Woningruil

30-09-2010 10:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vroeg me af of jullie me kunnen "helpen" met het volgende...

Ik ben op zoek naar een andere woning omdat relatie over is en het huis voor mij alleen te duur is. Ik sta nu 7 jaar ingeschreven bij Woningnet, maar maak daar nog geen kans op een woning heb ik gemerkt. Ik begon een btje moedeloos te worden tot ik op een site voor woningruil stuitte.

Het lijkt me voor mij de ideale oplossing. Nu heb ik zelf een oproep daar geplaatst en ondertussen ook zelf 9 mensen gemaild, maar geen reactie. Ik wil niet opdringerig zijn, maar wil graag weten of mensen geinteresseerd zijn in mijn woning. Ik check zelf meerdere malen per dag mn mail, maar dit kan voor anderen natuurlijk anders liggen.

Hoe lang zouden jullie wachten met bijvoorbeeld nog een keer mailen (in geval er geen telefoonnummer bij staat), of bellen als er wel een nummer bij staat?

Weten jullie daarnaast misschien nog andere sites of manieren om iemand te vinden voor woningruil?

Alvast bedankt.
Nou, en ik ga zondag nu ook bij een andere kijken, en zij daarna meteen bij ons.

Spanning alom.
quote:NameEl schreef op 30 september 2010 @ 12:12:

Ik sta er al ruim een jaar op, maar tot nu toe nog maar 1 reactie gehad, die was niet echt serieus dus ben ik daar verder niet meer op in gegaan. Zelf reageer ik eigenlijk nooit, en ja dat komt ook mede omdat ik in een uithoek woon.

Dus ja het is moeilijk, maar gewoon blijven proberen. Ik vind dat je niet al de moed moet opgeven na een paar maanden proberen. Denk dat je er zeker wel een jaar voor moet uittrekken.

Succes in iedergevalWaar wil je naar toe?
op woningnet staan elke maand verse woningen waarop je kan reageren. ik had in 4 jaar een woning in utrecht ik had ook eerder een groter huis kunnen krijgen maar dat was in een achterstands buurt en wilde ik niet. je kan ook vlak voor sluiting reageren dan zie je hoeveel mensen gereageerd hebben dus hoe minder mensen hoe meer kans voor jou.veel mensen reageren ook soms alleen om te kijken welke plek ze staan.
@ botervliegje

Ik wil graag richting Zaandijk/Amsterdam/Diemen/Amstelveen

Hoezo?
@botervliegje: Ik zit dus net te kijken bij Woningnet, maar ik zie Haarlem er echt niet bij staan hoor!?
Tigger, kijk onder Zuid-Kennemerland op Woningnet, daar valt Haarlem ook onder!
Maar dan moet je dus wel ook bij die regio staan ingeschreven... Als je regio Amsterdam staat ingeschreven telt de inschrijfduur niet voor Kennermerland helaas.
Begrijp ik het goed dat je binnen 1 regio van een duurder /groter naar een kleiner/goedkoper apartementje wilt verhuizen?

Dan zou ik in de buurten waar je zou willen wonen ook briefjes ophangen bij supermarkten enzo.

Woningruil is best lastig een goede match te vinden. (gelukkig bestaan ze wel, die goede matches, ik ben net aan het papierwerk begonnen, hoop dat de woningbouwen accepteren dan gaan we over )
Haaaai

Pfffffffff ik ken dat Ik wil ook ruilen van mijn ruime 4 kkmr flat naar een eensgezinswoning en het liefst in de meerwijk. had bijna een ruilpartner gevonden om het huis en de huur ging t niet maar belde op t laatste moment af omdat net iets te ver is voor de dr dochter naar school op die fiets baaaaalen ik wil graag een derde kind er bij maar dat wil ik liever niet in een flat en reagere doe ik ook maar dat is nog zeker 104875 Jaar wachten

Overal advertenties geplaatst maar ook geen reactie (ben pas begonnen met adverteren) DUS als jullie iemand weten Laat t me alstjeblieft weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven