Ervaring PeeWee kattenbak en korrels?
maandag 11 oktober 2010 om 23:24
Wie heeft er ervaring met de PeeWee kattenbak en korrels? Ben wel nieuwsgierig! Alleen al het feit dat mijn huisje naar dennengeur gaat ruiken, als mevrouw Poes d'r plasje heeft gedaan, spreekt mij heel erg aan!
www.peeweenederland.nl
www.peeweenederland.nl
maandag 11 oktober 2010 om 23:34
Als het een reclameboodschap zou zijn geweest dan zou ik niet oprecht geïnteresseerd zijn in de meningen van anderen... Zucht... wat een vertrouwen weer. Ik was vanavond opzoek naar een witte kattenbak op internet, die zie je namelijk bijna niet in de winkel. Als je dat intikt in google dan is dit een van de eerste sites die je tegen komt. En aangezien op t viva forum altijd van alles wel getest wordt was ik heel erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen... (Waarom ga ik mezelf ook weer verklaren...). Ben nog steeds nieuwsgierig naar jullie ervaringen..
maandag 11 oktober 2010 om 23:38
Denk niet dat je reclame maakt, je kunt toch onder het loepje kijken, Britannia..
Ik heb 1 keer een zak catsan bananengeur gehaald, veel te duur natuurlijk, maar je kon er heel lang mee doen..
Ware het niet dat het bananenmeur was, banaan stinkt bij mij niet zo, zelfs niet als het al te lang ligt..
Sindsdien pas ik voor kattenbak korrels die een geurtje hebben.. Bijna altijd chemische zooi met bijbehorend chemisch luchtje..
Heb wel een ambi-pur stopcontactdingetje boven de kattenbak hangen..
Ik heb 1 keer een zak catsan bananengeur gehaald, veel te duur natuurlijk, maar je kon er heel lang mee doen..
Ware het niet dat het bananenmeur was, banaan stinkt bij mij niet zo, zelfs niet als het al te lang ligt..
Sindsdien pas ik voor kattenbak korrels die een geurtje hebben.. Bijna altijd chemische zooi met bijbehorend chemisch luchtje..
Heb wel een ambi-pur stopcontactdingetje boven de kattenbak hangen..
maandag 11 oktober 2010 om 23:39
maandag 11 oktober 2010 om 23:52
@Mikk: een nieuwe kattenbak wilde ik toch al.. namelijk een witte.. MIjn blauwe kattenbak is inmiddels ook al wit uitgeslagen en echt aan vervanging toe.
@Stukje_cake: ja dat denk ik ook... het idee is leuk.. Maar misschien omdat het natuurlijk is, dat het dan in iedergeval niet nog erger gaat stinken zoals bij vele korrels met chemische luchtjes...
Ik ga het gewoon eens proberen. Als je alleen al half zo lang met een zak kan doen, dan zou het al leuk zijn.
@Brittania: Ik snap het ook wel. Ik dacht gewoon ff de site erbij te zetten zodat niet eerst iedereen hoeft te googlen. Ik waardeer het enorm dat je erop terug komt.
@Stukje_cake: ja dat denk ik ook... het idee is leuk.. Maar misschien omdat het natuurlijk is, dat het dan in iedergeval niet nog erger gaat stinken zoals bij vele korrels met chemische luchtjes...
Ik ga het gewoon eens proberen. Als je alleen al half zo lang met een zak kan doen, dan zou het al leuk zijn.
@Brittania: Ik snap het ook wel. Ik dacht gewoon ff de site erbij te zetten zodat niet eerst iedereen hoeft te googlen. Ik waardeer het enorm dat je erop terug komt.
vrijdag 15 oktober 2010 om 09:38
zaterdag 16 oktober 2010 om 11:16
Hoi Kleurig,
Ik ben voor mijn 2 kittens ook op zoek naar een nieuwe bak.
Omdat de bak in de woonkamer moet komen, kittens zijn nog te jong dus de bak moet dicht in hun buurt, zoek ik ook een bak die wat minder stinkt.
Werkt 't een beetje met die peewee bak?
Ik ben voor mijn 2 kittens ook op zoek naar een nieuwe bak.
Omdat de bak in de woonkamer moet komen, kittens zijn nog te jong dus de bak moet dicht in hun buurt, zoek ik ook een bak die wat minder stinkt.
Werkt 't een beetje met die peewee bak?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 16 oktober 2010 om 12:30
Bij mijn katten werkte het helaas niet.
Ze zijn gewend aan kleikorrels en eentje accepteerde de houtkorrels helaas niet. Helaas werd hij dus onzindelijk, de anderen gingen buiten hun behoefte doen. Heb de hele handel dus weggedaan en de oude bakken terug gezet. Heb nog nooit een kat zo opgelucht gezien!
Ze zijn gewend aan kleikorrels en eentje accepteerde de houtkorrels helaas niet. Helaas werd hij dus onzindelijk, de anderen gingen buiten hun behoefte doen. Heb de hele handel dus weggedaan en de oude bakken terug gezet. Heb nog nooit een kat zo opgelucht gezien!
zaterdag 16 oktober 2010 om 17:20
Ik heb eerst mijn oude kattenbak korrels er weer doorheen gegooid. Dan is het effect even weg,maar ze gingen er wel op! Ze weten nu in iedergeval dat dat hun nieuwe bak is. Ze zijn net ook zonder de oude korrels op de bak gegaan. Ze gaan nog niet zoveel als voorheen, maar ze gaan wel. Langzaam wennen ze eraan. En het stinkt tot nu toe nog niet. Het ruikt naar zaagsel en hout, dat is wel heel fijn want hij staat bij mij in de keuken. Een drol stinkt natuurlijk wel als die net gelegd is, maar daar ontkom je niet aan. Ik spoel de drol zsm door de wc. Ik ben tot nu toe erg tevreden. Ook omdat je zo'n houtkorrel zo oppakt en weer terug gooit in de bak als ze over de rand zijn gevallen. Die kleikorrels waren daar te klein en teveel voor.