Gezondheid alle pijlers

raar trillend ooglid....

08-10-2010 18:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb sinds een paar dagen iets raars, mijn linkerooglid trilt af en toe een beetje, het lijkt dan wel of het een soort van blijft hangen ofzo...kan het moeilijk omschrijven hahaha!

Hebben meer mensen dat weleens 1 ooglid wat trilt?
ik heb hier ook al eens een topic over geopend, het ging weg zoals het was gekomen. Niets om je zorgen over te maken!
Hey Barbie!

Nou ik zie het vanzelf wel ja toch, zal dus wel los lopen, hihihi hopelijk niet lostrillen
Ow ik heb dit zo vaak, en altijd het rechteroog, als k ''geluk'' heb blijft het dagen aanhouden, maar komt idd door vermoeidheid of stress (zie google)
Ja ik ken het ook. Meestal door te weinig slaap maar soms ook door onverklaarbare reden. Soms weken achter elkaar. Gek word je ervan. Als je heel goed in de spiegel kijkt zie jehet wel hoor! Neuroloog gaf mij kalktabletten wil ook nog weleens helpen. Was daar voor iets anders en dit kwam ter sprake. Verder is er volgens hem niets aan te doen.
Al zo vaak gehad,uiteindelijk gaat het vanzelf weer over!
of..................oog eruit halen, masseren en terugplaatsen. Let op rechts niet met links verwisselen
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:arrasje schreef op 08 oktober 2010 @ 20:47:

of..................oog eruit halen, masseren en terugplaatsen. Let op rechts niet met links verwisselen
Ja, heb t ook wel es
Bij mij gaat het over als ik magnesiumtabletten slik, wel wat grotere hoeveelheid (gecheleerde vorm) 2 x 150 mg. Gewoon bij de Tuinen en de pot helemaal leegmaken in de loop van de maanden..

dag dag Ambra
Magnesium dat bedoel ik!
Ja, dit heb ik ook eens gehad. Duurde 2 weken! Ik dacht toen echt 'gaat het nog wel over?' Maar uiteindelijk stopte het dus weer gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven