App installeren

11-10-2010 18:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net via de Itunes store een app gekocht. Wilde deze net op m´n Iphone zetten, maar nu blijft er de hele tijd het icoontje staan, met daaronder "wachten.."

Heb m´n Iphone al aan- en uit gezet, maar dit werkt niet.

Als ik hem aansluit op Itunes, en ik klik op Apps, staat hij wel op het "printscreen" plaatje zeg maar.

Hij is ook al paar keer gesynchroniseerd in Itunes maar hij blijft op "wachten" staan.

Iemand enig idee hoe ik dit goed kan krijgen?
Zorgen voor inetverbinding?
Haha internet doet het gewoon hoor.
Ik had dit vanochtend ook. Bij mij hielp het om even uit te loggen in de app store en weer in te loggen en mijn iPhone helemaal uit en weer aan te zetten. Toen ik op internet aan het zoeken was naar oplossingen zei iemand dat als je iPhone te vol staat, hij ook blijft hangen op 'wachten'. Dus misschien een andere app verwijderen voor wat meer ruimte?

Succes!
Nou als mijn verbinding ineens wegvalt blijft ie ook wel hangen, dus zo gek is dat niet hoor.
Ik heb maar 1 pagina met apps, genoeg ruimte over denk ik. Maar ik probeer je tip even.
Het in- en uitloggen en aan- en uitzetten werkt ook niet. Hij blijft zo staan. Ben al bijna 3 kwartier bezig, krijg er de zenuwen van
Heb je de laatste OS update erop staan?
Ja, hij doet automatisch updaten elke keer. Ik heb hem net helemaal hersteld, dan maar alles eraf.. En dan even kijken of het dan weer goed is.
Hij doet het weer! Heb hem hersteld en toen alles er weer opgezet.
Hoera!

Ik snap er niks van wat het nou was, bij mezelf ook niet. Maar het was in elk geval wel frustrerend de blij dat het weer normaal werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven