3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.

3000+ Geschiedenis
Het wordt nu bewolkt, dus zit nu binnen.
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 17:00:

Hé Friez, als je Piet tegenkomt zeg dan dat die voortaan niet zo moet overdrijven.Piet als in Paulusma ??
Ja, maar om het nou direct ''strandweer'' Te gaan noemen.
quote:lunaan schreef op 03 oktober 2010 @ 17:02:

[...]

Piet als in Paulusma ??Yep is ook een Friez.
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2010 @ 16:53:

*voelt zich een enorme muts maar vraagt zich al een tijd af wat de 3000+ club nu eigenlijk is*

(en nee, ga niet 67 gesloten topics doorworstelen! )

Zal ik daar eens antwoord op geven?

- we zijn niet hèt groepje

- we kletsen zo snel mogelijk een deel vol met 3000 posts

- het hoeft nergens over te gaan, maar dat mag wel
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 17:03:

Ja, maar om het nou direct ''strandweer'' Te gaan noemen.als het stormt is het ook strandweer!
Friez oké jij het laatste woord (je bent ook een echte Friez)
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 17:03:

[...]

Yep is ook een Friez.Das die toch met dat pratende Sgaap ?
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2010 @ 16:53:

*voelt zich een enorme muts maar vraagt zich al een tijd af wat de 3000+ club nu eigenlijk is*

(en nee, ga niet 67 gesloten topics doorworstelen! )Iets met 3000 postings, trilvingerende leden, heintjes, jambers-wannabe's, 4-op-een-remia, 5-op-een-gerda, vermiste nachtploeg, rel-alert en lekker koese
Het was hier meer bewolkt dan zonnig vandaag, echt jammer
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 17:05:

Friez oké jij het laatste woord (je bent ook een echte Friez)

Ok dan heb ik nu het laatste woord er over (anders zou jij dat weer hebben ) En ja, ik snap Piet zijn logica.

Net als dat hij een weersvoorspelling geeft, dat altijd goed is:

Kans op zon, met waarschijnlijk hier en daar een bui.
Ik ga zo even een pan met pasta toveren, heb honger
quote:lunaan schreef op 03 oktober 2010 @ 17:06:

[...]

Das die toch met dat pratende Sgaap ?Pratend Sgaap?? waar heb je het nou weer over?
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 17:06:

[...]

Iets met 3000 postings, trilvingerende leden, heintjes, jambers-wannabe's, 4-op-een-remia, 5-op-een-gerda, vermiste nachtploeg, rel-alert en lekker koeseIk moet nog veel leren heb ik al weer door...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

en hier is ie dan: Piet Paulusma
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 17:10:

[afbeelding]

en hier is ie dan: Piet PaulusmaGeil
quote:himalaya schreef op 03 oktober 2010 @ 17:09:

[...]

Ik moet nog veel leren heb ik al weer door...

En na 3 Postings ben je lid..

And you just can never leave, Welcome to 3000

quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 17:11:

[...]

Geil
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 17:11:

[...]

GeilTja, smaken verschillen
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 17:08:

[...]

Pratend Sgaap?? waar heb je het nou weer over?

Tadaa

beeeeeh
*deelt speculaasjes en warme chocolademelk uit*

Himalaya

Ooit, op 14 oktober 2009, waren er twee forummers, Floor72 en Mamalief. Zij hadden maar één grote wens en dat was dat er een keer een topic waar zij bij hoorden vol geschreven zou worden. En een topic hier op het forum is vol bij 3000 postings. Dus opende Floor72 een topic met de oproep haar te helpen het zo snel mogelijk vol te krijgen. Drie of vier dagen lang hebben we ons vermaakt met van alles en nog wat. Het leverde hilarische verhalen op bijv. Schrijf je eigen Hart van Nederland nieuwsbericht!. Dit topic is een spinn-off uit deel 1.

Dat deel 1 een deel 1 zou zijn had niemand kunnen bedenken, maar goed, een paar minuten nadat we de 3000 bereikt hadden. We het hadden over of er een deelnemerslijst moest komen. We langzaam weer aan een leven buiten het forum begonnen. We al een beetje afkickverschijnselen kregen. Nou toen dus, toen opende Vivafreak 3000 deel 2 kom maar op meiden :)

Sindsdien zijn we over bergen, door dalen, kabbelend als een beekje of snel stromend als een rivier vol smeltwater naar deel 68 gesneld. Volgende week donderdag om 00:35 bestaan we een jaar.

De groep wisselt van samenstelling, soms posten een aantal mensen wat minder en anderen wat meer. Vanaf het begin af aan posten er een aantal mensen mee, die soms wat afstand nemen, maar diep in t hart zijn wij diehards verslaafd.

Dat Himalaya is het verhaal achter 3000+
quote:lunaan schreef op 03 oktober 2010 @ 17:16:

[...]

Tadaa

beeeeeh
Sorry, ben vreselijke mosterd, maar de geschiedschrijving kostte ff wat tijd.
Mooie post Spuka
quote:spuka schreef op 03 oktober 2010 @ 17:18:

*deelt speculaasjes en warme chocolademelk uit*

Himalaya

Ooit, op 14 oktober 2009, waren er twee forummers, Floor72 en Mamalief. Zij hadden maar één grote wens en dat was dat er een keer een topic waar zij bij hoorden vol geschreven zou worden. En een topic hier op het forum is vol bij 3000 postings. Dus opende Floor72 een topic met de oproep haar te helpen het zo snel mogelijk vol te krijgen. Drie of vier dagen lang hebben we ons vermaakt met van alles en nog wat. Het leverde hilarische verhalen op bijv. Schrijf je eigen Hart van Nederland nieuwsbericht!. Dit topic is een spinn-off uit deel 1.

Dat deel 1 een deel 1 zou zijn had niemand kunnen bedenken, maar goed, een paar minuten nadat we de 3000 bereikt hadden. We het hadden over of er een deelnemerslijst moest komen. We langzaam weer aan een leven buiten het forum begonnen. We al een beetje afkickverschijnselen kregen. Nou toen dus, toen opende Vivafreak 3000 deel 2 kom maar op meiden :)

Sindsdien zijn we over bergen, door dalen, kabbelend als een beekje of snel stromend als een rivier vol smeltwater naar deel 68 gesneld. Volgende week donderdag om 00:35 bestaan we een jaar.

De groep wisselt van samenstelling, soms posten een aantal mensen wat minder en anderen wat meer. Vanaf het begin af aan posten er een aantal mensen mee, die soms wat afstand nemen, maar diep in t hard zijn wij diehards verslaafd.

Dat Himalaya is het verhaal achter 3000+ ook weer wat geleerd vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven