Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
zaterdag 9 oktober 2010 om 18:33
Misschien zijn ze uitverkocht.....ik weet het niet. 4 heb ik er al eind augustus besteld en 4 net pas.
De goedkope verzendkosten staan tegenwoordig trouwens automatisch als keuzeoptie erbij. Ik zal het even aanpassen in de post. Je hoeft niet persé 9 lakjes te bestellen. Maar ik doe het altijd wel. Zo goed mogelijk gebruik maken van de ruimte
Ik gebruik geen basislak, maar het kan handig zijn. Zeker bij kleuren die je nagels kunnen verkleuren zoals blauw.
Welke lakjes heb je nu allemaal op je lijstje?
Ze verkopen er trouwens ook Seche Vite topcoat mocht je die willen/nog niet hebben voor 4,20 dollar.
De goedkope verzendkosten staan tegenwoordig trouwens automatisch als keuzeoptie erbij. Ik zal het even aanpassen in de post. Je hoeft niet persé 9 lakjes te bestellen. Maar ik doe het altijd wel. Zo goed mogelijk gebruik maken van de ruimte
Ik gebruik geen basislak, maar het kan handig zijn. Zeker bij kleuren die je nagels kunnen verkleuren zoals blauw.
Welke lakjes heb je nu allemaal op je lijstje?
Ze verkopen er trouwens ook Seche Vite topcoat mocht je die willen/nog niet hebben voor 4,20 dollar.
zaterdag 9 oktober 2010 om 19:43
Dag nagellak-fans
Ik, mee-lezert, vroeg me af of jullie wel eens Orly via TD hebben besteld.
Heb namelijk een hele mooie gezien maar er staat tegenwoordig een zinnetje dat de Orly niet te bestellen zou zijn door oversea's customers... Klopt dat ook echt? Zou erg jammer zijn namelijk
Kijk overigens graag met jullie mee naar mooie lakjes maar 't gaat me echt te snel om mee te posten. Ben overigens vooral dol op holo's. Dus de laatst geposte staan erg hoog op de lijst, ook al heb ik vorige week pas mn vorige pakketje ontvangen...
Heb namelijk een hele mooie gezien maar er staat tegenwoordig een zinnetje dat de Orly niet te bestellen zou zijn door oversea's customers... Klopt dat ook echt? Zou erg jammer zijn namelijk
Kijk overigens graag met jullie mee naar mooie lakjes maar 't gaat me echt te snel om mee te posten. Ben overigens vooral dol op holo's. Dus de laatst geposte staan erg hoog op de lijst, ook al heb ik vorige week pas mn vorige pakketje ontvangen...
zaterdag 9 oktober 2010 om 20:07
zondag 10 oktober 2010 om 16:10
zondag 10 oktober 2010 om 16:27
quote:advies schreef op 09 oktober 2010 @ 19:43:
Dag nagellak-fans
In principe, ja, in feite, nee.
Zeg maar: het staat er wel, maar ze doen het in de praktijk gewoon. Ik zou dus zeggen, bestel gewoon, betaal nog niet en wacht af wat ze te zeggen hebben. Krijg je een invoice, dan zullen ze het versturen, want ze kunnen je locatie zien.
Dag nagellak-fans
In principe, ja, in feite, nee.
Zeg maar: het staat er wel, maar ze doen het in de praktijk gewoon. Ik zou dus zeggen, bestel gewoon, betaal nog niet en wacht af wat ze te zeggen hebben. Krijg je een invoice, dan zullen ze het versturen, want ze kunnen je locatie zien.
zondag 10 oktober 2010 om 16:27
zondag 10 oktober 2010 om 16:30
quote:Zwup schreef op 09 oktober 2010 @ 20:07:
Blue, welke misa's heb je? We hebben toch allebei die paarse of niet? Heb je al geswatch?
Quirky Smile(turquoise)
A Sin Worth Committing(donker blauw)
Spinning Out Of Control(paars)
Nog niet geswatcht! Komt er nog aan!
Ondertussen geswatcht....
En jeetje Elle, wat onwijs balen! Ik weet niet waarom ze niet antwoorden, maar ik zou gewoon je geld terug vragen via Paypal en daarna opnieuw bestellen.
Het is een te groot bedrijf om de boel op te lichten en ik ben er dan ook niet van overtuigd dat dat is wat ze doen. Ze krijgen vast onwijs veel mailtjes per dag.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit niet de juiste gang van zaken is, maar legt het misschien wel een beetje uit.
Blue, welke misa's heb je? We hebben toch allebei die paarse of niet? Heb je al geswatch?
Quirky Smile(turquoise)
A Sin Worth Committing(donker blauw)
Spinning Out Of Control(paars)
Nog niet geswatcht! Komt er nog aan!
Ondertussen geswatcht....
En jeetje Elle, wat onwijs balen! Ik weet niet waarom ze niet antwoorden, maar ik zou gewoon je geld terug vragen via Paypal en daarna opnieuw bestellen.
Het is een te groot bedrijf om de boel op te lichten en ik ben er dan ook niet van overtuigd dat dat is wat ze doen. Ze krijgen vast onwijs veel mailtjes per dag.
Neemt natuurlijk niet weg dat dit niet de juiste gang van zaken is, maar legt het misschien wel een beetje uit.
zondag 10 oktober 2010 om 16:32
quote:elleinspe schreef op 10 oktober 2010 @ 16:23:
Ja, dat is toch echt belachelijk, stom gedoe, heb ik nog nooit meegemaakt met een bestelling waar dan ook in NL, UK of in de USA
Nee, ik ook niet. Heel raar.
Misschien lopen ze wel ontzettend achter ofzo. Ik weet het ook niet.
Net zoals blue zegt, ik kan me ook niet voorstellen dat ze je proberen op te lichten. Denk eerder een geval van hele slechte service.
Ja, dat is toch echt belachelijk, stom gedoe, heb ik nog nooit meegemaakt met een bestelling waar dan ook in NL, UK of in de USA
Nee, ik ook niet. Heel raar.
Misschien lopen ze wel ontzettend achter ofzo. Ik weet het ook niet.
Net zoals blue zegt, ik kan me ook niet voorstellen dat ze je proberen op te lichten. Denk eerder een geval van hele slechte service.
zondag 10 oktober 2010 om 18:07
Goedenavond allemaal
Nou, zelfs op mijn vrije zondag is geen tijd geweest om te lakken. Moest heel nodig op het strand hangen
Elle, wat balen van je pakketje zeg en dat je geen gehoor krijgt daar. Lijkt me echt frustrerend om niks te weten. Hopelijk pakken ze dit snel op.
Zwup, die lakken zijn zo mooi wat heb je nu op?
Blue, mooie foto! Ben benieuwd naar je Misa swatches, vond die kleuren ook al zo mooi.
Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad verder? Ben benieuwd hoe Glitterzzzz het heeft op vakantie, vast wel lekker!
Nou, zelfs op mijn vrije zondag is geen tijd geweest om te lakken. Moest heel nodig op het strand hangen
Elle, wat balen van je pakketje zeg en dat je geen gehoor krijgt daar. Lijkt me echt frustrerend om niks te weten. Hopelijk pakken ze dit snel op.
Zwup, die lakken zijn zo mooi wat heb je nu op?
Blue, mooie foto! Ben benieuwd naar je Misa swatches, vond die kleuren ook al zo mooi.
Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad verder? Ben benieuwd hoe Glitterzzzz het heeft op vakantie, vast wel lekker!
zondag 10 oktober 2010 om 18:22
Oeh, wat lekker een dagje strand!
Ik heb nu niks op. Heb net mijn lak er af gehaald. Toen probeerde ik met de roze matte OPI te lakken, maar dat was echt drama Nu zit er gewoon een laagje seche op en op mijn duim OPI Glitzerland (goud). Dus ik denk dat ik daar de rest ook me ga lakken.
Weekend hier is heerlijk relaxed. Ben op stap geweest naar de ikea
Ben ook benieuwd naar glittertje en haar vakantie!
Ik heb nu niks op. Heb net mijn lak er af gehaald. Toen probeerde ik met de roze matte OPI te lakken, maar dat was echt drama Nu zit er gewoon een laagje seche op en op mijn duim OPI Glitzerland (goud). Dus ik denk dat ik daar de rest ook me ga lakken.
Weekend hier is heerlijk relaxed. Ben op stap geweest naar de ikea
Ben ook benieuwd naar glittertje en haar vakantie!
zondag 10 oktober 2010 om 18:28
Hij droogt zo ontzettend snel dat ik er enorm dikke strepen in kreeg....Het was echt drama
Ja, al heb ik me netjes ingehouden.
*afwasborstels
*keukenhandschoenen
*kaarsen
*plantje
*opbergzakken
*kurkentrekker
*mosterd
*chips met knoflooksmaak
Het stomme is alleen dat ik waarvoor ik voornamelijk ging (een octopus waar je sokken en ondergoed enzo aan kan ophangen) ben ik gewoon vergeten! Dus ik ga morgenochtend nog een keer. Mooi vroeg, even ontbijten en dan weer snel naar huis.
Ja, al heb ik me netjes ingehouden.
*afwasborstels
*keukenhandschoenen
*kaarsen
*plantje
*opbergzakken
*kurkentrekker
*mosterd
*chips met knoflooksmaak
Het stomme is alleen dat ik waarvoor ik voornamelijk ging (een octopus waar je sokken en ondergoed enzo aan kan ophangen) ben ik gewoon vergeten! Dus ik ga morgenochtend nog een keer. Mooi vroeg, even ontbijten en dan weer snel naar huis.
zondag 10 oktober 2010 om 18:40