3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
oh wat lief, dank voor de s



en een terug!



zoon zal nog vaak genoeg langskomen, als het geld op is is bij mama eten heel fijn

dat die andere man (lief) uit mijn leven stapt raakt me meer dan ik wil toegeven
Alle reacties Link kopieren
Kado voor een bejaarde zuurpruim: museum-jaarkaart? Of bingoclub-kaart?
Alle reacties Link kopieren
hee mocy, wat een lieverd ben je toch!
Alle reacties Link kopieren
Egeltje, ja dat is ook echt K.T voor je.
Egeltje meissie... is het echt zo dat ie uit je leven aan het verdwijnen is??
Ow ik was officieel weg eigenlijk.. maar Bianco nam nog een biertje en kan die arme ziel toch niet alleen laten zitten met zn vriend Hertog Jan?
Alle reacties Link kopieren
Egel, ahum, dank je wel, maar daar denken ze hier heel anders over hoor....
Alle reacties Link kopieren
Nee Bi nodig jij vriendin Porta nog maar ff uit gezellig.
Wat Moos? Wie zegt dat jij geen schatje bent dan??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na de film twee wijntjes gedronken en zit nu aan de thee om later nog een wijntje te kunnen nemen.
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 23:22:

Nee Bi nodig jij vriendin Porta nog maar ff uit gezellig.Ik heb genoeg gehad dit weekend, ik hou het ff bij een peukie. Moet morgen weer fris en fruitig zijn he!
Alle reacties Link kopieren
*poef*

Tja.
Wat vaag Egeltje! En wat kut ook!
Alle reacties Link kopieren
Wie vindt jou net lief mocy?

Ik in ieder geval wél!
Alle reacties Link kopieren
Heel vaag, dat vond ik nou ook.

*poef*
Alle reacties Link kopieren
Egel dat is wel erg kort door de bocht van hem. Laat het even betijen en probeer dan nog eens te praten, als je dat (dan nog) wilt.
Wat Moos zegt Egeltje... even laten bezinken en hopelijk komt er een goed en helder gesprek
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien beter om per msn te praten, dan heb je geen of minder kans op dichtklappen.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat ik bedacht had Mocy.

Ik ga nu maar douchen en slapen.



Kan er nu toch niets mee.



Feit is wel dat ik erg aan hem gehecht ben, en hem mis.
Alle reacties Link kopieren
ik vermoed dat hij me geblokkeerd heeft op msn!

Heb al week radiostilte achter de rug.



Maar enfin, ik laat het even lekker in een sopje gaarkoken.
Egeltje



Ik ga nu echt slapen... truste lieve maisjes!!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Egeltje.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ff editten, sorry andere 3000ers (en meelezerts)



tot morgen lieve meissies!
Alle reacties Link kopieren
Zal ik dat ook ff doen Egel ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven