De ballenbak!
zondag 10 oktober 2010 om 23:42
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:39:
[...]
Ik heb zo een met een appel erop en daar kan ik wel vaker niet mee uit de voeten. Of hebt dat er niets mee van doen. Schijnt op zich nml wel een vlot type te zijn.
Ja duh, een appel.
Als je een beetje vlot wilt forummen dan moet je niet een lap nemen die suggereert gezond te zijn he.
[...]
Ik heb zo een met een appel erop en daar kan ik wel vaker niet mee uit de voeten. Of hebt dat er niets mee van doen. Schijnt op zich nml wel een vlot type te zijn.
Ja duh, een appel.
Als je een beetje vlot wilt forummen dan moet je niet een lap nemen die suggereert gezond te zijn he.
zondag 10 oktober 2010 om 23:49
Zeg, waar blijft die klote sinterklaas en zielige piet eigenlijk .
Besluit sinterklaas maar over te slaan en gaar direct door naar kerst.....
Plakt een aureool op hoofd en pakt een tamboerijntje en zet een liedje in:
De Engeltjes lagen bij nahahahahaccchten, zij lagen bij nacht in het veld.
Zij hielden niet langer de wahahahahahachten.
Zij hadden hun dagen geteld....
Besluit sinterklaas maar over te slaan en gaar direct door naar kerst.....
Plakt een aureool op hoofd en pakt een tamboerijntje en zet een liedje in:
De Engeltjes lagen bij nahahahahaccchten, zij lagen bij nacht in het veld.
Zij hielden niet langer de wahahahahahachten.
Zij hadden hun dagen geteld....
zondag 10 oktober 2010 om 23:59