Het Grote Chips-topic

09-10-2010 16:53 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het chipstopic gezellig was.

Ik houd van Hamka's, en jullie?

(@Angel; als dit ook "aandacht geven" is, verwijder hem dan maar hoor, zo is ie niet bedoeld)
668, the neighbour of the Beast
Ik heb ook nog nooit joppie saus gegeten. Schijnt iets met uitjes te zijn.

Had er eigenlijk al gelijk een hekel aan omdat de hele wereld ineens spontaan aan de joppiesaus ging. En omdat het zo'n achterlijke tokkienaam is. Toen hoefde ik al niet meer
Die patat joppie vond ik juist niet lekker, doe mij dan maar een echt patatje joppie. Qua chips vind ik alle soorten Kettlechips heel lekker, vooral zout&peper. Verder ribbelchips naturel.
Joppiesaus = mayo/curry/uien en kerrie
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 oktober 2010 @ 17:16:

Joppiesaus = mayo/curry/uien en kerriehmmm ik weet 't niet; misschien gewoon eens proberen?
en dat was 2x
quote:elleinspe schreef op 09 oktober 2010 @ 17:06:

Oooo....ik wil die patat joppie chips proberen.......maar is hier volgens mij niet te koop nog, ik zie 'm niet bij appie

Ze zijn er wel, alleen ook altijd uitverkocht. Bij Bas vd Heijden iig wel.

Een echt patatje joppie is lekkerder maar de smaak van de chips lijkt er echt op.
quote:miekie1 schreef op 09 oktober 2010 @ 17:17:

[...]

hmmm ik weet 't niet; misschien gewoon eens proberen?Je moet allens tenminste 1 x geproefd hebben!! (zeg ik ook tegen m'n kinderen )
Ik moet afwassen maar het is te gezellig hier.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 oktober 2010 @ 17:21:

[...]

Je moet allens tenminste 1 x geproefd hebben!! (zeg ik ook tegen m'n kinderen )hahaha ja die moet je er dan wel inhouden! Zit na het lezen van al dat heerlijks (ook snack topic, jum jum) serieus te overwegen om morgen maar een snackdag te maken.

Moooooi, houd 't rustig hier, dan krijg ik mn afwas klaar
Toen ik laatst in Indonesië was, heb ik daar de lekkerste kaaschips aller tijden gegeten. De smaak leek op de Chipito's, maar de vorm was gewoon zoals naturel chips.

Ze waren zalig.
quote:Zamirah schreef op 09 oktober 2010 @ 17:53:

Toen ik laatst in Indonesië was, heb ik daar de lekkerste kaaschips aller tijden gegeten. De smaak leek op de Chipito's, maar de vorm was gewoon zoals naturel chips.

Ze waren zalig.Ohohoh ben zo jaloers... * gaat nu een vakantie boeken naar Indonesië *
Van de Limited Edition heb ik gisteren de Babi pangang gehad. Echt een aanrader! Je hebt nu 3 soorten om te proberen en te stemmen. patatje joppie (favoriet hier lees ik) , babi pangang en mango red chili.

Die andere twee lijken me totaal niet lekker.
ik ben toch wel van de croky bolognese en de hulahoops ook van croky en dan barbeque smaak
Mijn super heeft ook groentechips, van een ander merk dan AH dus, vond het helemaal niks. Terwijl ik wel van groente hou.

Mijn favoriet van het moment is de combimix salt & pepper van Perfect (eigen merk van oa DEEN supermarkten). De chips zijn heel lekker en toch ben ik niet geneigd om de hele zak (is niet eens zo groot, maar 100 gr.) achterelkaardoor op te vreten, heel bijzonder.
jaaa die salt en pepper heb je ook van kettl volgens mij
Croky Bolognese is echt heerijk!
Yup, salt & pepper heb je ook van Kettle. Vindt Vriend helemaal niks trouwens, Kettle, terwijl ik het zaaaaalig vind.

Ik vind Aldichips trouwens ook behoorlijk te pruimen.
Sensations!!!!
Ik vind Sensations best lekker hoor, maar ik snap niet wat er nu zo speciaal aan is dat ze drie keer zo duur moeten zijn. Ik vind het gewoon chips namelijk.
Kettle, alle smaken

Burts, alle smaken

Lays, cheese union

Euroshopper, ribbelchips paprika
Oeh en sinds kort hebben ze bij de Lidl heuse Seasalt and Balsmic Vinegar chips uit the UK. Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
ja? is euroshopper lekker? ik vind de goedkope chips vaak zo dun, maar ik ga het proberen.....
Ribbelchips met paprikasmaak, vooral het laatste restje uit de zak.

Pringles Sour Cream & Onion en Salt & Vinegar

Kettle chips
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dan moet je Kettle Katrien, die is superdik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven