Spraytanning
donderdag 7 oktober 2010 om 20:52
Ik kreeg vandaag in de flyer in de bus over spraytanning en eigenlijk spreekt me dat wel aan, zeker voor feestjes oid maar vraag me af of het niet ongelofelijk nep eruit ziet?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik begrijp dat het minimaal 5 dagen mooi blijft zitten maar wordt het niet vlekkerig na die 5 dagen?
Ben heel benieuwd hoe dat anderen bevalt....
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik begrijp dat het minimaal 5 dagen mooi blijft zitten maar wordt het niet vlekkerig na die 5 dagen?
Ben heel benieuwd hoe dat anderen bevalt....
donderdag 7 oktober 2010 om 21:30
Ik heb het gedaan....en het was zeker geen succes....
Ik heb een lichte huid, vandaar dat besloten werd om niet voor een te donker kleur te gaan. Kon ik me helemaal in vinden. Echter de 'tan' die ik kreeg was nauwelijks te zien. Wat je wel zag waren vlekken, met name bij de ellebogen.
Omdat het resultaat zo slecht was werd me aan geboden om kosteloos nog eens zo'n 'tan' te ondergaan. Ik heb er echter vanaf gezien.
Bij mij was het dus niet zo'n succes, maar wellicht zijn er anderen waarbij het wel goed gelukt is.
Ik heb een lichte huid, vandaar dat besloten werd om niet voor een te donker kleur te gaan. Kon ik me helemaal in vinden. Echter de 'tan' die ik kreeg was nauwelijks te zien. Wat je wel zag waren vlekken, met name bij de ellebogen.
Omdat het resultaat zo slecht was werd me aan geboden om kosteloos nog eens zo'n 'tan' te ondergaan. Ik heb er echter vanaf gezien.
Bij mij was het dus niet zo'n succes, maar wellicht zijn er anderen waarbij het wel goed gelukt is.
donderdag 7 oktober 2010 om 22:03
Hahah, ik heb dit gedaan met een vriendin onder het mom van dit-moet-je-eens-meegemaakt-hebben. We hebben ons laten sprayen in een cabine en de hele verdere dag de slappe lach gehad: we waren allebei oranje. Met witte strepen aan de zijkant want die machine deed alleen voor en achter, haha!
In ieder geval: ons uitje kostte ook geen drol. Wil je het goed laten doen, dan zou ik op zoek gaan naar een dure en mezelf van te voren goed laten informeren.
plezier!
In ieder geval: ons uitje kostte ook geen drol. Wil je het goed laten doen, dan zou ik op zoek gaan naar een dure en mezelf van te voren goed laten informeren.
plezier!