3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Truste?? Het is kwart over acht buuf!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:15:

[...]



Heel gaaf!!



was zeker gaaf zou t zo weer doen...



oeps wat een hoop reacties van mij
a docter a day keeps the apple away
Je bent hartstikke officieel lid nu Marmul
Alle reacties Link kopieren
Test 1-2-3!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ga eerst douchen en dan lekker in bed lezen Bi.

En een cadeau verzinnen voor iemand die dus helemaal niks leuk vind. Zucht.
Owwww lieve Floor doe nou niehieeetttt!!!!
Alle reacties Link kopieren
floor!
Alle reacties Link kopieren
Floor doet het nog! Dat krijg ik mooi nog even mee.

Hoi Floor! Dag Floor!
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:21:

Ga eerst douchen en dan lekker in bed lezen Bi.

En een cadeau verzinnen voor iemand die dus helemaal niks leuk vind. Zucht.Blokker bonnen!!
Alle reacties Link kopieren
Hee floor! Je doet het nog!
Alle reacties Link kopieren
Het blijft leuk dingen doen die niet mogen!

Alle reacties Link kopieren
wie pakt er even mijn oplader boven?

ik heb geen zin om op te staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:21:

Ga eerst douchen en dan lekker in bed lezen Bi.

En een cadeau verzinnen voor iemand die dus helemaal niks leuk vind. Zucht.een lease geit/koe/sgaap
Maf wijf Floor!! Hoe is het in de ballenbak?
Alle reacties Link kopieren
of een kip/appelboom/perenboom
Alle reacties Link kopieren
Blokkerbonnen zullen niet gewaardeerd worden.

Leasegeit/koe/sgaap zal ze raar en stom vinden.



En voor 65 jaar is een echt cadeau wel leuk maar mijn hemel wat dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:23:

Maf wijf Floor!! Hoe is het in de ballenbak?als je die van Lieb bedoelt, die is schoon, bijgevuld en opgeruimd. Maar niet dat iemand dat ziet. Nee hoor, er komt niemand daaro!
quote:apppel schreef op 03 oktober 2010 @ 20:22:

wie pakt er even mijn oplader boven?

ik heb geen zin om op te staan.

....zucht.....



*sjokt naar boven*



Asjeblieft Appel!!

Alle reacties Link kopieren
ik ga even de reunie bekijken.
Alle reacties Link kopieren
is er nou niemand die even mijn lader wil pakken? hij ligt naast mijn bed.
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:24:

[...]





als je die van Lieb bedoelt, die is schoon, bijgevuld en opgeruimd. Maar niet dat iemand dat ziet. Nee hoor, er komt niemand daaro!

Ik heb er een paar dagen uren in rondgedobberd zonder ook maar één mens te zien heur!





Gravinnetje... ehhh.. denk... denk.... een verwenpakket!!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 03 oktober 2010 @ 20:25:

is er nou niemand die even mijn lader wil pakken? hij ligt naast mijn bed.Nou miss Ongeduld!
Alle reacties Link kopieren
thnx bi!
quote:apppel schreef op 03 oktober 2010 @ 20:25:

is er nou niemand die even mijn lader wil pakken? hij ligt naast mijn bed.Ik haal je bril ook wel even...de oplader ligt er namelijk al een tijdje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven