De ballenbak!
zondag 10 oktober 2010 om 23:33
zondag 10 oktober 2010 om 23:35
zondag 10 oktober 2010 om 23:36
zondag 10 oktober 2010 om 23:38
zondag 10 oktober 2010 om 23:39
quote:BadAss schreef op 10 oktober 2010 @ 23:36:
[...]
Huh? Heb jij nog ouderwets internet dan? Zo eentje dat je kwartjes moet bijvullen?Ik heb zo een met een appel erop en daar kan ik wel vaker niet mee uit de voeten. Of hebt dat er niets mee van doen. Schijnt op zich nml wel een vlot type te zijn.
[...]
Huh? Heb jij nog ouderwets internet dan? Zo eentje dat je kwartjes moet bijvullen?Ik heb zo een met een appel erop en daar kan ik wel vaker niet mee uit de voeten. Of hebt dat er niets mee van doen. Schijnt op zich nml wel een vlot type te zijn.