switch werk/ opleiding
woensdag 6 oktober 2010 om 10:53
Ik heb dit gevoel nu 4 maanden.
Ik merk dat ik het niet leuk meer vind. De reden dat ik in de zorg zat was dat ik arts wilde worden, maar ik merk dat ik nu andere wensen in het leven begin te krijgen. Zoals meer reizen, over een tijdje samenwonen en over een paar jaar een kindje. Tuurlijk kan dit ook als je studeert voor arts, maar ik denk dat dit erg zwaar voor mij zal worden.
Bovendien wil ik graag een vast, redelijk inkomen, en niet pas na 6 jaar studeren.
Ik merk dat ik het niet leuk meer vind. De reden dat ik in de zorg zat was dat ik arts wilde worden, maar ik merk dat ik nu andere wensen in het leven begin te krijgen. Zoals meer reizen, over een tijdje samenwonen en over een paar jaar een kindje. Tuurlijk kan dit ook als je studeert voor arts, maar ik denk dat dit erg zwaar voor mij zal worden.
Bovendien wil ik graag een vast, redelijk inkomen, en niet pas na 6 jaar studeren.
woensdag 6 oktober 2010 om 11:24
Dat is voor mij geen optie omdat het een pittige opleiding is die ik niet zomaar doe om iets te doen. Het kost veel moeite. Ik ga nu fulltime werken tot september 2011 in ieder geval, ff sparen enzo. Ben nu druk aan het zoeken, mijn eisen zijn zeer laag want heb gewoon onmiddelijk werk nodig.
Onderhand kan ik dan lekker sparen en goed nadenken hoe nu verder.
Onderhand kan ik dan lekker sparen en goed nadenken hoe nu verder.