dr pierre ricaud
donderdag 27 november 2008 om 18:40
donderdag 27 november 2008 om 20:03
Ik vind de oogschaduw super. Het is een beetje crêmig. En het blijft héél lang zitten. En ik heb al van alles geprobeerd. Van heel goedkoop tot hele dure oogschaduw etc. Met primer op je oogleden en dan een oogschaduw, maar niets blijft lang zitten. Ook heb ik hele gevoelige ogen, maar met deze oogschaduw heb ik nergens last van. Ook het kajalpotlood bevalt goed. De mascara's vind ik te 'droog'. Er komt bijna niets van af. De bronzingpoeder met kwast is ook heel mooi voor de zomer.
donderdag 27 november 2008 om 21:00
vrijdag 28 november 2008 om 19:17
maandag 9 november 2009 om 16:49
dinsdag 10 november 2009 om 12:11
Is een beetje hetzelfde als Yves Rocher vind ik, maar inderdaad veel betere kwaliteit heb ik het idee. De kado's bij de bestellingen zijn wel leuk, ook vaak producten gratis.
Ik gebruik zelf nu de speciale glans winterdagcrème, wel fijn nu het weer kouder wordt.
En heb net wat make-up besteld, wil die oogschaduw die zo lang blijft zitten weleens proberen, en een foundation die gladstrijkend werkt... ben benieuwd!
Ik gebruik zelf nu de speciale glans winterdagcrème, wel fijn nu het weer kouder wordt.
En heb net wat make-up besteld, wil die oogschaduw die zo lang blijft zitten weleens proberen, en een foundation die gladstrijkend werkt... ben benieuwd!