Katoenen slipjes
woensdag 6 oktober 2010 om 17:17
Waar o waar vind ik mooie, sexy, katoenen slipjes?
Ik draag liever geen polyester (zal niet kloppen maar jullie snappen m wel neem ik aan?) of andere rommel, ivm mijn 'vaginale flora' maar kan alleen maar suffe of kinderachtige onderbroeken vinden! En ik denk dat mijn vriend het ook wel kan waarderen als ik een mooi slipje draag!
Wie maakt me blij?!
Ik draag liever geen polyester (zal niet kloppen maar jullie snappen m wel neem ik aan?) of andere rommel, ivm mijn 'vaginale flora' maar kan alleen maar suffe of kinderachtige onderbroeken vinden! En ik denk dat mijn vriend het ook wel kan waarderen als ik een mooi slipje draag!
Wie maakt me blij?!
This is not kosher!
woensdag 6 oktober 2010 om 17:22
Bij de v&d op de hunkemuller (of hoe schrijf je dat) afdeling.
Daar heb je altijd een rekje staan met 3 voor 10 euro. En daar zitten hele mooie zwarte strings met kantlaagje bij. zowel strings als de bredere string (soort hipster). Ben al jaren fan van dit ondergoed en sla er eens per jaar een voorraad in.
Maar let op, er is een rekje van polyester en 1 van katoen...
Daar heb je altijd een rekje staan met 3 voor 10 euro. En daar zitten hele mooie zwarte strings met kantlaagje bij. zowel strings als de bredere string (soort hipster). Ben al jaren fan van dit ondergoed en sla er eens per jaar een voorraad in.
Maar let op, er is een rekje van polyester en 1 van katoen...
woensdag 6 oktober 2010 om 17:41
De Hema natuurlijk! Daar koop ik al jaren mijn katoenen ondergoed! (en tegenwoordig het liefst die kleine boxershortjes --> dat zijn het niet echt, maar weet bij god niet hoe ze heten). Zonder kant en dergelijke, want dat kriebelt alleen maar....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 6 oktober 2010 om 17:57
Hema heb ik zo ongeveer de hele collectie katoen ondergoed van, ook de boxers, hipsters en strings. Maar vinden jullie die echt 'wow, sexy mama'? Ik mis de sex in katoen!
Of is het een vreemde combinatie?
Maar bedankt voor de tips, ga mijn spaarpot eens omgooien en bij Aubade kijken!
Of is het een vreemde combinatie?
Maar bedankt voor de tips, ga mijn spaarpot eens omgooien en bij Aubade kijken!
This is not kosher!
woensdag 6 oktober 2010 om 18:09
Hipsters met kant, hebben bijna altijd katoenen kruisjes.
Zoiets
http://www.bonprixsecure. ... 10741487054603-0-4cac9f37
als die paarse...
Zoiets
http://www.bonprixsecure. ... 10741487054603-0-4cac9f37
als die paarse...
woensdag 6 oktober 2010 om 19:49
quote:spuit111 schreef op 06 oktober 2010 @ 19:14:
ik werk in de lingerie/ondermode en weet dat er echt niets sexies te krijgen is in katoen. alleen degelijk, lief, schattig of kinderachtig!Ik vind sommigen van Marlies wel spannend, alleen die kosten dan weer 35 euro per stuk ofzo
ik werk in de lingerie/ondermode en weet dat er echt niets sexies te krijgen is in katoen. alleen degelijk, lief, schattig of kinderachtig!Ik vind sommigen van Marlies wel spannend, alleen die kosten dan weer 35 euro per stuk ofzo
Stressed is just desserts spelled backwards