3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Denya in "Memorabele audities"



Voor wie de hele avond niks te doen heeft
quote:apppel schreef op 03 oktober 2010 @ 19:02:

[...]





Dat is helemaal leuk!

Hebbie een magnetron dan? Nope, maar ik gooi het wel effe in de oven
Hoeft toch niet in het zwart Pop, gewoon iets sombers en ingetogen.
Alle reacties Link kopieren
ook lekker Luun!
We moeten maar een 3000 weekend doen, dan ga ik lekker Grieks voor jullie koken



Ik ga nu de laatste auditie dag van SYTUCD kijken.



Later lieffies.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 03 oktober 2010 @ 19:00:

Speciaal voor Marmul, en iedereen die meeleest en effe wil lachen.



Ken lee/ can't livehaha super leuk, dank je wel!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hij is 62 geworden



Ik wil wel een gekleurd shirtje dragen, maar ik heb vrij veel knalkleurtjes in mijn kast, mijn winterkleding is wel wat somberder maar morgen geven ze best warm weer af, ik denk dat ik idd een paars shirtje aandoe, en de schoenen... laarzen is vrij warm gok ik, vandaar de pumps, volgens mij ligt er in het crematorium overal vloerbedekking dus dan valt het niet op, maar ik durf de gok niet zo goed te nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:03:

Denya in "Memorabele audities"



Voor wie de hele avond niks te doen heeft Ik heb me wel eens een dag vermaakt met dit topic, vreselijk gelachen maar ook vreselijk gehuild, wat een emotionele auddities zaten ertussen, zeker van die man die zijn broer verloren had.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze niet allemaal gezien, Pop. Zou dus best kunnen dat er emotionele tussen zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:18:

ik heb ze niet allemaal gezien, Pop. Zou dus best kunnen dat er emotionele tussen zitten.Pak de zakdoekjes maar....
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik een gerenomeerd lid ben van de vrekkenclub, heb ik me toch laten verleiden om een kant-en-klare maaltijdsalade van de appie te kopen.

Nou, dat was meteen de laatste keer... niet lekker. Dat kan ik zelf veel beter maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik word ook niet echt blij van de kant en klare maaltijdsalades van welke super dan ook.



Vanavond ouderwetse sla gegeten, geprakt eitje, olie, azijn, peper en zout met kropsla. Was lekker.



Dat geheel opgeluisterd met gehakt met van alles en nog wat uit de oven en gebakken aardappeltjes. Met yoghurt met honing toe.
Alle reacties Link kopieren
dat is idd een hele emotionele, Pop!



*wie heeft er een zakdoekje?*
Alle reacties Link kopieren
Pop, doe dat aan waar jij je lekker in voelt. Als dat de pumps zijn, dan doe je die aan, zijn t de laarzen dan de laarzen. En vraag bijv. aan je schoonouders of het inderdaad zo formeel zwart moet. Ik was laatst bij een begrafenis waar t juist niet zwart moest, bloemetjes/fleurig was de opdracht.
Alle reacties Link kopieren
de meeste kant en klaar zijn idd niet echt lekker. Maar soms is het wel handig.

Ik koop dan meestal alleen nasi of bami en dan los een sateetje er bij.

Maar met aardappelen ed koop ik nooit.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen opdracht spuuk! maar anders heb ik alleen bloemetjesjurken of felgekleurde shirts, sommige dingen hebben ook teveel inkijk, is ook niet gepast, het was makkelijker geweest als het morgen koud zou zijn, sombere winterkleding heb ik genoeg
Alle reacties Link kopieren
Als ik doodga mag ook iedereen in bloemetjesjurken komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best nerveus voor morgen, moet me heel erg haasten om op tijd te zijn, moet werken tot 9:30 en om 11:00 is de crematie, maar is wel 30 km hier vandaan, ga proberen om nog eerder weg te gaan van mijn werk, moet me ook nog omkleden enzo, gelukkig zijn de poppetjes heel de dag onder de panne
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar even douchen, hoef ik dat niet meer te doen
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:21:

[...]





Pak de zakdoekjes maar.... Wil je dat niet meer doen? Ze rollen hier gewoon langs mijn wangen!
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:21:

[...]





Pak de zakdoekjes maar....Pfoehee... zakdoekjes zijn hierbij inderdaad niet overbodig... wat onwijs mooi!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:40:

[...]



Wil je dat niet meer doen? Ze rollen hier gewoon langs mijn wangen!Ontladen is goed voor je
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:44:

[...]





Ontladen is goed voor jeIk durf niet!! Maar ik ga toch kijken
Alle reacties Link kopieren
Pff.. ben misselijk!





Iets teveel choco noten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik klik nergens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven