Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen met baas in overleg om taken af te stoten, dus niet minder in uren maar wel in hoeveelheid werk die ik in die uren moet doen. En ach, het is aftellen... nog 12 werkdagen...
Stoer!! Ik forum hier gewoon vanaf de bank op mijn eigen megagave laptop´!!! Gekregen van lief voor m´n verjaardag. Een hele mooie sony vaio, wit met zilver van binnen.

En van de jongens mooie oorbellen gekregen, blij blij.

Ook hebben we de aquatriptrap van schoonouders gekregen. ]Helemaal leuk dus.

Dank voor de felicitaties. Iemand nog een stukje monchou of brownie. Beetje veel gemaakt....
¨hmm, er zitten nog een paar knopjes op rare plekken. even wennen nog
Wow gaaf kado Amaal!

Ga je vandaag nog met Berend naar de dokter?

Bridge, gelijk heb je!
Mogu,

Pittig he, Bridges, als je nog een kleintje hebt rondlopen? En Ties wil vast nog wel getild worden af en toe. Ik deed dat veel te veel. Maar na de bevalling zei de kraamhulp dat ik moest proberen niet zwaarder te tillen dan de baby. Hele goede richtlijn. Stond ik toch weer met een zware vaas met bloemen,oeps. Lekker even een dagje thuis uitrusten, heerlijk. Doe dat maar. En voel je er ook niet schuldig over.

Pff, het was geloof ik een beetje druk voor Berend gisteren. Eerst mijn eigen verjaardag, ´s middags nog een van vriendinnetje. berend had weinig geslapen, dus ik had verwacht dat hij in slaap zou storten ´s avonds, maar nee, hij was heel huiligerig. En hij werd vannacht ook 2x wakker. Ik dacht dat ik L naar het kdv moest brengen, dus ik sta al om 8 uur klaar, blijkt dat lief hem brengt. Had ik nog lekker in mijn bed kunnen liggen. Nouja, kan ik me rustig voorbereiden op mijn soll.gesprek straks, slik...

Vanmiddag met B naar de ha.

Wat denken jullie, heeft Joran het wel of niet gedaan??
Hij weet wel meer iig denk ik. Wat denk jij?
Denk ik ook.

Tjee Star, wat praat Ceetje toch goed!

Mamax, lekker armpjes heeft Sam! Heerlijk ventje!

Brr, ben best een beetje zenuwachtig voor mijn sollicitatiegesprek zo.

Ik ga er hier maar eens een uit bed plukken, anders ben ik nog te laat ook.

Amalia: Succes!!
Goedemorgen!

Heb uiteindelijk een goed uurtje geslapen, en verder van de dag geen kans gehad, maar ze hebben in friesland, lekkere koffie

We zijn gister bij oma beppe en Ris geweest.

Julian was gister weer het mannetje en vanochtend had ie 37,7. Snap er niks meer van, maar ik denk dat er een boel kiezen in de weg zitten.

JInny: Hier eigenlijk nooit echt onder temperatuur. Maar goed lijkt het me niet, als het vaak zo is, of is het vrij onschuldig?

Bridges: 12 werkdagen klinkt als niet heel veel, lekker rustig aan doen en aan jezelf denken.

Amalia: Gefeliciteerd nog. goed kado zeg, lekker op de bank en maar viva-en

Juud: Vier je je verjaardag nu donderdag?. Wat is een memorycard?, of bedoel je daar een geheugenkaart voor de pc mee?.
Geheugenkaart voor haar nieuwe camera denk ik Bam. Wel een uur geslapen, toe maar

Ceetje heeft kleine oorontstekingen.
oorontstekingen?

ohja dat kan ook nog idd
wel aan het werk star?
Ja Starman is thuis bij haar. Ze belde me net. Liehief.
Goeiemorgen!

Naar Bam dat je zo weinig geslapen hebt. Nu kon je ook minder genieten van je nieuwe bed! (je moet trouwens je berichtje van 10.14 uur even aanpassen, de naam van Jinny)

Gaaf kado hoor Amalia! En jij ook weer 's nachts eruit. Hier was het de afgelopen 2 nachten ook weer raak. Mannetje heeft echt meer energie nu

Hier is het virus ook via het toetsenbord binnengekomen denk ik! Gisteren behorolijk beroerd, vandaag gaat het iets beter. Onze wc pot was iets minder gelukkig; heeft alleen m'n gezien.

Ga weer lekker bankhangen, tot later!
Haai haai. Jeetje Mamax, jullie een enerverend weekend achter de rug dus. Zo even io de ak kijken, maar begrijp dat het allemaal okee is nu met de kleine man. Gelukkig!

Amalia, gefeliciteerd nog! Goed kado zeg!! Hoe is je sollicitatiegesprek gegaan??? Spannend...

Oooh Bam, wat een drama, zo'n mooi lekker nieuw bed en er dan maar een uurtje in gelegen!

Jin, ojee, stoelen gooien! Gezellig samen spelen is nog beetje veel gevraagd, maar er zijn grenzen idd . Mare en Juultje waren vrijdag ook niet erg knuffelig, haha!

Mmm, net even snel bijgelezen maar geen tijd om verder op iedereen te reageren. Laterz!
Fijn, ik vertel hier een leuk verhaal, maar doordat ik nog niet alle knopjes doorheb op deze laptop, is alles weg.

Anyway, ik dacht een orienterend gesprek te krijgen, ben ik meteen aangenomen!!! Nouja, en ik was er nog helemaal niet uit of ik het wilde. Maar nu wel hoor, want er zitten veel voordelen aan. Ik kan B en L meenemen. Ze komen dan wel in een groep waar ik niet werk (gelukkig, want dat zou ik niet relaxed vinden). Salaris is ongeveer hetzelfde als ik had door mijn opleiding en ervaring. B en L krijgen nog korting ook. Het is te fietsen. En het is pas vanaf juli, dus kan ik voorlopig nog even met de kinderen thuis blijven zoals ik wilde!

Goed he?

Bam balen zeg van je bed, dat je het maar een uurtje hebt gezien, ehh, gevoeld. Hopelijk vannacht meer succes!
wow, Amalia dat is goed zeg, en wat een voordelen inderdaad, lekker hoor!

Gefeliciteerd!!
Hai meissies!

't Gaat hier redelijk hoor, heb niet alles bijgelezen, maar net even vluchtig wat dingen....

Morgen is de begrafenis van mijn oma, wordt een zware dag denk ik, ben al zo vreselijk snel emo en nu heb ik ook al sinds vrijdag geen stem meer en ben vreselijk verkouden, dus extra vervelend.

Heb vanmorgen op mijn werk verteld dat ik niet meer terugkom na mijn verlof, en mijn baas vond het heel jammer, maar wel begrijpelijk. Met nog wat vakantiedagen die ik heb staan is 13 december dan mijn laatste dag (halve dag gelukkig) , dus ik hoef nog maar 4,5 dag na deze!

HEERLIJK!

Even kijken wat ik nog weet....

Amalia: gefeliciteerd met je nieuwe baan! En fijn dat je pas in juli hoeft te beginnen, dan is B. ook weer wat ouder en kun je nog even van hem genieten idd!

Bam: tjonge, ben je niet erg moe nu? Ik zou echt gebroken zijn na zo'n nacht!

Bridges: voor jou schiet het ook al op he? Ik vind het ook zwaar hoor nu, vooral omdat je al een kindje hebt en dus niet meer zoveel aan je rust toekomt! En de babykamer ziet er goed uit! Echt leuk!

Hier zijn we er nog niet mee begonnen, omdat dan eerst Kevins nieuwe kamer af moet zijn en dat is bijna gelukkig. De latex heb ik vorige week gekocht, dus dat kan erop en dan vloerbedekking erin en de deur erin en dan kan ik meubels laten verhuizen. Maar de aangrezende badkamer moet ook nog klaar daar, en daar is opa nog mee bezig ook. (anders moeten we steeds met alle bouwspul door Kevins kamertje.)

Maar ik krijg ondertussen wel de kriebels of alles wel op tijd afkomt, omdat ik ook weer rekening houd met dat ook deze te vroeg komt, net als Kevin. En de tijd vliegt al zo hard voorbij!

Ik heb de babykamer-meubels al wel binnen gelukkig, maar die staan nog in dozen dus.

Jinny: wordt het nu definitief een keizersnee dan? Of hebben jullie het daar niet over gehad in het ziekenhuis? Kevin was ook een bijna voorhoofdsligging, kwam met z'n haargrens het eerste (snap je?). Ging ook niet makkelijk nee. Hopelijk nu wel beter! Ik duim met je mee!!!!!!

Star: hoe is het nu met je opa? Of heeft ie wel genoeg afleiding? En leuk filmpje van Ceetje hoor! Zo'n schattig snoetje heeft ze!!!

en toen wist ik het niet meer.... even posten!
oja Amalia: nog gefeliciteerd ook met je verjaardag! Was de taart lekker? En mooi kado hoor; een laptop! Wauw!
cd, ook huismoeder straks dus. gezellig!
wat raar, dit zat in mijn inbox van iemand die ik niet ken

Op internet-forums is er een melding verschenen over een stevige explosie in een nederlandse Atoomcentrale in de buurt van Amsterdam.

De getuigen beweren dat die explosie op 25 november rond 15 uur plaatsvond. Een inwoonster van de stad belde haar familie op en vertelde

dat er in de stad de telefoonaamsluitingen worden uitgeschakeld, zodat de mensen niemand konden opbellen.

Zij beweert ook dat er inderdaad een explosie, zelfs een heel ernstige, op het Atoomsentrale plaatsvond en dat de radioactive wolk zich op

dit moment snel verplaatst.

De overheid bevestigt deze informatie niet officieel maar wel tijdens de prive gesprekken.

Toch plaatsen de inwoners op het internet foto’s van de gevolgen van de explosie en diens slachtoffers.

Blog LiveJournal: http://geocities.com/EugenioMorris
Hoe was het bij de dokter Amaal?

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, mooi geregeld!

Sterkte morgen CD!
Goedemiddag,

Weekend is voorbij gevlogen. Zaterdag naar Sinterklaas geweest. Lianne liep lekker te zingen:"Sintuhkaasje bonne, bonne, bonne en verder kwam ze niet, ha, ha! Van Zwarte Piet schrok ze niet, maar ze werd een beetje verlegen. Later kwam er nog 1 naar haar toe en toe had ze het door; pepernoten zijn lekker!!! :roll:

De hijskraan met een bak en daarin 2 Zwarte Pieten vond ze het mooist. Verder zag ze niks, want er stonden 2 grote meisjes voor haar. Later kwam Sint in het centrum, heeft ze ook niet gezien want alle kinderen stormden er op af. Ze vond het niet eng, had wel plezier en daar gaat het om. We waren pas tegen 15.00u weer thuis. Toen heeft ze niet meer geslapen.

Gisteren heb ik met de wandelgroep gewandeld bij Kootwijk, Kokosman had een 'papadag'. Het was lekker weer, ik heb 12 km. gelopen. Heerlijk.

Lianne ligt net op bed, ze was nog zo wakker. Liep na het middageten naar de deur in de kamer:

"Mama deur open makuh?"

Wat wil je doen, heb je een vieze broek?

"Mama open maken, mama piek maken? (= muziek maken)

Dus wij naar boven, zij met een boekje op bed en ik repeteren op de saxofoon. Handig zo!

Ze praat zoveel, zegt (bijna)alles na. Ik hou het niet meer bij

Mamax, ik heb aan jullie gedacht. Zal even op de site kijken zo meteen, ik lees goede berichten hier. Heel fijn!

Oh, ik lees verderop dat je ziek bent: beterschap.

Suze, ruzie met man weer uitgepraat? Hoe is het met Julia?

Compu, wat lekker dat je een goed gevoel hebt over de psz voor slechthorende kindjes. CG heeft zich prima vermaakt las ik. Heb je ook dingen op papier gezet, plus -en minpunten?

Enka, leuke foto's van Thijmen op AK. Oh, nu nog geen foto's van pup gezien, zo even kijken.

Wat een lieve reactie van je kappervriend! Een paar dagen vrij nemen, hij is wat van plan, ha, ha! Jouw haar kan dan windkracht 9 doorstaan :-)

Nee, zolder is nog steeds niet af. Ik laat het jullie wel weten wanneer het wél af is, duurt toch langer dan ik had gedacht

Met Lianne en mijn ouders gaat het beter, ze begint in ieder geval niet meer bij de voordeur te huilen. Maar heel soms hangt ze nog erg aan mij en wil ze absoluut niet bij opa/oma op schoot zitten of wat dan ook. Ach, gaat wel over.

Naatie, zo wat irritant van je vent! Hoe is het nu? Excuses gekregen?

Jin, wat gezellig dat je 'nieuwe' vriendin met man op visite kwam. Leuk voor jullie!

Wat een leuke slofjes.

Die info van het ZH wil je natuurlijk liever niet horen. Kan je eventueel voor een ruggenprik kiezen tijdens de bevalling? Of moet je dat van te voren aan geven?

Leuke dag gehad gisteren? Even ego: aquariums vind ik wel mooi, bij Burgers Zoo vind ik hem geweldig, dan loop je eronder door.

Juud, hoe is het op je werk? Bevalt het goed?

Bam, ik las de tijdstippen van jouw postings; wat een nacht!Lianne had de eerste week na haar geboorte ondertemperatuur. Toen gingen we met kruiken aan de slag en cellomatjes. Hoe is het nu met Julian?

Amalia, zo, lekker verwend!

Heeft de huisarts nog wat gevonden?

J. van de S.: volgens mij wel medeplichtig.

Bridges, gesprek met baas gehad?

Gefeliciteerd Amalia!

CD, heel veel sterkte morgen

Star, knuffel voor Ceetje.
Vaag bericht Amaal. Lijkt me een neppert. Van iemand met een beroerd gevoel voor humor

Maareh, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Klinkt hartstikke goed allemaal.

CD, heel veel sterkte morgen! Hoop dat het ondanks het verdriet een goed afscheid wordt.

Star, hoe is 't met de ziekenboeg/lappenmand thuis?

Zo, werkdag zit er bijna op. Nog één klusje.

Hi hi, gisteravond met Mare bezig met haar gekleurde bekertjes. Eerste wat ze vanochtend, half slapend, zegt: blauw! rood! rrrroen! Echt schattig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven