T-huis
maandag 11 oktober 2010 om 10:49
Ik ben de cadeautjeskast aan het uitmesten en ik geloof dat ik maar een paar dingetjes bij hoef te kopen en dan ben ik al klaar voor alle kinderen in familie. Hou ik ook nog wat over voor verjaardag Nemo. Komt mooi uit in deze economische crisis.
Sintschuim is lekker. Nou ja, alleen wit dan roze en uiteindelijk mag groen ook. De rest blijft over.
Sintschuim is lekker. Nou ja, alleen wit dan roze en uiteindelijk mag groen ook. De rest blijft over.
maandag 11 oktober 2010 om 11:03
maandag 11 oktober 2010 om 21:00
maandag 11 oktober 2010 om 22:34
dinsdag 12 oktober 2010 om 12:28
Ik ben de kast/koelkast en vriezer aan leegeten dus als het goed is heb ik deze week verder ook echt geen boodschappen nodig.
Vanavond stamppot met van alles
Om de hoek is administratief maar wel bij een leuk bedrijf denk ik. De rest wat wel wat leek was na een belletje al weg allemaal. Dikke zucht.
Hoe gaat het met jou? Lichamelijk weer in orde?
Vanavond stamppot met van alles
Om de hoek is administratief maar wel bij een leuk bedrijf denk ik. De rest wat wel wat leek was na een belletje al weg allemaal. Dikke zucht.
Hoe gaat het met jou? Lichamelijk weer in orde?
dinsdag 12 oktober 2010 om 12:48
Leuke plaatjes Trav
Was Nemo erg boos?
Kezzzzz, Doperwtje slaapt ingebakerd echt een stuk beter, hoewel de nachten de laatste twee weken echt beroerd gaan. Als hij nou weer 's nachts zou komen voor een fles zou ik het niet zo erg vinden, maar hij wordt werkelijk íeder uur (of soms half uur) wakker... pffff
Vanaf volgende week gaan we inbakeren weer afbouwen, moet op een gegeven moment vanwege kans op omrollen.
Mooie camera Inad! Heb even gekeken en hij is volgens mij vrijwel vergelijkbaar met mijn D60 op kantelbaar schermpje na. Mooi is dat! Oh en filmpjesmaakfunctie, maar daar heb ik zelf niet zoveel mee (en goede videocamera hier in huis).
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:04
Nee, lekker juist! Dan krijg je een zoet-zure smaak. En die spekjes geven het net wat meer bite, zeg maar. Nou ja, ik stuur binnenkort, als ik het weer gemaakt heb, wel een kliekje op naar jullie. Mogen jullie zelf ordelen.
Ai, lastig, die gebroken nachten. Vito had daar ook een handje van. En zo is het dus gekomen dat hij vanaf dat hij 9 maanden was (ziekenhuisopname) tot 3 jaar bij ons in bed heeft geslapen. Scheelde ons zó veel nachtelijk wandelwerk! Groter bed gekocht en toen sliepen we allemaal weer lekker!
Ai, lastig, die gebroken nachten. Vito had daar ook een handje van. En zo is het dus gekomen dat hij vanaf dat hij 9 maanden was (ziekenhuisopname) tot 3 jaar bij ons in bed heeft geslapen. Scheelde ons zó veel nachtelijk wandelwerk! Groter bed gekocht en toen sliepen we allemaal weer lekker!
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:40
quote:Travis schreef op 12 oktober 2010 @ 13:33:
Oh getver je zal toch echt een kliek door de bus gepropt krijgen.
Puistjes houden je lekker jong
Het huishouden wacht al de hele dag op mij. Gelukkig is het een geduldig type.
Ik begrijp dat écht niet hoeft, Trav?
* schrapt Trav van kliekjesadressenlijst *
Oh getver je zal toch echt een kliek door de bus gepropt krijgen.
Puistjes houden je lekker jong
Het huishouden wacht al de hele dag op mij. Gelukkig is het een geduldig type.
Ik begrijp dat écht niet hoeft, Trav?
* schrapt Trav van kliekjesadressenlijst *