Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja,leuke actie,jullie zijn wel flink bezig ermee he.

Zeker sneu,gaat het wel met haar?

Hier ook alles mis vanmorgen ja,mn pols doet nog zeer,van vingers tot elleboog eigenlijk dus ik heb mn muis weer omgezet.
Rustig aan ermee dan maar.

Ja, het gaat wel met JD. Vanmorgen heeft ze nog even goed laten weten hoeveel pijn het wel niet doet, maar ik denk dat ze het inmiddels wel vergeten is
Doe ik zeker...

Het schiet hier niet op vandaag hoor,zit al een heel lange tijd met rekeningen te worstelen(nakijken) Ik hou er niet van
Oei, dat is wel lekker geestdodend werk, waarbij je toch nog moet opletten... Ik had ook geen enorm productieve dag.

Ik stop er zo mee en ga lekker JD en JZ ophalen.
Ik heb het niet afgemaakt,ben om kwart voor 5 weggegaan.Twee bussen kwamen niet dus toen heb ik een andere gepakt en was toch op tijd thuis

We hadden lekker zelfgemaakte hamburgers van tartaar en kruiden met sla gegeten.

Op mn werk heb ik altijd petit-fours in de vriezer voor bezoek en ik zet dan vaak voor collega's ook wat neer.Ze zijn ontzettend lekker maar ik heb me in kunnen houden
Waar is iedereen? (behalve Luni, die natuurlijk voor 10 telt )
Lekker, zelfgemaakte hamburgers!

Ik las dat je dit had gegeten:

hamburgers van tartaar

kruiden met sla

Ik dacht al huh?!

Ik kijk naar een dubbeltje op zijn kant, nog meer?
We waren met de Wii gisteren,dat hadden we vorige week voor het laatst gedaan dus wel weer leuk.

Ik ben maar niet naar bodypump gegaan met mn zere pols,morgen is het weer hoor.

Er zaten ook kruiden door de sla maar zo bedoelde ik het niet idd

Ja,het is wel aller-rustigst zo...Heb je van iedereen al antwoord gehad voor de meet?
Heb het niet echt aandachtig doorgelezen van jullie. Jullie kletsen wel zeg, je zou het bijna 'het Kletsgroepje' noemen.

Bijna weekend! Heb een etentje en high tea. Het is feest in de stad vandaag. Ben met CG geweest, erg leuk. Hoewel zij zo worstelt met haar verlegenheid, dat is minder.

Eh Juultje, jij vroeg iets over de buren. Leeftijd kindjes?

3 En 5 jaar.

Gaan jullie nog wat leuks doen?

Oja Mokkie, we aten gisteren kip tandoori. CG vroeg wat we gingen eten, toen heb ik maar gelijk sauskip gezegd.
Leuk Compu,wat is er te vieren?

Ik google wel even

Vroeger was ik ook verlegen,kwam amper buiten als mn moeder me er niet toe aan zette.Is ook goed gekomen,vast met CG ook.

Ik ben vandaag met 2 buufjes naar de Action en nog wat winkels geweest,echt een uitje voor hen! Ben wel echt moe nu,lekker met de voetjes op tafel

Zondag heb ik van één vd buufjes een verjaardag,ze viert het hier in Avifauna.J gaat ook mee(volgens mij alleen vanwege het eten!)

Morgen sporten en verder zie ik wel
Hallo, ik ben er ook nog hoor

Haha, leuk Compu, dat er nu nog een gezin is dat sauskip eet

Vorig weekend had ik een vriendinnen-uitje in Zeeland. We zijn naar de voorstelling 'Zeeuwse Vrouwen' geweest en die was echt geweldig!!! Het is gebaseerd op de verhalen van 4 zeeuwse vrouwen en dan heel mooi gespeeld met prachtige muziek erbij. Echt een feest om naar te kijken.

Ik heb ook nog een bezoekje aan mijn moeder gebracht, dat was mooi te combineren.

Dit weekend weinig plannen. Ook lekker
Ha, Mokkie en Compu zijn er ook nog, gezellig!
Leuk dat de buurkindjes van dezelfde leeftijd zijn als CG, Compu.

Klinkt goed, Mokkie, je weekendje weg!
Goeiemorgen,

Laat naar bed en vroeg op Juultje?

Ik was rond 7 uur wakker,had niet gelijk door dat het zaterdag was(diep geslapen!) dus ik gaf J een por

Leuk uitje had je Mokkie,altijd gezellig met de meiden he?

Ik ga zo sporten,even gelijk 2 uur meepakken,heb per slot van rekening nog niets gedaan deze week..ja gebowld enzo

Er stond gisteren een klein presentje op mn buro,zakje koffiebonen Santa Barbara Blend.Daar staat ons hoofdkantoor en er was iemand van daar bij ons op bezoek.Echt heel aardig!
Half 11 naar bed, half 7 kinderen wakker, 7 uur mogen ze eruit. Half 8 zat ik met ze beneden.

Haha, was J zeker wel blij met je vanmorgen?

Wat leuk, zo'n cadeautje!
Haha Luni, ik dacht even dat er stond dat je alleen had geblowd deze week

Vroeg he Juultje, op de zaterdagochtend.

Ik stond om 9 uur op, de mannen al een uur weg naar de voetbal, lekker krantje en kopje koffie. Nu wacht ik op hun thuiskomst.
Toch wel Juultje,hij had afgesproken om te gaan vissen dus moest er sowieso op tijd uit

Heel leuk kadootje,ik heb het leuk in de keuken staan nu.

Lekker zo'n ochtend Mokkie,even tijd voor jezelf!

Ik heb 2 uurtjes gesport,heerlijk want ik had het best gemist.

Daarna wat was gedraaid en soep gekookt

quote:mokkie schreef op 09 oktober 2010 @ 10:14:

Haha Luni, ik dacht even dat er stond dat je alleen had geblowd deze week

Ik las het terug voor ik plaatste en dacht precies hetzelfde

Maar deze week heb ik toevallig even overgeslagen
Dat voelde je aan natuurlijk

Wat voor soep heb je gemaakt?

Schoonouders zijn vanmiddag op bezoek geweest. Sinds de vakantie hebben we ze alleen op de crematie vorige week gezien en de kinderen helemaal niet meer sinds de vakantie. Was wel weer tijd dus. JD klampte zich vast aan oma, ze had haar zo gemist en er zijn meteen logeerafspraken gemaakt. Duurt nog wel even; kerstvakantie, maar ze heeft nu al zin

Vanmorgen was leuk met babygymclubje, had ze al lang niet gezien. Een paar zijn er al jarig geweest, zo leuk al die kleintje bij elkaar. JZ oogstte lof door lekker overal tussendoor te spelen en op onderzoek uit te gaan. Samen met een ander jongetje en de rest was aan het bedelen om taart en boterhammen Schattig.

Compu, hoe is het met CB? Twee maanden alweer toch? Is CG nog steeds zo gek op haar broertje?
Goeiemorgen,

Haha,ja,vrouwelijke institutie.eeeeeeh intuitie

Ik heb tomaten/groentesoep met linzen gemaakt,ik strooi er wat parmezaanse kaas op,heerlijk!

Wat een leuke plannen,geef haar een kalender waar ze de nachtjes op kan afkruisen

Wanneer is JZ jarig?

Ik ga hier zo een beetje opruimen,voornamelijk was(alweer) en vanmiddag samen met J naar de verjaardag in Avifauna,lekker daar eten en hopelijk kunnen we het park nog even in.

Ik heb Shape Ups van Skechers besteld,van die lelijke schoenen die je extra fit maken Ben benieuwd! Ik wil er eigenlijk buiten op wandelen,in de sportschool doe ik bijna alleen groepslessen en dat is op blote voeten/sokken of van die soort balletschoentjes dus ik draag bijna nooit sportschoenen daar
JZ is 26 oktober jarig, bijna dus. Hij krijgt van ons een loopauto en van JD Little People. We vieren het iets eerder (24e) omdat de dag dat ik eigenlijk wilde (30e) mijn ouders 40 jaar getrouwd zijn.

Hoe was het in Avifauna? Lekker gegeten en heb je het park nog kunnen zien?

Vanmiddag broer geweest, mail gestuurd naar alle familie die op trouwfeestje van mijn ouders komt en iets bedacht voor op het feest. Ik las een mail van mijn vader nog eens goed en daar bleek toch wel duidelijk uit dat ze iets van ons verwachten, dus dat is nu geregeld. Of nou ja, in ieder geval bedacht, ik moet nog even knutselen en broer moet creatief gaan doen met vragen bedenken.
Ja het was erg leuk,heerlijk gegeten én in het park rondgewandeld,we gaan zeker nog een keer.Op hyves staan wat foto's

Het eten was verrassend lekker,we hebben ons ook best wel tegoed gedaan aan van alles dat we thuis niet hebben maar ook wel veel groente opgeschept.Het was wel erg warm in het restaurant,druk ook dus de frisse lucht tijdens wandeling terug naar de auto was erg welkom Het was een supermooie dag vandaag he!

Wat ook verrassend was is dat ik eerst een oud klasgenote tegenkwam vd Mavo en daarna mn zusje met gezin en schoonfamilie,het was natuurlijk gewoon goed en we hebben elkaar even een knuffel gegeven,de kinderen ook,echt goed om ze weer te zien(is echt een half jaar geleden,half juli was het laatste emailcontact)

Dus jullie hebben zitten broeden op wat leuks? Hopelijk doet iedereen mee!

Zijn verjaardag is zeker al snel,je zei laatst dat het lijkt alsof ie er nog maar pas is en dat vind ik ook,het gaat zó snel!
Dat is inderdaad al snel Juultje, JZ's eerste verjaardag.

En wat grappig dat JD zich nu al verheugd op het logeerpartijtje bij oma.

Luni, wat leuk dat je je zus tegenkwam en fijn dat het meteen goed was.

Het was idd een heerlijke dag. MB is de hele dag buiten geweest, lekker op het schoolplein met buurtkinderen. Ik heb eea in de tuin gedaan, maar was eigenlijk niet vooruit te branden.

We hebben grootse plannen voor de herfstvakantie over een week. We gaan eerst naar mijn moeder, slapen daar en nemen haar de volgende dag mee naar de efteling. Daar komen dan ook mijn zus en nichtje. Echt een familieuitje dus. MV had kaartjes voor de efteling gewonnen bij tour de france pool waarin hij speelde. (we hebben ze al een tijdje dus) en met de airmiles heb ik er een paar bijbesteld.

Later die week gaat MB ook nog logeren bij de andere oma, dus hij hoeft zich niet te vervelen

Leuke plannen Mokkie,voor de oma's ook lekker om MB op bezoek te hebben(wat zal ie verwend worden haha )

VerheugT zeker he

*jufmodus uit*

T is weer heerlijk nu,vanmorgen best fris op de fiets maar niet koud.Ik heb wel een sjaal om,jullie?

Donderdag heb ik een afspraak bij de HA,even naar mn arm laten kijken,ik wil er vanaf(vd pijn dan,niet van de arm)
Mokkie, wat heerlijk dat je zo hebt genoten van de voorstelling! Krijg je weer inspiratie van he.

Leuke plannen hebben jullie! Zou fijn zijn met dit soort weer.

Juultje, JZ bijna 1!!! Ongelovelijk toch. Zal weer eens spieken naar een fotootje.

CB 2 mnd. idd. Hij is een blij ventje, ik denk dat hij een JZ type wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven