Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
quote:milo schreef op 07 oktober 2010 @ 09:38:

Johanna was banned forever en toen ineens weer niet omdat het om een andere Johanna ging? En toch staat er niets bij ban- en waarschuwingenHet blijft lachen
Angel/Naomi, kunnen jullie Angel 5 weer terug halen? Ze kan echt niet gemist worden, zie de lege eregalerij van oktober .

Alvast bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat komt eraan MV, technische problemen (lees: gebrek aan kandidaten )
Oh kom net op het forum, had het niet gezien. Dan niets gezegd Angel.
Vertelde ze in het Angel 3 topic, ergens op pagina 6456 .
Met de snelheid van deze pc in de bieb dan is dat zeker een 4 jaren project eer ik bij die melding ben gekomen.

Is het Angel topic het "nieuwe napraat" topic geworden waar je dat soort dingen vraagt? Ik wist al niet waar ik het zou plaatsen.
@MV, met de eregalerij zijn we bezig. En ik wil 5 ook terug .

@Johanna, je wilt het weliswaar niet geloven maar het is toch zo. Vorige week is er een korte storing geweest en mijn collega was net aan het werk. Johma1 heeft een ban gekregen, en toen ze weer op het forum kon is Johanna1 geband.

Het is schijnbaar nog niemand opgevallen dat wij erg weinig online zijn en dat het ws/bantopic momenteel prioriteit nummer 83.572 heeft.

@Johanna (nog eens), welke ballenbak?

Je hebt 3 topics geopend.

Even onder elkaar is gesloten op 20 aug.

Kan ik dit nog aan staat op de pijler Mode & Beauty.

Ballenbak voor is gesloten op 16 sept. en dat was je bekend.

Dus welke ballenbak mis je nu?

@Djaza, Ik probeer met de angelstopics 1 maat aan te houden, maar gezien de situatie leek het me verstandig om het te laten controleren. Ik ben er in totaal zo´n 10 uur mee bezig geweest, controle zal ook nog makkelijk 5 á 6 uur kosten.

En een angels-bannenregen? Geen idee wat er gaat gebeuren, dus wie weet. En berichten van OL zijn niet gewist. Ze staat wel inactief inmiddels.

Overigens:

Als je denkt dat het antwoord je niet gaat bevallen, stel de vraag dan niet.
quote:VivaAngel6 schreef op 07 oktober 2010 @ 15:43:

@Johanna, je wilt het weliswaar niet geloven maar het is toch zo. Vorige week is er een korte storing geweest en mijn collega was net aan het werk. Johma1 heeft een ban gekregen, en toen ze weer op het forum kon is Johanna1 geband.

Het is schijnbaar nog niemand opgevallen dat wij erg weinig online zijn en dat het ws/bantopic momenteel prioriteit nummer 83.572 heeft.

@Djaza, Ik probeer met de angelstopics 1 maat aan te houden, maar gezien de situatie leek het me verstandig om het te laten controleren. Ik ben er in totaal zo´n 10 uur mee bezig geweest, controle zal ook nog makkelijk 5 á 6 uur kosten.

En een angels-bannenregen? Geen idee wat er gaat gebeuren, dus wie weet. En berichten van OL zijn niet gewist. Ze staat wel inactief inmiddels.

Overigens:

Twee maten: jullie besluiten (of nee, voeren uit) om in de Angels topics niet te modereren. De meest ridicule zaken blijven staan (ik noem een bruin hemd of een pro-angel dubbelnickerT).

Maar de post van OL werd à la minute verwijderd.

Dus, nogmaals, hoe zit dat? Jullie modereren wèl of niet in een topic, maar niet selectief (dus wel, als in "als het ons uitkomt"). Vind je het gek, dat er dan vragen komen?

(en als de vraag je niet bevalt, dan stop met engelen)

Overigens:

quote:milo schreef op 07 oktober 2010 @ 16:59:

[...]

Ja, die's scherp hè...

(volgens mij zitten wij hier nou met deze soap wel weer Samora te spekken... zint me niks, ik trek me zo terug. heeft iemand het adres van de ballenbak voor mij? ben het hier heulemol zat!)
quote:Djaza schreef op 07 oktober 2010 @ 17:01:

[...]

Ja, die's scherp hè...

(volgens mij zitten wij hier nou met deze soap wel weer Samora te spekken... zint me niks, ik trek me zo terug. heeft iemand het adres van de ballenbak voor mij? ben het hier heulemol zat!)Je zit de verkeerde te spekken .
Ballenbak heeft een ledenstop. Ik heb me ook aangemeld maar nog helegaar niets gehoord.
Zes, ik weet nog steeds niet of je nu wel of niet modereert in angels3?

Op zich zou dat nu wenselijk zijn, maar nu wel ingrijpen en de vorige keer niet maakt het wel discutabel... succes met je besluit.

Trouwens, ik doel op het 'gemopper' van danwelsuus....
Zes kan je s.v.p. even kijken naar het Angels 3 topic? Danwelsuus gaat nu echt te ver.

ok. helder.

oh, wacht even. Het was helemaal niet mijn ballenbad... Ach, laat maar zitten ook.Als je al tien uur bezig bent met andere zaken.. Sterkte ermee! Ik vind het heel goed dat je er tenminste bent.

Overigens:

@ Juliaana en Honingvogel; Done.
Dank zes!
Heeft ze een ban of wrs 6?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Graag gedaan hoor.
Hij/zij heeft levenslang forumvakantie.
Oke dank!!!

Nog een wel punt ter aandacht, vraag eigenlijk, haal je die posts ook weg?
Mooi!

Zou je de posts van DWS willen editten? Ik vind de beledigingen echt te grof om te laten staan.

(Als je daar al mee bezig was, heb ik niks gezegd)
Hahahaha, nou moeten we echt ophouden met dezelfde dingen tegelijkertijd te posten hoor Juliaana Drie keer is scheepsrecht!
Is een IPcheck mogelijk, Zes? Voor Danwelsuus?
@ Juliaana en Honingvogel, ze zijn geëdit.

@ Bambi, nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven