Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Meer winkels zorgt voor een besparing op de reiskosten Janna, je post is heel logisch
quote:Naomii schreef op 05 oktober 2010 @ 17:46:

Meer winkels zorgt voor een besparing op de reiskosten Janna, je post is heel logisch Kijk, dit vind ik nu positief gelul praten
O ik moet nog even jubelen over Big Shampoo. Wat een spullie from heaven, ik had al een flinke bos maar nu voelt ie helemáál als Big Hair. En het ruikt naar zon, Delial, zee, je badhanddoek na een dagje strand. Voelt wel een beetje bizar na het wassen, alsof er zand in zit
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 05 oktober 2010 @ 17:51:

O ik moet nog even jubelen over Big Shampoo. Wat een spullie from heaven, ik had al een flinke bos maar nu voelt ie helemáál als Big Hair. En het ruikt naar zon, Delial, zee, je badhanddoek na een dagje strand. Voelt wel een beetje bizar na het wassen, alsof er zand in zit Geen roos of zo? Bofferd!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Klinkt wel heel goed VC, maar volgens mij stript Big gekleurd haar nogal
Dat klopt wel ja, El, maar ik ben ook tien dagen naar de zon geweest, en kan niet goed beoordelen of het daarmee te maken heeft. Ik had wat donkerblonde strepen in mijn blonde krullen laten zetten en die zijn voor een deel inderdaad weg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Kan best door Big komen denk ik, maar hee, blonde strepen zou ik ook zo inruilen voor 10 dagen zon
Ik heb mijn eigen haarkleur dus ik kan veilig Big gebruiken Ik wissel hem af met Daddy-O
Elle, had jij ook geen Daddy-O ? Als dat zo is, wil je mij dan een proefje sturen?
1 proefje is genoeg.....
quote:lola68 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:52:

1 proefje is genoeg.....

Hahaha, ik ben net aan het reageren

Ik kom binnenkort koffie bij je drinken, neem ik het proefje meteen mee, is dat ook goed?
Kom je koffie drinken voor we gaan bestellen dan?
Gisteren gedouched met summer pudding....heerlijk. Net rockstar maar dan lekkerder.

Nu duik ik eronder met Ring of roses....i`ll be back
quote:lola68 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:00:

Kom je koffie drinken voor we gaan bestellen dan?

Ja, dan kom ik voor die tijd ff een bakkie doen

Heb je al een idee wanneer je wil bestellen?

Mij maakt het niet uit!
Oooohhh, dus je hebt die Summerpudding al!!

Is die nog te bestellen?

Zal wel niet....summer?

Tis nu herfst...
Summerpudding zit in het vaste assortiment volgens mij
staat inderdaad nog gewoon in de lijst hoor. Ik had een proefje gekregen van iemand.

Ring of Roses is goor :puke: ruikt naar citroen-allesreiniger, bah!

Elle, als je op een zaterdag in de oneven week komt kan het vrijwel altijd. Dan is wijffie op de boerderieje namelijk.

(Dus deze zaterdag niet)
Ik ben jaloers op mensen die Big kunnen gebruiken. Ik denk dat ik zelf ga stoppen met Lush shampoos omdat mijn haar eigenlijk te droog is ervoor. Bijna geen enkele shampoo & cremespoeling werkt voor mij. Jammer!

Ik heb wel weer een bestelling geplaatst en hoop dat die snel binnen is, want mijn Celestial is op en daar ben ik zwaar aan gehecht!
quote:lola68 schreef op 05 oktober 2010 @ 21:16:

staat inderdaad nog gewoon in de lijst hoor. Ik had een proefje gekregen van iemand.

Ring of Roses is goor :puke: ruikt naar citroen-allesreiniger, bah!

Elle, als je op een zaterdag in de oneven week komt kan het vrijwel altijd. Dan is wijffie op de boerderieje namelijk.

(Dus deze zaterdag niet)

Volgende week zaterdag doen dan?

16 oktober bedoel ik.

Weer iets aan mijn lijstje dus, Summerpudding.

Hebbie nog een stukkie dat ik even kan ruiken?
Ja, is prima.

Ik zal het stukje wat ik heb bewaren, kan je snuffelen.

Het is alleen wel weer zo`n zeepje die vochtig blijft. Net als Demon, heel naar vooral als het tegen een ander stuk aan ligt. Dus ik twijfel nog of ik hem ga halen eigenlijk.
Groter zeepbakje?

nee, zelfs als die helemaal alleen ligt blijft het vochtig. Heb jij dat nooit met zeep?

Bij mij doet Demon het altijd, en ook Bob (?) blijft nat. Jakkie!
quote:lola68 schreef op 07 oktober 2010 @ 13:33:

nee, zelfs als die helemaal alleen ligt blijft het vochtig. Heb jij dat nooit met zeep?

Ik heb een zeepjes meer, ik gebruik de zeepjes alleen maar voor handen wassen in de badkamer, dus dat schoot niet op.

Ik vind Rockstar wel lekker, dus wil ik die Summerpudding een keer proberen.
Ik heb Godmother en Porridge en die drogen beide prima.

Maar ik had wel een keer zo'n vierkante body butter (aqua mirabilis, vond ik nog stinken ook) en die schimmelde heel snel.
quote:lola68 schreef op 07 oktober 2010 @ 13:33:

Heb deze van ikea, kost een euro en daar blijft de zeep wel mooi droog op. (molger heet ie)

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven