De ballenbak!
maandag 11 oktober 2010 om 10:51
En, aangezien dit topic duidelijk meegelezen wordt door Naomi en co hier ook nog maar eens mijn vraag :
Hallo Naomi,
Als ik het goed begrijp is dubbelnicken verboden ? Toch ?
Hoe zit het als een angel in een topic onder haar prive nick sneren e.d. geeft om haar angelnick te steunen ? Is dat ook niet verboden ?
En als de angel door de mand valt, en ze gaat als een gek haar postings weghalen ?
wordt daar nog iets aan gedaan ?
Hallo Naomi,
Als ik het goed begrijp is dubbelnicken verboden ? Toch ?
Hoe zit het als een angel in een topic onder haar prive nick sneren e.d. geeft om haar angelnick te steunen ? Is dat ook niet verboden ?
En als de angel door de mand valt, en ze gaat als een gek haar postings weghalen ?
wordt daar nog iets aan gedaan ?
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !