Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, dié Joran hadden jullie het over! Ik was op C toen het gebeurde, gesprek van de dag daar natuurlijk. Heb het verder niet zo gevolgd. Maar vond hem in een interview wel heel raar en verdacht overkomen. Ben benieuwd of het ooit opgelost wordt. Ik heb zo'n gevoel van niet....
ohja, de huisarts kon natuurlijk niets vinden. Hij zei wel dat B niet kon stikken hierdoor ws en dat kindjes snel blauw worden als ze het wat benauwd hebben. Als het vaak voorkomt moet ik kijken of er een patroon in zit. Bv een hafl uur na het voeden, of wat dan ook.

Ik dacht het al hoor, maar nou weet hij er tenminste van.

leuk kokos dat lianne zo praat. echt gezellig. Laurens zit in zijn NEE periode, en je kan nog een klap krijgen ook. Tsss, Staat halve dagen op de gang dus... gezellig. Ik hoop dat het snel weer over is, hij heeft het sinds maandag. En hij bijt ook weer af en toe. Ikzal eens vragen of hij dat leert van iemand op het kdv ofzo. Gekkigheid
Ben ik weer, even alle verjaardagen bij de adreslijst geschreven. Veel handiger.

Amalia, dat bericht heb ik nergens gelezen. Zal dus wel een flauwe grap zijn.

Je had al een beetje verwacht dat de HA niks zou vinden toch? Toch is het eng (vind ik dan).

Laurens zit in de peuterpuberteit? Ben je klaar mee. Vind hij de gang ook vervelend? Lianne deed vanochtend het licht van een schemerlamp aan. Mag ze niet, want die is vorige keer gevallen en ik wil niet dat ze die op haar hoofd krijg. Dus zei ik een beetje streng:"Lianne niet doen!"

Zegt ze:"Janne gang op?"

En zo vaak gaat ze echt niet de gang op.

Ja, Lianne kletst de oren van mijn hoofd af, beetje gelijk aan Ceetje.

Hel wat lief van Mare! Hoe was je weekend)?

Ik ga eens kijken of ze wakker wil worden, ze is laat in slaap gevallen.
nu ben ik hier de hele dag, maar ik vind het maar stil...
Jaaa die Joran Hel, ken jij veel meer Jorans dan?

Ziekenboeg wel ok, Ceetje knockout in bed nu. Starman naar de snackbar, buiken zijn weer ok

Lief hè zo'n kletsend meisje Kokos!

Ik laat Ceetje dan juist wel die lamp op haar hoofd krijgen, harde manier om te leren, maar dan weet ze het wel voor eens en voor altijd
Gefeliciteerd Amaal! He nu zie ik helemaal geen plaatje meer bij je naam. Gaaf cadeau van je man zeg! En gefeliciteerd met je nieuwe baan, grappig hoe snel dat gaat! Hoeveel dagen ga je werken?

Wat een knappe meid Hel dat ze de kleuren al kent! Hier zijn we nog niet zover. Het nieuwste woordje is huilen en als het niet naar zijn zin gaat zegt ie: Part huiluh.. en trekt er dan een pruillipje bij. Wel leuk hoor dat geklets!

Kokos op het werk bevalt het goed hoor. Echt wel lekker dat het een stuk dichterbij is.

Heel goed Star, een kaart voor de camera! Jij gaat door voor de volgende ronde! Hoe is het met Ceetje?

Sterkte morgen CD!
Hmmm, lekker Starman naar de snackbar, wat haalt hij voor lekkers? Vent is hier weer op cursus en komt morgen pas thuis. Voor mij alleen en Mart heb ik nooit zo zin om te koken. Dus Mart had pannenkoeken van gisteren en ik gebakken kipfilet met chocoladekoekjes
Koelkast heb ik al Juud

Ceetje lief aan het slapen. Voor zolang het duurt

Noemt Mart zichzelf Part? Aaaah, schattig!
Hahaha wat een culinaire maaltijd zeg. Maar saai AM zijn. Nog wat leuks te lezen ofzo?

Starman haalt broodje kroket en kaassouffle.
Ja Part, leuk he en de hond heet Tuttel. Wel zielig voor de hond want wij noemen hem nu ook tuttel of tut, daar gaat z'n image

Ik ben duister kwaad van Alex Kava aan het lezen, is wel heel spannend en hierna heb ik ook al het 2e deel uit de bieb gehaald, dus ik hoef me niet te vervelen...

Lekker zeg, geen patat? Eet je ook weleens een kaassouffle met satesaus? Is ook erg lekker!
Arm beestje. Hele macho imago weg.

Duister Kwaad, klinkt wel spannend. Wel te doen als je alleen thuis bent?

Dit keer zonder satesaus, maar is inderdaad wel lekker.

Over satesaus gesproken, gisteren Najib Amhali gezien?
Gefeliciteerd Amalia met je baan. Snel beklonken zeg!

Superkado die laptop.

Wat gerustgesteld door de h.a.?

Bridges, ff doorbijten he. Goed dat je wat taken uitbesteed, zullen ze vast begrip voor hebben.

Juud en Star wat een heerlijk maal! :-)

Hier sate, stokbrood met home-made kruidenboter en rauwkost.

CG vrat zich een ongeluk aan het brood.

Kokos, ik hoef niks op papier te zetten van psz, alles is positief haha.

Maar wel goede tip van je voor volgende orientatieronde.

Leuke anekdotes over Lianne!

Ik voel me een slechte moeder! Ik ben erg vergeetachtig en vergat vandaag dat we een (kleine) glijbaan in de kamer hebben staan (speelotheek), waar CG hulp bij nodig heeft (trap).. 2 Keer gevallen. Ik moet 'm dus echt wegzetten als ik iets ga doen in de keuken b.v. Nu hopen dat ik dat niet vergeet!

Ik ben al wazig van mezelf en volgens mij ook nog door de b.v.?
Haha Star, leuk bruggetje. Nee, was het leuk?

Kennen jullie die cabaretier die Cameretten gewonnen heeft?
laurens noemt zichzelf tauto. voordat ik er achter was dat hij zichzelf daarmee bedoelde... ha ha ha
De locatieleidster van het kdv vroeg vandaag aan me of het allemaal naar mijn zin was, de opvang van Mart.

Euhm, ja hoor!

Toen bedacht ik me dat het niet zo slim was om net te doen of ik het hier reuze naar mij zin had dus heb ik maar gezegd dat ik een beetje moeite heb met de haal- en brengtijden. Nog maar niet verteld dat hij al ingeschreven staat bij een ander .

Compu klinkt als een heerlijke maaltijd, lekker hoor!

Bedoel je vrijdag? Toen heb ik Najib wel gezien maar het stukje over satesaus heb ik gemist want daar kan ik me niets van herinneren.
Compu ik ben ook een stuk vergeetachtiger hoor. Laatst kon ik gewoon niet op mijn straatnaam komen, echt te erg...

Leuk een glijbaan in huis, is dat wat zo'n speel-o-theek?
Wel leuk spullen van spelotheek. Is dat duur?

Ceetje laat ik ook niet alleen van de glijbaan, da's zo'n wilde.

Najib was een beetje flauw. Soort sketchshow. Jammer, hij kan wel erg leuk zijn. Die jongen ken ik niet trouwens die gewonnen heeft.

Tauto, jaaaaa dat lijkt ook echt op Laurens

Nee was echt gisteren Najib Juud. Hij was gek op satesaus maar Peter Heerschop en Viggo Waas (jammie ) hadden hem op dieet gezet.
Ik kan gelukkig wel aardig tegen weinig slaap, maar het houdt natuurlijk een keer op

Spelotheek is niet zo duur: tenminste wat ik hier in hilversum op de site zie, neem aan dat dat overal hetzelfde is ongeveer.

Juud: hahaha, werd je even voor het blok gezet,. Beter maar eerlijk zijn, waarschijnlijk voelen ze het wel aan.

Zeiden ze nog iets over de strikte breng/haal tijden?

Was weer een fijn dagje vandaag: Julian is nu serieus ziek, en zijn zelfs bij de hhp geweest. Ik haalde Juul uit bed om 17 uur, en op zijn buik helemaal uitslag, echt eel erg. Toen ik hem op bed legde was dat nog niet zo. Manlief gebeld en we moesten meteen komen, daar aangekomen blijkt zijn rug ook ineens helemaal vol te staan (binnen het halfuur). Volgens de arts was het of een alergische reactie (kind heeft bijna niks gegeten, en wat ie op heeft eet ie vaker), of een reactie op een virus. Dat laatste was een stuk aannemelijker omdat Juul ook weer verkouden is, en van zaterdag/zondagnacht die lage temperatuur.We moesten het maar in de gaten houden.

We kregen zalf mee naar huis voor de jeuk, en nu licht het ventjuh lekker te slapen.
ligt mag ook: zuchttt
Goedemorgen stelletje Konijnen van me
Bammetje, beterschap voor de kleine man!
Dankjewel suze

Ventjuh slaapt nog steeds, vannacht ook niet wakker geweest.

Wel uniek, doet ie anders nooit, zo slapen;)
Bam, beterschap voor Julian, arm ventje.

Dat spookjes-gedrag-in-de-nacht is ook aansteekbaar via toetsenbord , heb ook maar 3 uur geslapen zucht...
Stressed is just desserts spelled backwards
Haaa die Suus en Mal, hoe is het met jullie en kinders?
Goedemorgen,

Ik durf het bijna niet neer te zetten: heb heerlijk geslapen, werd pas om 08.45u wakker :-o. En Lianne werd drie kwartier later wakker! Ze slaat haar middagslaapje vast over. Dussss..... Mal en Bam, dagje ruilen???

Star, over die schemerlamp: vorige keer is er 1 kapot gevallen. Dáárom wil ik niet dat Lianne er aan zit. Normaal gesproken maak ik me er niet druk om, dan voelt ze maar hoe het is. Maar nog een keer een schemerlamp stuk, nee dank je.

Aha, Starman weer beter. Mooi.

Najib heb ik ook gezien, maar het stukje over satésaus gemist, vond het flauw en heb het niet afgekeken. Terwijl we wel een keer naar een voorstelling van hem zijn geweest.

Compu, speelotheek, daar denk ik nou nooit aan. Maar die hebben ze wel hier. Wel een goede tip.

Was ze erg hard gevallen? Wat voel je je dan lullig hè?

Amalia, leuk hoe Laurens zich noemt, maar lijkt niet op zijn eigen naam inderdaad. Nog steeds op de gang?

Bam, ach arme Julian! Dikke knuffel voor hem. Wel lekker dat hij zo goed heeft geslapen.

Suze, verklaar u nader

Wij gaan naar buiten. Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven