Afstandsbediening verlichting
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:52
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:04
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:19
quote:Boarn schreef op 12 oktober 2010 @ 20:04:
Vrienden van ons hebben dat.....of nouja, hadden dat.....
Helaas reageerde het systeem ook op van die electronische autosleutels en laten ze nou net naast een groot parkeerterrein wonen. Iedere keer als iemand zijn auto van het slot deed, gingen bij hun de lichten in huis uit. Hahaha!
Helaas reageerde het systeem ook op van die electronische autosleutels en laten ze nou net naast een groot parkeerterrein wonen. Iedere keer als iemand zijn auto van het slot deed, gingen bij hun de lichten in huis uit. Hahaha!
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:45
Ja, wij hebben het. Gekocht bij de Gamma en bevalt prima. Hier gekocht omdat er een kast voor het lichtknopje staat. (dat was de enige plek waar de kast kon, niet helemaal goed opgemeten....)
Op de zijkant van de kast hebben we een plakschakelaar geplakt die ook bij dat systeem hoort, werkt ook heel goed.
Op de zijkant van de kast hebben we een plakschakelaar geplakt die ook bij dat systeem hoort, werkt ook heel goed.
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:47
quote:Boarn schreef op 12 oktober 2010 @ 20:04:
Helaas reageerde het systeem ook op van die electronische autosleutels en laten ze nou net naast een groot parkeerterrein wonen. Iedere keer als iemand zijn auto van het slot deed, gingen bij hun de lichten in huis uit.
Helaas reageerde het systeem ook op van die electronische autosleutels en laten ze nou net naast een groot parkeerterrein wonen. Iedere keer als iemand zijn auto van het slot deed, gingen bij hun de lichten in huis uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 12 oktober 2010 om 20:59
dinsdag 12 oktober 2010 om 21:13
Ik heb het even aan man gevraagd. Bij die van ons moest je dan klikken en begon ie te dimmen. Bij de gewenste dimstand moest je weer klikken om het te laten stoppen. Wilde je dan weer terug naar vol licht, moest je eerst terug naar donker en dan via de dimmer weer terug naar licht. (snap je het nog) Bij ons werkte het gewoon niet goed. Misschien hadden wij een miskleun ofzo. Die van ons is alweer een paar jaar oud,dus grote kans dat dat aangepast is.
dinsdag 12 oktober 2010 om 21:15
woensdag 13 oktober 2010 om 07:53
Ik zweer erbij! Bij mij wekt de dimmer prima (maar idd omslachtig), maar wat ik nog het fijnste vind is de router die ik er ook op aan heb gesloten. Als ik niet thuis ben kan die dus lekker uit zonder dat ik me achter de kast in de slaapkamer door moet wurmen. Zo is het risico op ongewenste mee-surfers weer een stuk kleiner en als hij hapert is hij met één klik vanuit de huiskamer opnieuw opgestart. Oh ja, en het spaart natuurlijk stroom 
Verder heb ik alle aanverwante tv-apparatuur (tv, dvd, wii) op één groep gezet zodat alles meteen op standby springt en ik dus niet al die apparaten stuk voor stuk aan en uit hoef te zeggen
Verder heb ik alle aanverwante tv-apparatuur (tv, dvd, wii) op één groep gezet zodat alles meteen op standby springt en ik dus niet al die apparaten stuk voor stuk aan en uit hoef te zeggen
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.