Wanneer is mooi slank te mager?

maandag 11 oktober 2010 om 14:23
Jij bent niet meer mooi slank maar ongezond mager.
Voor een gezond gewicht zou je met jouw lengte minimaal 60 kg moeten wegen volgens de bmi index.
Met 60 kg heb je dan wel een gezond gewicht maar zou ik je nog steeds lelijk mager vinden. Met jouw lengte staat een kilo of 65 tot 75 het mooist vind ik.
Voor een gezond gewicht zou je met jouw lengte minimaal 60 kg moeten wegen volgens de bmi index.
Met 60 kg heb je dan wel een gezond gewicht maar zou ik je nog steeds lelijk mager vinden. Met jouw lengte staat een kilo of 65 tot 75 het mooist vind ik.

Hier 1,81 en 65 kilo. Men noemt het slank, m'n BMI is 19.8 maar zelf vind ik -3 kilo mooier. Broeken vallen dan net wat beter. Nog minder maakt mijn bovenlijf te 'bottig', dus dat is geen optie. Jouw gewicht is erg laag, maar het ligt aan je vetverdeling (en je leeftijd) hoe 'mooi' dat staat. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen zonder PLAATJE...
quote:Lilymore schreef op 11 oktober 2010 @ 14:21:
[...]
Mijn bmi is nu 17..
Dan weet je zelf toch ook dat het een ongezond gewicht is, wat je nu hebt? Maar kennelijk vind je " het plaatje " belangrijker dan je gezondheid.
Of komt die kilo eraf elk jaar niet door te lijnen? Waaien ze er gewoon af als de wind verkeerd staat?
[...]
Mijn bmi is nu 17..
Dan weet je zelf toch ook dat het een ongezond gewicht is, wat je nu hebt? Maar kennelijk vind je " het plaatje " belangrijker dan je gezondheid.
Of komt die kilo eraf elk jaar niet door te lijnen? Waaien ze er gewoon af als de wind verkeerd staat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 11 oktober 2010 om 14:24

maandag 11 oktober 2010 om 14:25
Hangt van 't figuur van iemand af. Vind het wel mooi als er nog wat vlees op 'n lichaam zit als dat er lekker strak op zit. Een vriendin van mij heeft -in mijn ogen- het ideale figuur. Ze is 1.67 lang en weegt 55 kilo. Haar bouw is van nature tenger, dus ziet ze er niet mager/uitgemergeld uit met dat lichte gewicht.
maandag 11 oktober 2010 om 14:27
http://www.zimbio.com/mem ... ticles/ou4MuVg5jbP/Celebs+en+hun+gewicht
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 11 oktober 2010 om 14:29
Wat een aandachttrekkeritits dit zeg..
Ik ben 1.70m en weeg 55kg en mensen vinden mij al aan de magere kant. Laat staan als je dus nog 10cm langer bent, maar dat weet je zelf ook wel.
Als je persoonlijke aandacht wilt kun je ook gewoon naar een psycholoog gaan, ik denk dat je daar beter op je plek zit.
Ik ben 1.70m en weeg 55kg en mensen vinden mij al aan de magere kant. Laat staan als je dus nog 10cm langer bent, maar dat weet je zelf ook wel.
Als je persoonlijke aandacht wilt kun je ook gewoon naar een psycholoog gaan, ik denk dat je daar beter op je plek zit.
maandag 11 oktober 2010 om 14:29
Als je er niet uit ziet alsof je met je botten 12 uur kunt bengelen, ben je niet te mager. En voor iedereen is dat punt op een ander gewicht.
Mijn ideale plaatje is dat ik was zoals ik was voor ik begon met het achterlijke diëten omdat iedereen mij dik vond. Ik had mezelf beter naar de sportschool kunnen schoppen. Ik was toen 1.72 en woog ongeveer 75 kilo, misschien wat minder, maar zeker niet meer.
Heb ooit eens, omdat ik ziek was, 62 kilo gewogen. Vond mezelf een gratenpakhuis, ingevallen wangen, mijn sleutelbenen staken erg uit en de rest van mij was nog precies hetzelfde: Buikje, stevige armen, benen en kuiten.
Mijn ideale plaatje is dat ik was zoals ik was voor ik begon met het achterlijke diëten omdat iedereen mij dik vond. Ik had mezelf beter naar de sportschool kunnen schoppen. Ik was toen 1.72 en woog ongeveer 75 kilo, misschien wat minder, maar zeker niet meer.
Heb ooit eens, omdat ik ziek was, 62 kilo gewogen. Vond mezelf een gratenpakhuis, ingevallen wangen, mijn sleutelbenen staken erg uit en de rest van mij was nog precies hetzelfde: Buikje, stevige armen, benen en kuiten.