3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zondag 3 oktober 2010 om 21:32
Heb ik al gedaan Bi, met tranen en snot en al. Het komt niet aan. Althans hij beloofd dat hij nog wat gaat kopen en dat is het dan. Er komt niets. Maar bovenal, wat mij het meeste pijn doet is dat ik gewoon op die dag, mijn verjaardag, niets heb gehad. Dat kan hij niet meer terugdraaien. Niet eens een snel geknutselde tekening van Minigravin.....Of een ontbijt op bed. Niets. Zucht.