Wie helpt?

07-10-2010 21:04 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sufgegoogled. Ik wil morgen een fles champagne (Moët & Chandon, of vergelijkbare kwaliteit) laten bezorgen bij iemand. Liefst in geschenkverpakken of iets dergelijks. Nog mooier als er een boeketje blommen bij kan.



Wie vindt een adres? Ik vind alleen adressen waarbij ze op zijn vroegst zaterdag bezorgen, en da's nu net niet de bedoeling, omdat ik niet zeker weet of de ontvanger dan thuis is.



Mijn dank is groot!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nee Aubrey, maar die bezorgen ook pas zaterdag. Stelletje lijers. Allemaal loze beloften dus.



Als 't niet lukt laat ik een wijnboeket bezorgen via de Pleurop, maar ik vond champagne dus gewoon feestelijker.... Voor de gelegenheid toch.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wel veel champagne ontbijtjes die je kunt bestellen. Mss een idee??
Alle reacties Link kopieren
Ze mot morgenochtend gewoon werken.... Dus dat gaat 'm ook niet worden. Bovendien is dat ook weer niet helemaal de bedoeling.



Ik ben nog moeilijk ook he?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ben al wel hardstikke blij met jullie hulp trouwens!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 07 oktober 2010 @ 21:23:

Ze mot morgenochtend gewoon werken.... Dus dat gaat 'm ook niet worden. Bovendien is dat ook weer niet helemaal de bedoeling.



Ik ben nog moeilijk ook he?tja wilde het niet zeggen, maarre................
Alle reacties Link kopieren
Hehehe

't Was gewoon een spontaan idee, en da's balen als dat dan niet werkt. Vooral omdat al die lui wel belóven om binnen 24 uur te leveren, en het dan uiteindelijk niet blijken te doen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zwak voor dit soort acties. Altijd leuk om te doen en om te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
En zelf een fles kopen en die laten bezorgen door een koerier? Of loopt dat echt te veel in de papieren?
Alle reacties Link kopieren
En helaas, ik woon ook niet in Brabant, anders had ik het met liefde voor je gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Waar precies in Brabant Marels, kan je een woonplaats in de buurt noemen?
Alle reacties Link kopieren
Het idee is dus; mijn moeder gaat samenwonen met haar vriend. En ik vind; daar moet op gedronken worden.

Dus ik wil haar een fles champagne sturen, liefst gecombineerd met bloemen.

Het mag best wel iets kosten, maar gekker dan, zegge, 100 euro op zijn absolute maximum dus ook weer niet. De champagnegeschenksets waar ik naar zat te kijken (Moët met 2 glazen in mooie geschenkdoos) kwamen over het algemeen rond de 65 euro alles bij elkaar, zoiets zit ik aan te denken.



Als het dus allemaal niet werkt doe ik deze;

Pleurop blommen & wijn



Maar ik vind dus, voor de gelegenheid, champagne nét wat leuker, feestelijker.

Moet trouwens zelf morgen tot 12 uur werken dus heb voor die tijd ook niet echt de tijd om er achteraan te gaan, vandaar dat ik echt iets zocht wat via internet besteld kan worden.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
*weg omdat Bambino 'm nog niet snapte*

En dan die stad die drtussen ligt.



Haal ik straks weg hoor!
668, the neighbour of the Beast
Wat lief van je, Marels, dat je je moeder op zo'n leuke manier wil verrassen.
Alle reacties Link kopieren
ff snel zoeken dan
Alle reacties Link kopieren
Djiez Bambino, jij bent ook niet snel. Boerenstronkenradeel dus
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ai ai ai, daar zit ik regelmatig in de buurt :(



Waarom ga je niet langs en meedrinken?
Alle reacties Link kopieren
Shit, daar ken ik niemand!



Maar ik kan je misschien wel helpen.

Kan ik je ergens mailen ( heb je mailadres ooit gehad, maar vraag me niet waar )
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik daar eigenlijk niet zoveel tijd voor heb morgen. En ik het daarbij ook wel leuker vind om het te bezorgen met een lief kaartje erbij. Dan is de verassing nog groter, ofzo.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
marelsmarels@gmail.com



Da's even geleden ja



HEB ER MISSCHIEN ÉÉN GEVONDEN!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
ah, da's goed nieuws.



U heeft mail
Alle reacties Link kopieren
Urgh....

Daar kan ik alleen per doos bestellen. Da's dan weer wat overdreven he?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Het is wel heel sympathiek
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, dan moet je wel meehelpen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, errug sympathiek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven