Gezondheid alle pijlers

cytomegalovirus

06-10-2010 12:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ruim twee weken thuis met een levervirus..

de dokter heeft weer bloedgeprikt en dacht aan het cytomegalovirus.. maar weet dat nog niet zeker.

Mijn symptomen zijn misselijkheid, af en toe duizeligheid, braken en futloos. Zijn er mensen die er mee te maken hebben gehad? en hoe voelden die zich toen?
is zusje van Pfeiffer; ik voelde me verder niet ziek. Enkel erg moe dus.

Is bij mij tot uiting gekomen na een fikse (hele fikse) verkoudheid.
dank je! was je lang ziek/moe? ben dus nu al 2,5 week uit de running.. duurt me een beetje lang..
Had mijn dochtertje vorig jaar. Duurde ruim zes weken voordat ze weer een beetje de oude was. Veel slapen, gezond eten en genoeg vitamines en verder kun je helaas niets doen. Idd beetje hetzelfde verhaal als bij Pfeiffer dus...
bah! zal me er dus bij neer moeten leggen.. wel een beetje jammer van mijn studie.. dus krijg een achterstand..
Jep heb het ook gehad drie jaar terug. Ben 4 maanden uit de running geweest. Vooral omdat ik door mijn verminderde weerstand van het ene virus in de andere bacterie viel ...
jeetje.. 4 maanden! das een hele tijd.. En ik doe pabo.. en loop dus stage bij kinderen.. oftewel.. tussen de lopende bacillenverspreiders! :S
Ik werkte op een kdv!!
Ik heb het ook gehad. Heeft bij mij ook zeker 4 maanden geduurd.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven