Mode & Beauty alle pijlers

dr pierre ricaud

27-11-2008 18:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Laatst hoorde ik van iemand dat dit merk niet meer bestond,maar toch heb ik het nog gevonden.

Het lijkt veel op yves rocher,is dit een beetje hetzelfde of zit er kwaliteitsverschil in?

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
Ik vind de oogschaduw super. Het is een beetje crêmig. En het blijft héél lang zitten. En ik heb al van alles geprobeerd. Van heel goedkoop tot hele dure oogschaduw etc. Met primer op je oogleden en dan een oogschaduw, maar niets blijft lang zitten. Ook heb ik hele gevoelige ogen, maar met deze oogschaduw heb ik nergens last van. Ook het kajalpotlood bevalt goed. De mascara's vind ik te 'droog'. Er komt bijna niets van af. De bronzingpoeder met kwast is ook heel mooi voor de zomer.
Ik vind het een super merk met heel goede make up en verzorging voor een betaalbare prijs
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik heb de foundation van Pierre Ricaud.

Of ik nu zongebruind ben of winters transperant, het matcht altijd met m'n huid. Daarbij smeert hij heel fijn uit en als hij eenmaal opgedroogd is, zie je hem niet eens meer.

Ik zweer bij dat spul.
Dankje voor jullie reacties!!

Dus de make up is erg fijn van Pierre Ricaud?

Ben benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn en tips altijd welkom
Lille en Arrasje, wat voor foundation gebruiken jullie dan? Zoals jullie lezen vind ik de oogschaduw super en het kohlpotlood ook. Ik zou wel een foundation van Pierre Ricaud willen gebruiken, welke? En wat gebruiken jullie dan nog meer van dit merk? Want ik ben tot dusver tevreden er over.
Ik gebruikte Illumez moi de creme en het pompje
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Hmm al heel lang geleden dat iemand hier een reactie plaatste, maar hier nog een 'fan' van dit merk. Zijn er nog meer mensen die er ervaring mee hebben? En zo ja welke producten? Ik heb tot nu toe vooral de crèmes gebruikt, maar zo te lezen is de make-up ook prima, keertje proberen maar.
Ik heb een paar gezichtverzorgingsspulletjes van Ricaud. Niet heel bijzonder maar prima voor de prijs.
Persoonlijk vindt ik het beter dan Yves Rocher. Kan ook zijn omdat ik allergische bent voor de meeste cremes van Yves. Ik heb een aantal producten gehad b.v bodylotion, lipstick, mascara en liftende gezichtscreme. Lekker spul
Is een beetje hetzelfde als Yves Rocher vind ik, maar inderdaad veel betere kwaliteit heb ik het idee. De kado's bij de bestellingen zijn wel leuk, ook vaak producten gratis.

Ik gebruik zelf nu de speciale glans winterdagcrème, wel fijn nu het weer kouder wordt.

En heb net wat make-up besteld, wil die oogschaduw die zo lang blijft zitten weleens proberen, en een foundation die gladstrijkend werkt... ben benieuwd!
Nog even wat aanvulling op het oude topic. Ik kreeg gisteren een folder binnen van de gezichtsverzorging en het ziet er top uit. Ik ga een dag- en nachtcreme bestellen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt.
ik denk dat ik straks eens ga bellen voor proefmonsters.

de prijs staat me wel aan, dus dan word ik nieuwsgierig
mhm, beetje rare reactie van mezelf, net of ik alles waar de prijs me van aan staat maar ga bestellen ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven