3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:08
quote:Bianca40 schreef op 09 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Ow nee ik was er al bang voor. JIj staat onder de A en ik heb denk ik mn wekker uit willen drukken. Ik ga gelijk iemand boven je zetten met als naam Aaaaa (dat had ik in mn ouwe tel ook).
Sowwy Werd je er wakker van?
Nee, foon stond op stil!
Ik had dat met mijn oude foon ook. Heb ik een niet werkend nummer boven gezet toen!
[...]
Ow nee ik was er al bang voor. JIj staat onder de A en ik heb denk ik mn wekker uit willen drukken. Ik ga gelijk iemand boven je zetten met als naam Aaaaa (dat had ik in mn ouwe tel ook).
Sowwy Werd je er wakker van?
Nee, foon stond op stil!
Ik had dat met mijn oude foon ook. Heb ik een niet werkend nummer boven gezet toen!
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:19
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:19
quote:apppel schreef op 09 oktober 2010 @ 10:08:
[...]
Nee, foon stond op stil!
Ow gelukkig maar! Ik heb nu Bianco zn nummer weer bovenaan onder Aaaa gezet.
Trouwens... jij belt dus gewoon niet gelijk terug als je ziet dat ik je gebeld hebt?? En wat als ik nou in enorme nood was geweest?
Tssss op Appel hoef ik dus ook niet te rekenen!!
[...]
Nee, foon stond op stil!
Trouwens... jij belt dus gewoon niet gelijk terug als je ziet dat ik je gebeld hebt?? En wat als ik nou in enorme nood was geweest?
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:32
quote:Bianca40 schreef op 09 oktober 2010 @ 10:19:
[...]
Nou nou... rustig maar!
Ik heb meteen nadat ik de slaap uit mijn ogen gewreven had en zag dat je gebeld had de laptop aangeslingerd.
En toen kwam ik je al tegen!
[...]
Nou nou... rustig maar!
Ik heb meteen nadat ik de slaap uit mijn ogen gewreven had en zag dat je gebeld had de laptop aangeslingerd.
En toen kwam ik je al tegen!