3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 15:53
ben ik weer
ben aan het bijlezen en kan iemand even de post van Spukie opslaan over de geschiedenis van 3000+? Ik vind dat we volgende week donderdag om 0.35 een nieuw topic moeten openen (liefst deel 70) met deze tekst. Ik vrees dat ik mijn laptop dan nog niet terug heb, maar wie weet
ben aan het bijlezen en kan iemand even de post van Spukie opslaan over de geschiedenis van 3000+? Ik vind dat we volgende week donderdag om 0.35 een nieuw topic moeten openen (liefst deel 70) met deze tekst. Ik vrees dat ik mijn laptop dan nog niet terug heb, maar wie weet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 5 oktober 2010 om 16:09
quote:rosanna08 schreef op 05 oktober 2010 @ 15:53:
ben ik weer
ben aan het bijlezen en kan iemand even de post van Spukie opslaan over de geschiedenis van 3000+? Ik vind dat we volgende week donderdag om 0.35 een nieuw topic moeten openen (liefst deel 70) met deze tekst. Ik vrees dat ik mijn laptop dan nog niet terug heb, maar wie weet
Dan moeten we nog even doorschrijven
ben ik weer
ben aan het bijlezen en kan iemand even de post van Spukie opslaan over de geschiedenis van 3000+? Ik vind dat we volgende week donderdag om 0.35 een nieuw topic moeten openen (liefst deel 70) met deze tekst. Ik vrees dat ik mijn laptop dan nog niet terug heb, maar wie weet
Dan moeten we nog even doorschrijven
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 16:22
dinsdag 5 oktober 2010 om 16:47
dinsdag 5 oktober 2010 om 16:55
oke komt ie
23, studeer dier en veehouderij, geen huisdieren want woon in een studentenhuis, geen vreindje, man, vriendin
en ik ben op viva gekomen omdat het me wel leuk leek ergens op een forum mee te praten/schrijven
ben dan ook wel benieuwd hoe het bij jou en de rest zit
23, studeer dier en veehouderij, geen huisdieren want woon in een studentenhuis, geen vreindje, man, vriendin
en ik ben op viva gekomen omdat het me wel leuk leek ergens op een forum mee te praten/schrijven
ben dan ook wel benieuwd hoe het bij jou en de rest zit
a docter a day keeps the apple away