Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 11 oktober 2010 om 16:46
maandag 11 oktober 2010 om 19:06
maandag 11 oktober 2010 om 22:08
quote:Zwup schreef op 11 oktober 2010 @ 19:06:
[...]
Hoe werkt dat dan??
Stom dat het er nog niet is.....bij mij ook nog niet Dan moet je mailen naar late@asos.com
If your order is late
Send us an email to late@asos.com - we'll reply withing 60 minutes, refund your delivery charge and give you 10% off your next order. Simple.
Dus even afwachten nog
[...]
Hoe werkt dat dan??
Stom dat het er nog niet is.....bij mij ook nog niet Dan moet je mailen naar late@asos.com
If your order is late
Send us an email to late@asos.com - we'll reply withing 60 minutes, refund your delivery charge and give you 10% off your next order. Simple.
Dus even afwachten nog
dinsdag 12 oktober 2010 om 11:49
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:09
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:44
Blue, daar had ik dus helemaal overheen gelezen. Bij mij staat er "On of before 12 October". Maar ik heb tot nu toe nog niks gezien. Ook geen briefje in de bus dat ze langs zijn geweest of iets in die richting.
Leuke lakjes heb je trouwens nog gekocht! Had er ook naar staan kijken, maar heb ze toch niet gekocht.
Noom, gewoon de Las Vegas doen hoor! Staat hartstikke leuk. Ik heb nog steeds niks op mijn nagels. Misschien vanavond even lakken. Denk dat ik ook voor Yodl me on my cell ga.
Leuke lakjes heb je trouwens nog gekocht! Had er ook naar staan kijken, maar heb ze toch niet gekocht.
Noom, gewoon de Las Vegas doen hoor! Staat hartstikke leuk. Ik heb nog steeds niks op mijn nagels. Misschien vanavond even lakken. Denk dat ik ook voor Yodl me on my cell ga.
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:05
Wat ontzettend raar Elle! Ik snap niet dat ze niet op hun email reageren..... Hopelijk komt het nog en anders inderdaad paypal maar mailen
Ik heb 4 lakjes besteld bij Asos. Had ze in het vorige topic al geplakt.
Models Own Neon Brights Nail Polish - Pink Punch
Rimmel London New 60 Seconds Nail Polish - Grey Matte
Eyeko Nail Polish Collection - Vintage Polish
Essie Resort Collection - Lapis Of Luxury
Ik heb 4 lakjes besteld bij Asos. Had ze in het vorige topic al geplakt.
Models Own Neon Brights Nail Polish - Pink Punch
Rimmel London New 60 Seconds Nail Polish - Grey Matte
Eyeko Nail Polish Collection - Vintage Polish
Essie Resort Collection - Lapis Of Luxury
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:30
Het is mij, ZWUPpeliennn
Ik had je vraag niet goed gelezen Elle Ik heb 4 oktober besteld, en ze geven dus leverdatum 12 oktober aan.
Wat raar dat je andere pakje al wel is aangekomen? Wat heb je voor leuks besteld?
Ik heb ook weleens heen en weer gemaild met TD. Misschien hebben ze gewoon tijdelijk personeelsproblemen of een of ander super slecht kereltje in dienst ofzo.
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:45
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 14:40:
Zwup??
Wrom?
Heb je wel aan een engel doorgegeven dat je nu met 2 nicks hier post?
Anders kun je wel eens een ban krijgen
Ja, ik heb met Naomi gemaild. Ze gaat mijn oude account op non-actief zetten en daarom mag ik gewoon zo nicken. Ik hou het trouwens wel even bij dit topic en de nachtbrakers totdat het echt gebeurd is. Om achteraf gezeik te voorkomen.
Ik wil van mijn loepje af. Voelde me niet anoniem genoeg meer. Met deze nick zal ik ook 3x nadenken voordat ik iets post en is het de bedoeling veel minder hier rond te hangen. Werd een beetje teveel allemaal
Zwup??
Wrom?
Heb je wel aan een engel doorgegeven dat je nu met 2 nicks hier post?
Anders kun je wel eens een ban krijgen
Ja, ik heb met Naomi gemaild. Ze gaat mijn oude account op non-actief zetten en daarom mag ik gewoon zo nicken. Ik hou het trouwens wel even bij dit topic en de nachtbrakers totdat het echt gebeurd is. Om achteraf gezeik te voorkomen.
Ik wil van mijn loepje af. Voelde me niet anoniem genoeg meer. Met deze nick zal ik ook 3x nadenken voordat ik iets post en is het de bedoeling veel minder hier rond te hangen. Werd een beetje teveel allemaal
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:46
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 14:41:
Ik heb mijn vraag ingediend bij het klachtencentrum van paypal.
Die sturen nu de mail door, ben benieuwd.
Ik moet binnen 10 dagen reactie krijgen.
Ah, goedzo
Ben benieuwd wat ze zeggen. Hopelijk stuurt TD het alsnog en blijkt het allemaal een groot misverstand.
Ik heb mijn vraag ingediend bij het klachtencentrum van paypal.
Die sturen nu de mail door, ben benieuwd.
Ik moet binnen 10 dagen reactie krijgen.
Ah, goedzo
Ben benieuwd wat ze zeggen. Hopelijk stuurt TD het alsnog en blijkt het allemaal een groot misverstand.
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:48
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 14:44:
Dan zal je pakje miscchien nog wel komen vandaag, het kan nog.
En anders mooi de verzendkosten terug EN korting op de volgende bestelling las ik?
Wie weet....ik vind het ook niet erg als het morgen komt hoor Dan zal ik idd de tip van blue opvolgen en verzendkosten + korting vragen
Klinkt goed de make-up! Wat is er trouwens zo speciaal aan minerale make-up? Ik ben daar niet zo in thuis eerlijk gezegd.
Dan zal je pakje miscchien nog wel komen vandaag, het kan nog.
En anders mooi de verzendkosten terug EN korting op de volgende bestelling las ik?
Wie weet....ik vind het ook niet erg als het morgen komt hoor Dan zal ik idd de tip van blue opvolgen en verzendkosten + korting vragen
Klinkt goed de make-up! Wat is er trouwens zo speciaal aan minerale make-up? Ik ben daar niet zo in thuis eerlijk gezegd.
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:53
quote:Zwuppeliennn schreef op 12 oktober 2010 @ 14:45:
[...]
Met deze nick zal ik ook 3x nadenken voordat ik iets post en is het de bedoeling veel minder hier rond te hangen. Werd een beetje teveel allemaal
Minder?
Hoeveel hang je rond hier dan?
Ik ben hier ook best veel vind ik, vooral overdag, 's avonds ben ik hier minder vaak.
[...]
Met deze nick zal ik ook 3x nadenken voordat ik iets post en is het de bedoeling veel minder hier rond te hangen. Werd een beetje teveel allemaal
Minder?
Ik ben hier ook best veel vind ik, vooral overdag, 's avonds ben ik hier minder vaak.
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:57
quote:Zwuppeliennn schreef op 12 oktober 2010 @ 14:48:
[...]
Ik gebruik altijd een beetje minerale foundation op mijn gezicht, heb een vette/gecombineerde huid.
Minerale make-up valt niet zo op als gewone poeder en dekt zonder dat er een laagje op je gezicht zit wat met gewone poeder wel het geval is.
Aanbrengen met een kabuki kwast heeft het mooiste effect.
[...]
Ik gebruik altijd een beetje minerale foundation op mijn gezicht, heb een vette/gecombineerde huid.
Minerale make-up valt niet zo op als gewone poeder en dekt zonder dat er een laagje op je gezicht zit wat met gewone poeder wel het geval is.
dinsdag 12 oktober 2010 om 14:59
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 14:53:
[...]
Minder?
Ik ben hier ook best veel vind ik, vooral overdag, 's avonds ben ik hier minder vaak.Ik zie zoveel interessante topics en heb overal natuurlijk wel iets over te zeggen. Daardoor hang ik hier iets teveel uit en dat is niet goed voor mijn studie. Ik vertoon iets teveel studieontwijkend gedrag.
[...]
Minder?
Ik ben hier ook best veel vind ik, vooral overdag, 's avonds ben ik hier minder vaak.Ik zie zoveel interessante topics en heb overal natuurlijk wel iets over te zeggen. Daardoor hang ik hier iets teveel uit en dat is niet goed voor mijn studie. Ik vertoon iets teveel studieontwijkend gedrag.
dinsdag 12 oktober 2010 om 15:01
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 14:57:
[...]
Oh, dat klinkt goed!
Ik ben zelf ook opzoek naar iets waardoor ik niet zo bleek lijk. Ik wil alleen geen foundation of heavy duty poeder. Dat lijkt zo nep.
Heb jij nog tips?
[...]
Oh, dat klinkt goed!
Ik ben zelf ook opzoek naar iets waardoor ik niet zo bleek lijk. Ik wil alleen geen foundation of heavy duty poeder. Dat lijkt zo nep.
Heb jij nog tips?