Wie helpt?
donderdag 7 oktober 2010 om 21:04
Ik ben sufgegoogled. Ik wil morgen een fles champagne (Moët & Chandon, of vergelijkbare kwaliteit) laten bezorgen bij iemand. Liefst in geschenkverpakken of iets dergelijks. Nog mooier als er een boeketje blommen bij kan.
Wie vindt een adres? Ik vind alleen adressen waarbij ze op zijn vroegst zaterdag bezorgen, en da's nu net niet de bedoeling, omdat ik niet zeker weet of de ontvanger dan thuis is.
Mijn dank is groot!
Wie vindt een adres? Ik vind alleen adressen waarbij ze op zijn vroegst zaterdag bezorgen, en da's nu net niet de bedoeling, omdat ik niet zeker weet of de ontvanger dan thuis is.
Mijn dank is groot!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 7 oktober 2010 om 21:22
donderdag 7 oktober 2010 om 21:26
donderdag 7 oktober 2010 om 21:31
Het idee is dus; mijn moeder gaat samenwonen met haar vriend. En ik vind; daar moet op gedronken worden.
Dus ik wil haar een fles champagne sturen, liefst gecombineerd met bloemen.
Het mag best wel iets kosten, maar gekker dan, zegge, 100 euro op zijn absolute maximum dus ook weer niet. De champagnegeschenksets waar ik naar zat te kijken (Moët met 2 glazen in mooie geschenkdoos) kwamen over het algemeen rond de 65 euro alles bij elkaar, zoiets zit ik aan te denken.
Als het dus allemaal niet werkt doe ik deze;
Pleurop blommen & wijn
Maar ik vind dus, voor de gelegenheid, champagne nét wat leuker, feestelijker.
Moet trouwens zelf morgen tot 12 uur werken dus heb voor die tijd ook niet echt de tijd om er achteraan te gaan, vandaar dat ik echt iets zocht wat via internet besteld kan worden.
Dus ik wil haar een fles champagne sturen, liefst gecombineerd met bloemen.
Het mag best wel iets kosten, maar gekker dan, zegge, 100 euro op zijn absolute maximum dus ook weer niet. De champagnegeschenksets waar ik naar zat te kijken (Moët met 2 glazen in mooie geschenkdoos) kwamen over het algemeen rond de 65 euro alles bij elkaar, zoiets zit ik aan te denken.
Als het dus allemaal niet werkt doe ik deze;
Pleurop blommen & wijn
Maar ik vind dus, voor de gelegenheid, champagne nét wat leuker, feestelijker.
Moet trouwens zelf morgen tot 12 uur werken dus heb voor die tijd ook niet echt de tijd om er achteraan te gaan, vandaar dat ik echt iets zocht wat via internet besteld kan worden.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 7 oktober 2010 om 21:39
marelsmarels@gmail.com
Da's even geleden ja
HEB ER MISSCHIEN ÉÉN GEVONDEN!!
Da's even geleden ja
HEB ER MISSCHIEN ÉÉN GEVONDEN!!
668, the neighbour of the Beast