Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
quote:Dee_ schreef op 08 oktober 2010 @ 09:37:

KRIJG NOU WAT! Ik heb hier gisteravond een paar berichten achtergelaten. Helemaal weg nu Sja. Welcome to angelsworld.
Oh, alles tussen 22:19 en 00:39 is weg. Oh, en daarna. Nou, ik ga 'ns even lekker m'n huis schilderen, doei!
anoniem_112760 wijzigde dit bericht op 08-10-2010 09:41
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Het tuintopic is voorlopig dicht. Zoals ik het lees op initiatief van 5 zelf.
quote:FlorisFlorijn schreef op 08 oktober 2010 @ 09:39:

[...]

Je AvatarOLeuk hè!
quote:Damaris schreef op 08 oktober 2010 @ 09:39:

[...]

Sja. Welcome to angelsworld. Geweldig... wat een sneue bedoeling toch.
quote:alice33 schreef op 08 oktober 2010 @ 09:39:

Het tuintopic is voorlopig dicht. Zoals ik het lees op initiatief van 5 zelf.

O en dan mag het wel? Als de gemiddelde forummer een topic dicht wil hebben, dan mag dat niet.

BIZAR.
quote:alice33 schreef op 08 oktober 2010 @ 09:39:

Het tuintopic is voorlopig dicht. Zoals ik het lees op initiatief van 5 zelf.Hé en alle posts die niet bevielen zijn verdwenen, niet eens ge-edit maar pleite. Goh!
Uit de OP:

" Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen."

Geldt dat ook voor angels die de oude nicks van forummers wraakzuchtig op het forum plempen?
Damaris, ik heb meegelezen. Iemand stelde de vraag of een welbekende forummer die nu niet meer onder haar oorspronkelijke Nick forumt:

1) nog meerdere Nicks heeft

2) stiekem toch een engeltje is die onder de Nick DWS de boel zit op te juinen.

Zo heb ik het althans gelezen.
quote:Damaris schreef op 08 oktober 2010 @ 09:45:

Uit de OP:

" Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen."

Geldt dat ook voor angels die de oude nicks van forummers wraakzuchtig op het forum plempen?Natuurlijk niet Dama, de oh zo integere engeltjes staan boven de viva regeltjes. Dat is inmiddels toch wel duidelijk geworden ?
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Wat mij betreft wel Dama.
Milo, klopt. Dat was gisterenavond al het geval. Bijzonder 'professioneel'.
quote:milo schreef op 08 oktober 2010 @ 09:40:

[...]

Leuk hè!Yep.
quote:Boro schreef op 08 oktober 2010 @ 09:47:

[...]

Natuurlijk niet Dama, de oh zo integere engeltjes staan boven de viva regeltjes. Dat is inmiddels toch wel duidelijk geworden ?Wait and see. Heb alles gemeld.
Alice, ik reageer even op je in het Angelstopic, voor de Angel weer een reden vindt om me ergens over te waarschuwen.
quote:Boro schreef op 08 oktober 2010 @ 09:47:

[...]

Natuurlijk niet Dama, de oh zo integere engeltjes staan boven de viva regeltjes. Dat is inmiddels toch wel duidelijk geworden ?Da's waar, integer als de pest. Hoi Boro!
quote:Damaris schreef op 08 oktober 2010 @ 09:50:

[...]

Wait and see. Heb alles gemeld.

Het zou fijn zijn, maar ik gok zomaar dat Naomi weer gaat zeggen dat de andere engels echt echt echt wel integer en te vertrouwen zijn.

Dat angel 2 onder de naam olgalawine oid zichzelf zit te steunen. En door de mand valt, en dan alles als een debiellio weg gaat halen vergeten we even.

Dat 6 ook de nodige steken heeft laten vallen, daar doen we verder niet moeilijk om.

Dat hier de meest nare dingen tegen mensen geroepen mag worden, daar doen we niets aan, want het komt ze wel goed uit.

En zo gaan we verder.

Integer mijn bips dus.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Dam, ik help je het hopen. Maar deze toko wordt zo onprofessioneel gerund, dat ik er m'n vraagtekens bij heb. Maar ja ze zijn natuurlijk ook wel erg geschrokken he
Capi, ik zie het wel voorbij komen.
Je hebt gezocht op het woord: integer.

 in·te·ger bn, bw eerlijk, onkreukbaar

Volgens van Dalen.

Niets aan toe te voegen toch?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 06 oktober 2010 @ 15:01:

@Naomi,

Wanneer kunnen we een inhoudelijke reactie verwachten?en voor de derde keer in de herhaling
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 06 oktober 2010 @ 15:11:

Ow, en kun je ook navraag doen bij Sanoma of ze uberhaupt hun mail wel nakijken? Ik heb een week geleden een klacht neergelegd en tot op heden nul antwoord, niet eens een ontvangstbevestigingen deze ook nog maar een keertje
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 08 oktober 2010 @ 11:02:

[...]

en deze ook nog maar een keertje

Jij ook al? Ik heb ook nog niets van sanoma of hun privacy-adeling mogen lezen.

Mijn vorige nick wacht trouwens ook nog op antwoord op mails aan 6 en Naomi over de laatste ban. Maar ja, ze hebben zo hun voorkeuren hè.....

Tutje, welke maat heb jij eigenlijk? Misschien doen ze onze maten juist het laatste? Want wie wat bewaart, die heeft wat? We hebben al eens eerder onderop gelegen, staat mij bij
http://vivaxangel.punt.nl/index.php#495306

Ik breng het toch maar weer ter sprake, ook al was ik eigenlijk van plan om hier niets meer te posten.

Moderators, Angels, Naomi, Sanoma. Is het niet mogelijk iets te ondernemen tegen het feit dat een psychopaat bezig is allemaal teksten van dit forum op een blog te zetten, afgewisseld met rare opmerkingen (o.a. over mij) en privé informatie (bijvoorbeeld verwijzingen naar achternamen en straatnamen van mensen die op Libelle schrijven of van Naomi). Het is te goor voor woorden en tot mijn verbazing schreef vorige week iemand dat er gedacht werd dat ik achter die blogs zit. Er is er namelijk nog één en ik weet nu al dat over een uur of zo deze posting van mij daar staat met daaronder een beledigende tekst.

b,v, dit

nostalgie das ook michele

wie gaat der troosten op de viva

zielig zeg ze mag echt nergens bijhoren

ze kotsen dat mens uit

Weet je, het doet me niet zo veel. Geen enkele opmerking die daar over mij staat is namelijk waar. Maar ik weet dat er ook zaken staan over andere mensen die knap beledigend zijn. En voor je het weet gaat mevrouw ook forummers van hier 'doorlichten'.

Waarom wordt dit niet aangepakt? Dit speelt al jaren en verspreidt zich dus ook naar Viva.
Johanna, ik wil je er toch even op wijzen dat jij zelf de keuze hebt gemaakt om jouw vete met de dames en heren van Libelle naar Viva te verplaatsen (zie o.a. je topic ballenbad). Nu worden er daar berichten van hier geplaatst van onschuldige forummers, die geen idee hebben waar het over gaat. (Ze weten waarschijnlijk niet eens dat ze daar staan).

Ik zou het op prijs stellen dat je deze zaken met Sanoma achter de schermen probeert te regelen en niet langer hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven