Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
quote:robo schreef op 04 oktober 2010 @ 13:47:

Batterij bijna leeg, grrrr; ik mag gelukkig over 45min alweer naar huis.

Tot later!Note to yourself: stekker mee morgen...
He, jammer dat je batterij alweer leeg is, ik heb me gehaast om nog even wat te kunnen schrijven voor ik weer weg moet. Evengoed heerlijk dat je kunt internetten, dan duurt het wachten minder lang, er is altijd wel iets te lezen op het forum.

Maar je mag alweer bijna naar huis. Hoe was het gesprek met Petit? dus het is zijn ''thuis'' kliniek, mooi, heb je hem al gezien?

Ik ben benieuwd wat hij te zeggen had.

Ik ga nu vliegen, we hebben een Australisch nichtje in het land, een kind van mijn volle nicht die in Australië geboren is en geen Nederlands meer spreekt. Ze wil graag familie zien terwijl ze hier is, dus dat gaat zo gebeuren.

Leo fijn je te lezen, neem je tijd, ik hoop dat jullie eruit komen samen.

Allemaal liefs tot vanavond. Luonto getver.............
Spuka ik ben ook blij jou weer te zien! shit meid ook aan de chemo..........
Jezus Bo doe alsof je kots en kotsmisselijk bent. Wat belachelijk is dat toch dat je ondertussen gewoon moet smeken om een bed.

Laten ze je status eens goed controleren verdulleme.

Morgen gewoon meteen beginnen met kotsen, dan krijg je vast wel meteen een bed. Sorry voor de harde humor, maar dat werkt wel het beste. Je bent gewoon zo'n kanjer dat je er niet ziek genoeg uit ziet. Je bent nu ondertussen weer thuis. En je bent vast je bed al ingedoken.

Getver zeg, nu kan ik op internet en is 't hier weer steendruk en heb ik er niet eens de tijd voor. Zooooo jammer.

Om half vier naar huis gelukkig. Nog een kwartier.
Getver Spuka jij ook al aan de chemo. Shit zeg. Komt het door die vlekken of is er ene andere reden? Wel fijn dat je er weer bent.

Nor,. dappere meis van jou. Geef haar maar een knuffel.

Lé we denken aan je hoor. Hopenlijk gaat het al iets beter.

Ik ga afsluiten en naar huis.
oplader mee inderdaad Bo, ik heb van Philips zo'n externe batterij en die neem ik altijd mee naar het ziekenhuis. Hier mag je nl officieel geen gebruik maken van de stopcontacten. Was niet zo heel duur, maar ik kan mijn iPhone er drie keer mee opladen.

En inderdaad, eet vanavond ff iets waar je lekker ziek van wordt, zodat je al kotsend in het ziekenhuis aankomt. Of hoef je daar nu niks naars voor te eten, gewoon een zetpil vergeten kan natuurlijk ook...

De chemo is omdat de tumor in mijn onderlijf weer opgedoken is. Dat ie terug zou komen wisten we, want z'n broertje was al een metastase. Het is niet anders. Voorlopig werk ik stug door, mensen wennen er maar aan om een kankerpatiënt te zien. Overigens heb ik goede kans dat mijn haar blijft, duimen jullie mee?
Wat een levenskracht spreekt er uit je postings, lieve Spuka! Ik weet uit een ander topic op overig dat je een broertje dood hebt aan ge-ach en -wee, maar wat een kanjer ben je. Weet het even niet anders te omschrijven...

De andere kanjer is als het goed is inmiddels weer thuis na een ochtend prikproefpersoon te zijn geweest. Morgen een ervaren prikker, ok? Ik hoop dat je je niet zo gammel voelt als de vorige keer. Geef mij anders maar een beetje, gedeelde smart is halve smart toch?

Ik mag morgen voor de tweede keer in twee weken naar de tandarts. Vorige keer was controle, niks aan de hand. Een dag later bijt ik op iets hards, waarmee ik waarschijnlijk een vulling gesloopt heb. Als ik iets warms eet is het erg gevoelig (pijn is een te groot woord), dus ik wil even na laten kijken of alles nog zit zoals het hoort. Jottum!

Nog drie weken, dan is de verhuizing een feit. Ik ben echt aan het aftellen (en typen met een kat die in mijn vingers probeert te bijten is niet echt handig ).

Knuf voor allen!
Norre wat erg dat jullie nog steeds niet beter zijn, wij waren wel drie weken zoet en hebben ons nog een tijdje moe gevoeld, maar zo lang als jullie

Wat zielig hè die beugel, gaat het lang duren voor haar? gelukkig heeft zowat elk meisje er een op die leeftijd.

Lekker naar de tandarts sjur, wie wil dat nou niet? hehe heb je een aardige? want dat scheelt wel. Die van mij is mijn ex baas, ik vind het echt altijd erg gezellig om hem te zien.

Spuka het is te hopen dat je haar blijft dan krijg je minder gestaar, wel zo fijn. T'is evengoed ontzettend kut dat het nodig is.
He Meiden!

Ik heb het een beetje af laten weten vandaag. Ik had vrijdag een vervelend gesprek op het werk dat over het project en de voortgang zou gaan, maar uiteindelijk over mij en mijn voortgang ging, dus vond dat ik vandaag maar even moest laten zien dat ik heel hard kan werken en niet zoveel hóéf te typen op een dag. Ik hoop dat ik het wat vaker kan bewijzen en dat ik ook weer de zin kan vinden daarvoor. Ik heb er mijn twijfels bij. Ondanks dat ik veel heb gedaan vandaag toch niet lekker gewerkt en dat valt dan weer tegen, waardoor ik al geen zin heb in morgen. Kortom, het gaat perfect Verder overigens wel. Dus na dit heerlijke ego bericht zal ik eens op jullie reageren (want je dacht toch niet dat ik niet had gelezen he, dat hoor je niet, dus kan best )

Bo, wat vervelend dat je niet in een bed mag omdat je zogenaamd niet ziek genoeg bent. Moet je dat nou positief opvatten of niet? Lastig hoor... Wel fijn dat je weer naar huis gaat, zodat je lekker thuis naast de opstijgende vliegtuigen te slapen. Altijd beter dan de ziekenhuis geurtjes en ziekenhuis geluidjes. Hopelijk heb je wat aan je nachtrust voordat je morgen weer in de stoel moet. Heb je al nagedacht wat je tegen je stoelgenoten gaat zeggen?

Spuka, wat is dát nou? Ik duim onwijs hard dat je je haar mag houden. Wat onwijs vervelend dat je er ook weer aan moet zeg. En dat nadat al die onderzoeken uitwezen dat er niet iets ergs aan de hand was, lijkt me dit toch, ondanks dat je het wist, heel erg tegenvallen. IK denk aan je!

Leo, wat fijn dat je er even was. Ik denk veel aan je. Ik kan me voorstellen dat je niet zo heel erg veel kunt zeggen, maar ik vind het heel lastig om een hart onder de riem te steken als ik niet weet wat er aan de hand is. Ik stuur je dus maar alle goede bedoelingen van je geliefde glitterplaatje.

Sjur, drie weken nog, Spannend hoor! Heb je er zin in, of zie je er ook tegenop? Ik hoop dat je alles op tijd af krijgt en het een beetje naar je zin is. Wennen vind ik altijd erg lastig, dus ik leef ook met al jouw emoties mee.

Phoehee, wat wordt okkie een schatje. Dat filmpje was ook weer heerlijk. Ik was gisteren naar de doop van het jochie dat vorig weekend mee was naar het huisje. Hij heeft de hele dienst geen kik gegeven. Ook neutraal dus. Het komt wel vaker voor, dus!

Ik ben zo benieuwd naar okkie in het echt!

Gelukkeling en Zoeb gewoon, omdat jullie het zijn.

Anita, waar ben je joh, hoe gaat het met je?

Ik ga eten, mijn vriend heeft lekker pasta gemaakt. Jullie ook eet smakelijk!
VErdorie, het doet het niet meer. Waarom is het plaatjeszoeken veranderd?

Leo, je hebt er eentje van me te goed hoor!
Ingmagh voor jou speciaal een glitterplaatje, wat een gedoe, je werk daar ben je toch een groot deel van de week mee bezig en als het dan zo gaat zoals het bij jou gaat, dan is dat niet fijn.

Ik vond deze wel passen, omdat je nu je dagen door moet worstelen.

Spuka voor jouw ook een dikke knuffel (ps wat een afgrijselijk plaatje die man heeft een hele rare neus )

Ingh, hoop dat je snel een beetje je plezier in je werk terug vind. En anders gewoon laten omscholen. Je bent nooit de oud/jong om iets anders te gaan doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Och Ing wat rot zeg. Vonden ze echt dat je te veel typte? het kan toch niet zo maar een functioneringsgesprek worden, zonder dat dat is aangekondigd? Moeilijk om nog gemotiveerd te raken onder deze omstandigheden. Ga gewoon rustig op zoek naar beter, laat je niet kisten hoor.....en zeker niet wegpesten, hou de eer aan jezelf.
Its, volgens mij heeft ie geen neus, die is er al af geworsteld.
verkeerde topic
nog een keer verkeerde topic.
Bo nog een keer Toi,toi,toi hé. Ik duim voor goede verpleging en leuke mensen in The Dark Room. Heb je de laptop opgeladen?

Hoe laat moet je weg?

Nou ja Ingh. Kom maar bij ons werken. Dan kun je typen zoveel je wilt. Teveel zelfs.

Moest om 8 uur beginnen. Heerlijk. Nog geen bedrijven aan het werk, de moeders moeten eerst de kinderen naar school hebben dus ik geniet nog even van de rust.

Spuka die man heeft niet eens een neus.
Bellebo, veel sterks vandaag!
Ik zit alweer geïnstalleerd in het ziekenhuis, weer in een stoel, maar met andere en best vriendelijke mensen.

Nu wachten op het infuus; de laptop is geladen en ik heb de oplader mee Norre

Nu even bijlezen.
Toitoitoi lieve Bo!
Jemig Spuka, dus bij jou is het ook weer goed raak.... ik duim et je mee dat je je haar mag houden! En dat je chemo een beetje aanslaat, dat zou toch fijn zijn.

Ingmagh, wat een nare en vervelende situatie op je werk.... ben je al wat verder met je zoektocht naar omscholing? het klinkt namelijk alsof je daar nu wel aan toe bent.

Zoebie, moet je weer werken vandaag?

Gelukeling, veel plezier met je achternichtje :-)
Goedemorgen lieverd!

Je zit al klaar! helemaal opgeladen en al!

Beter een tijdje in zo'n stoel zitten dan misselijk zijn en overgeven in een bed lijkt mij....(de laatste keer dat ik zo misselijk was was in Thailand, iets fouts gegeten en ik dacht dat ik erin bleef brr) wat voel je je dan vreselijk beroerd.

Hoe is het tot zover gegaan? ben je meteen je bed in gedoken thuis? en hoe voel je jenu buiten de moeheid om? Wat zei Petit?

vraachen niets dan vraachen *zachte g*
Sjur, over drie weken! dat komt dichtbij :-) Ik hoop dat je er dan ook echt klaar voor bent, want ik kan me zo indenken dat je zo onderhand wel genoeg hebt van het uitgerekte verhuisproces.

Norre, arme nordochter... ik heb nooit een beugel gehad maar mijn broertjes wel; het zag er altijd zo vreselijk pijnlijk uit!

En jij en Norman nog steeds ziek?!? Dat begint wel heel lang te duren nu.

Leo voor jou!

Phoehee, ken je het kinderdagverblijf waar Okkie naartoe gaat? Ben je al eens gaan kijken? Lijkt me vreselijk om je kindje achter te laten de eerste keer; heb je zin om weer te gaan werken trouwens?
Vreemd idee dat jij daar in die stoel zit, chemo krijgt en ondertussen hier gezellig zit te kletsen. Hoop dat je er redelijk doorheen 'rolt'. Heb je nog een gelegenheid om Petit te zien vandaag?
Dat het maar snel is dan ben je snel weer thuis. Dus weer in de stoel en geen bed!! Je hebt dus geen misselijkheid voorgewend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven