Wie herkent dit:
dinsdag 5 oktober 2010 om 18:49
Gisteravond had ik het weer.
Ik lag lekker in mijn bed een boek te lezen en in ene was daar de dreun.
Een paar keer per jaar krijg ik een dreun in mijn hoofd. Dit komt vooral voor als ik aan het relaxen ben, lezen, televisie kijken.
Alsof er een gong afgaat in je hoofd. Vervolgens gaan mijn voeten pijn doen...zweethanden en een verhoogde hartslag. Hoewel dat laatste vooral veroorzaakt wordt doordat ik er heel erg van schrik.
Wie herkent dit? En ja, ik zou dit natuurlijk aan de huisarts kunnen vragen maar het is zo'n vaag verhaal, zo'n beetje van: als ik hier duw doet het daar pijn.
Ik lag lekker in mijn bed een boek te lezen en in ene was daar de dreun.
Een paar keer per jaar krijg ik een dreun in mijn hoofd. Dit komt vooral voor als ik aan het relaxen ben, lezen, televisie kijken.
Alsof er een gong afgaat in je hoofd. Vervolgens gaan mijn voeten pijn doen...zweethanden en een verhoogde hartslag. Hoewel dat laatste vooral veroorzaakt wordt doordat ik er heel erg van schrik.
Wie herkent dit? En ja, ik zou dit natuurlijk aan de huisarts kunnen vragen maar het is zo'n vaag verhaal, zo'n beetje van: als ik hier duw doet het daar pijn.

dinsdag 5 oktober 2010 om 20:58
http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome
Het hele verhaal klopt wel zo'n beetje behalve dat ik de dreun niet hoor maar voel. Het voelt dus alsof iemand een dreun op een gong in mijn hoofd geeft maar dan zonder geluid. (lekker vaag hè)
Het hele verhaal klopt wel zo'n beetje behalve dat ik de dreun niet hoor maar voel. Het voelt dus alsof iemand een dreun op een gong in mijn hoofd geeft maar dan zonder geluid. (lekker vaag hè)
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:21
Voor mij niet herkenbaar. Maar als je je zorgen maakt zou ik toch gewoon even naar de huisarts gaan. Denk je dat iedereen daar met een concreet verhaal zit? Een vage klacht is ook een klacht. En dat de klacht voor jou vaag is, wil niet zeggen dat de huisarts hem ook vaag vindt. Voor hetzelfde geld weet hij/zij precies weet wat je bedoelt.