Keukentje Hema
maandag 11 oktober 2010 om 10:27
Ik ben helemaal verliefd op t keukentje dat deze week in de aanbieding is bij de Hema ( blank hout met rood en witte stippen) is er iemand die dit keukentje al heeft en kan zeggen of t een beetje stevig is? Dan bestel ik het gelijk online. Kan helaas niet zelf naar de hema deze dagen en ben bang dat ze van het weekend uitverkocht zijn.
maandag 11 oktober 2010 om 10:34
zaterdag 23 oktober 2010 om 19:05
Hier ook de hema-keuken van vorig jaar in het roze-rood ... helemaal super! Met leuke ijzeren pannetjes, wantjes, houten dingetjes etcetera. Echt geweldig. Dit jaar ga ik nog wat uitbreiding erbij kopen.
Mijn dochter speelt er alleen wel relatief weinig mee. Ik denk dat dat komt omdat het altijd in de woonkamer staat en dus altijd toegankelijk is. Als ik iets uit de kelder haal is dat relatief nieuw en speelt ze er wel mee.
Maar goed, uitbreiding ga ik toch kopen, want het staat zo leuk
Wasbakje mis ik helemaal niet. Ik vind dit lekker compact. Bovendien hebben (mijn) kindjes zo veel fantasie dat ze net doen alsof er tóch een wasbak bij zit als het moet, haha.
Mijn dochter speelt er alleen wel relatief weinig mee. Ik denk dat dat komt omdat het altijd in de woonkamer staat en dus altijd toegankelijk is. Als ik iets uit de kelder haal is dat relatief nieuw en speelt ze er wel mee.
Maar goed, uitbreiding ga ik toch kopen, want het staat zo leuk
Wasbakje mis ik helemaal niet. Ik vind dit lekker compact. Bovendien hebben (mijn) kindjes zo veel fantasie dat ze net doen alsof er tóch een wasbak bij zit als het moet, haha.