3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zondag 3 oktober 2010 om 21:36
Ja dat klopt wel Bi. Ik heb ook weinig zin in Kerst (dat doen we altijd cadeautjes) en voor zijn verjaardag overweeg ik om ook maar niets te doen. Maar dat kan ik niet. Het is gewoon zo leuk om wat te geven. Ik wist het dit jaar ook niet voor zijn verjaardag. Zelfs gevraagd of hij zelf misschien iets wist. Nee hij wist niets. Uiteindelijk heb ik een brunch in de Euromast geboekt en de flyer ervan als cadeau gegeven omdat het pas later zou zijn. En uiteraard minigravin iets kunstigs laten maken.
zondag 3 oktober 2010 om 21:38
Ja is klote Gravinnetje... echt klote!!
En als het niet spontaan gaat, dan heb je ook zoiets van: Laat maar!!
Maar toch ook weer niet... is gewoon een rottige situatie, en kan me voorstellen dat je nog boos/verdrietig wordt als je er aan denkt.
En niks meer terug doen is ook geen oplossing, dan is alle gezelligheid echt weg.
En als het niet spontaan gaat, dan heb je ook zoiets van: Laat maar!!
Maar toch ook weer niet... is gewoon een rottige situatie, en kan me voorstellen dat je nog boos/verdrietig wordt als je er aan denkt.
En niks meer terug doen is ook geen oplossing, dan is alle gezelligheid echt weg.
zondag 3 oktober 2010 om 21:40
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:32:
[...]
Wat lief! graag! ze heeft we a.s. vrijdag haar spreekbeurt, is dat een probleem?
* sluipt stiekem in pyjama nog even binnen *
Morgen lukt waarschijnlijk niet, maar ik zal proberen ze dinsdagmorgen voor het werk op de bus te doen, dan zijn ze woensdag als het goed is binnen. Kan ze woensdag nog even kijken of ze er wat van kan gebruiken (moet met PDD-Nos ook niet op het laatste moment, nietwaar). Ik heb vijf tijdschriften liggen
[...]
Wat lief! graag! ze heeft we a.s. vrijdag haar spreekbeurt, is dat een probleem?
* sluipt stiekem in pyjama nog even binnen *
Morgen lukt waarschijnlijk niet, maar ik zal proberen ze dinsdagmorgen voor het werk op de bus te doen, dan zijn ze woensdag als het goed is binnen. Kan ze woensdag nog even kijken of ze er wat van kan gebruiken (moet met PDD-Nos ook niet op het laatste moment, nietwaar). Ik heb vijf tijdschriften liggen
zondag 3 oktober 2010 om 21:42
Ja nou ja, weet het ook even niet meer. Het voelt zo minderwaardig en alsof ik totaal niet belangrijk ben.
En dan denk ik, wat zeur ik nou. Waar hebben we het over. Een verjaardagscadeautje. Pffffff, in Afrika hebben ze geen nagel om hun reet te krabben en ik zit me druk te maken om een cadeautje.
Ga nu dan toch maar eens douchen en nog even lezen.
En dan denk ik, wat zeur ik nou. Waar hebben we het over. Een verjaardagscadeautje. Pffffff, in Afrika hebben ze geen nagel om hun reet te krabben en ik zit me druk te maken om een cadeautje.
Ga nu dan toch maar eens douchen en nog even lezen.
zondag 3 oktober 2010 om 21:59
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:42:
En dan denk ik, wat zeur ik nou. Waar hebben we het over. Een verjaardagscadeautje. Pffffff, in Afrika hebben ze geen nagel om hun reet te krabben en ik zit me druk te maken om een cadeautje.
.En in de US krijgen ze bij iedere scheet een cadeautje, dus als je je daarmee vergelijkt heb je alle recht om je k*t te voelen hoor!
En dan denk ik, wat zeur ik nou. Waar hebben we het over. Een verjaardagscadeautje. Pffffff, in Afrika hebben ze geen nagel om hun reet te krabben en ik zit me druk te maken om een cadeautje.
.En in de US krijgen ze bij iedere scheet een cadeautje, dus als je je daarmee vergelijkt heb je alle recht om je k*t te voelen hoor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje