Gezondheid alle pijlers

raar trillend ooglid....

08-10-2010 18:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb sinds een paar dagen iets raars, mijn linkerooglid trilt af en toe een beetje, het lijkt dan wel of het een soort van blijft hangen ofzo...kan het moeilijk omschrijven hahaha!

Hebben meer mensen dat weleens 1 ooglid wat trilt?
ja
Ja
Een aantal jaartjes geleden heb ik dat ook vaak gehad. Bleek achteraf een voorteken te zijn dat ik erg gestresst was. Daarna ben ik overspannen/burn out geweest. In mijn geval dus echt een (van de vele) lichamelijke recatie(s) op veel stress.

Sta je zelf onder veel stress?
Ik heb er, sinds ik zwanger ben, vaak last van als ik slecht heb geslapen. Elke keer in het rechteroog. Heel irritant.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb het wel eens als ik heeeeel moe ben...erg irritant!!
Heb het inderdaad ook als ik moe ben.
Zenuwtrekje. Bij vermoeidheid of stress inderdaad.
Ja, als ik moe ben/ slecht geslapen heb, kan een paar dagen aanhouden.
Ja hoor, heb het ook wel eens
ja, jaren geleden ,gaat vanzelf weer over.
Ja heb het ook regelmatig,het rare is dat het niet te zien is door anderen,of door mezelf als ik voor de spiegel sta...
Ja heb ik ook wel eens. Vaak een tijd achter elkaar (dagen, soms een week) en dan is het weer een tijdje weg.
hahaha thanks voor jullie snelle reacties!

Ik ben net moeder nou net mijn zoontje is nu 14 weken en ik slaap dus korte hazenslaapjes of max. 4 a 5 uur achter elkaar, zou dus best kunnen dat het dan komt doordat ik moe ben...

Wat je zegt Daffy ik hing echt voor de spiegel om te kijken wat een ander zou zien als ik het weer had/ en voelde maar idd niets te zien, ik dacht shit straks denken mensen dat ik een pap oog heb ofzo...

Het is een raar gevoel maar zal wel overgaan denk ik zo
Vaak komt het inderdaad door vermoeidheid of stress. Maar het kan zich ook voordoen als je veel achter je computer beeldscherm zit.
ik heb dat niet alleen bij mijn oog.. maar met een heleboel spieren. ook een keer in mijn bovenlip gehad.. duurt een paar uur en gaat dan vanzelf weer over..
Ja hoor.
nou dan hoop ik als ik mijn nachtrust weer wat meer terugkrijg of in ieder geval een keertje een uurtje of 8 achter elkaar dat het minder is of wegblijft!

Thanks meiden!
Ja hoor, heb ik ook wel 's. Ben altijd benieuwd of dat nou echt zo erg zichtbaar is.... Voelt namelijk wel zo. Ben helaas altijd te laat bij een spiegel haha
ik kan t wel zien! is dat dan misschien wat anders?
hihihi inderdaad miekie1 dat gevoel had ik dus ook ik heb meteen een spiegeltje erbij gepakt en het in de gaten gehouden en idd zag niks terwijl ik het wel voelde trillen!
komt door vermoeidheid en of stress
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Heb ik ook wel is, maar ook wel bij andere spieren, in me arm bijvb. gaat er een klein spiertje tikken en dat kan ik dan wel zien. echt irritant maar gaat vanzelf weer over.
Nou gelukkig er is nog hoop, hihihi, ik vroeg me echt af zouden meer mensen dit weleens hebben, heb het nooit eerder gehad!
quote:sammiesan schreef op 08 oktober 2010 @ 19:32:

Heb ik ook wel is, maar ook wel bij andere spieren, in me arm bijvb. gaat er een klein spiertje tikken en dat kan ik dan wel zien. echt irritant maar gaat vanzelf weer over.Ja,heb het snachts ook ooit in mijn duim,een trekkende spier,wordt er wakker van,die zie je wel bewegen trouwens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven