3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen weer therapie
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het wel een beetje raar dat ik daar blij mee ben..
Alle reacties Link kopieren
heb je dat gesprek al gehad, Appel??
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 18:17:

Tussenstand 15.15 uur:





- administratie uit de winkel ophalen

- administratie thuis uitzoeken en opbergen

- outlook agenda van laptop koppelen aan telefoons

- facturen maken

- offertes maken

- wassen

- strijken

- rundvlees opzetten

- haar stijlmaken

- en als er tijd over is: in de zon zittenHmmm...zoals ik al zei: kutadministratie! Echt heel de dag mee bezig geweest!
Alle reacties Link kopieren
Welk gesprek Friez?
Alle reacties Link kopieren
Bi: ik zou het rundvlees ook maar gaan opzetten, anders is het niet klaar voor je op bed gaat!
Alle reacties Link kopieren
die steeds uitgesteld is, APpel
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 18:43:

Bi: ik zou het rundvlees ook maar gaan opzetten, anders is het niet klaar voor je op bed gaat!

Ik zit al aan een broodje kaas, rundvlees wordt voor morgen



'k ga het zo wel alvast opzetten!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 18:43:

die steeds uitgesteld is, APpelNee, das morgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een snelle jelle op. Verder geen honger. Wel zin in choco pepernoten!

Maar die pak ik zo, als ik voor de tv ga hangen.
Ik heb genoeg macaroni gemaakt (zonder snotjes) voor heel 3000
Alle reacties Link kopieren
Lekker Luun!
Alle reacties Link kopieren
k heb ff door het topic gelezen, en die filmpjes zijn echt leuk, hebben mijn dag goed gemaakt:)



fijne avond allemaal
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ohw dat is fijn appel, dat dat nu eindelijk gaat gebeuren!



Ik heb het eten al op, Luun. (gadogado-soep met garnaaltjes en daarna shoarma en friet)
Ik heb al een tuppertje voor je klaar staan, Appeltje.



Of je mag ook hier naar toe, gezellie..
Welke filmpjes Marmul?
Alle reacties Link kopieren
Nou dt is fijn, Marmul! (heb ik mijn goede daad van vandaag ook weer gedaan )
Alle reacties Link kopieren
ik neem nog een ijsje, dat mag wel na zo'n mooie warme zonnige dag
Hoi Marmul,



Maar je moet die ene nog zien met de Bulgaarse zangeres



Die is echt grappig
Speciaal voor Marmul, en iedereen die meeleest en effe wil lachen.



Ken lee/ can't live
Alle reacties Link kopieren
Heb morgen de crematie van man's oom, heb echt geen idee wat ik aan moet trekken, heb een zwarte pantalon, een zwarte bolero met korte mouwen, maar geen idee welke kleur hemd/shirt ik eronder aan kan doen, en schoenen? ik heb zwarte pumps maar die "klakken" wel, kan dat?
Luun.. hij is leuk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 03 oktober 2010 @ 18:55:

Ik heb al een tuppertje voor je klaar staan, Appeltje.



Of je mag ook hier naar toe, gezellie..





Dat is helemaal leuk!

Hebbie een magnetron dan?
Oh altijd lastig Pop... het zijn oudere mensen toch?
Alle reacties Link kopieren
Een paasr shirt ofzo Pop?



En klakkende schoenen.. zou ik niet doen!

Maar waarom helemaal in het zwart? Dat hoeft toch niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven