Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Belachelijk,ik heb er ook een sneer neergegooid...

Compu,niet de zanger hoor,die heeft geen stuiver om zn.. jeweetwel. Het is de broer van mn vader.

Ik ben 1x in Kusadasi geweest maar nooit meer,te opdringering toerisme,ik had de blauwe plekken op mn armen staan van mensen die je steeds beetpakken om wat te kunnen verkopen etc.

Sowieso geen Turkije meer voor ons.

Handig zulke buren,en nog gezellig ook!!
Haha, ik zie het ja.

Goeiemorgen en een fijne dag allemaal!
Ik word genegeerd

Mijn baas is hier,de aller aller allerhoogste... Hij lijkt nog aardig ook.

J had een mooie actie,helemaal trots dat ie 4 muggen in de stofzuiger had gezogen...dus ik vroeg nog of ze er dan niet uit vlogen..welnee er zit zoveel kracht achter,dat overleven ze nooit.

3x Raden hoeveel muggen er vannacht op de slaapkamer waren? ( nu plat)
Geen reactie? Nou ja zeg!

Haha, taaie muggen dus!
Ja belachelijk he

Heel taai,maar alsnog geplet!

Ik heb zin in weekend...en het is pas maandag

Morgen weer een vergadering,volgende week ook dus kan ik niet sporten...woensdag dan maar weer.
Hmm, dat duurt nog wel even ja, het weekend. Heb je leuke plannen, of gewoon niet zo'n zin om te werken deze week?

Is je pakje al terecht?
Goeiemorgen..(b-tje vroeg)

Nee nog niet terecht maar ik heb vandaag meer tijd om de pakketdienst in de gaten te houden,mag ie even uitleggen waar ie het heeft neergezet

Vrijdagmiddag ga ik met 2 buufjes van de zorg-kant even naar de Action en Hobbywinkel,vinden ze leuk J stelt zn auto ter beschikking...

Zaterdagochtend sporten en zondag heb ik een verjaardag in Avifauna,incl eten,lekker!

Jij?

Ik ben vreselijk te vroeg wakker,weer erg veel gedroomd etc.Volgens mij helpt mn dromenvanger niet zo Te klein voor mijn hoofd!
Oei, das wel erg vroeg, Luni. Grotere dromenvanger kopen of er 10 ophangen?

Ik heb zaterdagochtend met m'n groepje van zwangerschapsgym afgesproken (van JZ) en zondag komt mijn broer. Bedenken of we nog iets voor onze ouders moeten doen, voor hun 40-jarig trouwfeest eind deze maand.
Haha,ja,maakt me niet uit...als het maar helpt!

Pakket is terecht trouwens,opengemaakt en retour afzender gestuurd( niet interessant ws,opf de verkeerde maat )

Zo,40 jaar getrouwd,dat hoor je niet vaak meer!
Was het pakket op je werk afgeleverd? Stond je naam toch wel op?

Lang he? Vorig jaar JM's ouders.

In de herfstvakantie gaan we met mijn familie een midweek weg en op hun trouwdag zelf geven ze een feestje voor de rest van de familie.
Volgens TNT was het hier afgeleverd maar ja,ik zit zelf vooraan he,dan zou k het toch gezien hebben

Heel lang,zeker reden voor een feestje!

Ik mag op reis,haha naar Antwerpen.Aan mn collega daar wat,voor haar,nieuwe dingen uitleggen.

Weet nog niet wanneer maar wel een leuk vooruitzicht.
Dat dacht ik ook ja, jij neemt pakjes toch in ontvangst bij de receptie.

Leuk vooruitzicht idd!
Die collega is ook een keer hier geweest om mij in te wijden in iets anders(trainingscoordinatiesysteem) en het is erg gezellig steeds,ook via de email en interne chat
Goeiemorgen!

Leuk, om op afstand zo'n goed contact met een collega te hebben.
Goeiemorgen!

Ja,best wel(ze bestaan dus wel he )

Hier rent iedereen constant weg van een bepaald iemand,wat een gemis voor haar,ze heeft het niet eens door!

De vergadering van gisteren was slaapverwekkend wat tot gevolg had dat ik heerlijk door heb geslapen vannacht

Vanavond misschien sporten maar ik denk dat ik thuis blijf plakken,morgen en zaterdag weer.
Haha, ja ze bestaan echt!

Vaker doen dus, zulk soort vergaderingen
Ik doe mn best Juultje
Ik had wel een oke dag vandaag,leuke aanvragen voor vergaderingen gehad,voor December maar is niet erg...

Tegenwoordig coordineer ik ook alle trainingen en daar ben ik mee bezig om voor volgend jaar te plannen.

Het pakket is terecht trouwens,mooie laarzen

Mooi dat het gevonden is, wat voor laarzen zijn het?

Je functie is wel interessanter geworden dan toen je er net zat of niet? Ik kan me tenminste herinneren dat je nog wel aan het rondkijken bent geweest naar iets anders.
Goeiemorgen

Het zijn zwarte leren laarzen met een gesp(je) aan de bovenkant,vrij basic maar zulke had ik nog niet

Ja,het is allemaal beter nu,meer variatie en leuke dingen,zit niet meer hele dagen naar mn scherm te kijken

De één zn dood.... Beetje lullig om te zeggen maar zo is het wel.

Hoe gaat bij jou?
Gatver,ik lees net van Antonie Kamerling,bah wat naar
quote:luni schreef op 07 oktober 2010 @ 10:28:

Gatver,ik lees net van Antonie Kamerling,bah wat naar Ik zag het staan in de topiclijst en dacht dat het een 'grap' van iemand was (omdat het er 2 keer stond). Wat erg zeg...
Ja, komt natuurlijk doordat je het nu voornamelijk alleen doet. Zo gaat dat, zij heeft die kans ook gehad.

Hier gaat het goed hoor, gisteren lange dag vol administratie, kwartaal is weer afgelopen, dus de btw-aangifte moet weer gedaan. Doe ik niet zelf hoor, de boekhouder komt morgen onze ordner met administratie ophalen. Maar voor ik die gevuld heb ben ik wel een dag verder.
Het is sowieso een rare dag,voel me ook echt vreemd!

Gisteren kwam ik een kennis tegen met 2 enthousiaste honden(boxers) die leuk lomp tegen me op sprongen.Resultaat; een blauw bovenbeen en een dikke pols.Eentje bleef met zn poot achter mn armbanden hangen die tegen mn polsbot kwamen(met kracht en een spier ertussen),auw auw.

Vanmorgen kreeg ik de poort niet op slot,het haperde en met al mn kracht lukte het niet Fiets tegen de muur gezet maar die viel om,tas ook dus mn halve zooi over straat.

Uiteindelijk de poort toch maar profesorisch dichtgemaakt en hard naar de bus gefietst,die ik natuurlijk op 2 minuten na mistte(PVD!!)

De bus erna kwam te laat dus te laat op mn werk,gooi de computer open en lees van Antonie. Bah. Gelukkig schijnt de zon!!!
Eeeh, de zon? Waar?

Ik vind het ook wel een rare dag, zo'n bericht 'voel' je op de een of andere manier steeds op de achtergrond. En dan was het ook nog zelfmoord...

Alles ging bij jou mis zo te lezen. Hoe is het nu met je pols?

Hier viel JD gisteren na het eten van haar stoel af, hoofd eerst, benen erachteraan. Brullen natuurlijk en een dik oog en een dik been, arm kind. Ze viel ook echt hard, ik ben vannacht een paar keer bij haar gaan kijken, op je hoofd vallen kan wel gevaarlijk zijn.

Vandaag onze nieuwe webshop de laatste dingen aan het indelen en ordenen, is al wel online, maar we promoten 'm nog niet. Moet wel snel gaan gebeuren nu, met de feestdagen in zicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven