Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Alweer een nieuw topic, we gaan goed!! Vanaf nu alleen maar positieve dingen graag, ook voor 5x5!

Ja helemaal mee eens Uma. Ellende genoeg gehad hier toch!

Enne... Uma bedankt dat je iedere keer zo je best doet voor ons.
Joehoe, een nieuw deel!

Even laten weten dat ik jullie blijf stalken volgen (en af en toe posten )

Ik stuur veel positieve vibes jullie en mijn kant op, hopelijk helpt dat en gebeuren er alleen maar goeie dingen bij ons allen!
Jaaaa, goed gedaan weer Uma, dank je!

Goed zo 5x5, lekker in de buurt blijven.

Positiviteit op het forum, daar gaan we voor!

Ik ben los op het namentopic... Uma en Bengel, worden jullie al gek van ons??
Ik zit even Uma's mooie schema te bekijken, en weet je wat me opvalt? We hebben van april 2010 t/m maart 2011 babies. Precies een heel jaar rond. Is bijzonder toch?
Lief Bengel, ben er heel blij mee dat we hier na ruim eenjaar nog steeds zijn!

Sardegna ja mooi is dat! Ik ga ff het namentopic checken.
Joooeeepie ! Daar zijn we weer. Uma je mag trots zijn dat je dit forum ooit geopend hebt, een bijzondere groep vrouwen geplant daarmee.

praktisch: moet je een handkolf elke dag uitkoken?

Hebben jullie ook zo'n klussenlijst die dan blijft liggen door de dagelijkse routine? En dan heb ik t niet over de verbouwing.

We hebben nu dubbel glas binnen voor de voorpui. Nu kozijnen maken en dan gevel metselen en dan hopelijk voor de winter 1 stap dichterbij een bewoonbare benedenverdieping!
Ik ben heel trots op jullie

Dubbel glas is fijn, scheelt een hoop kou!
Gevonden! Makkie met de link die Uma in het vorige topic zette

Ik vind het ook bijzonder dat we nog schrijven en dat het zo echt is. Snappen jullie?

Viool, als ik de kolf elke dag gebruik spoel ik m met heet water uit de kraan af en kook m om de 5x bijvoorbeeld. Als ik m een tijdje niet gebruik kook ik m uit en leg hem weg en voor ik m dan weer gebruik spoel ik m weer goed af.

En het beste is om de kolf in een afgesloten doos afgespoeld na gebruik in de koelkast te bewaren.
Aaargh iemand peuter kopen?! Ze heeft alweer drie keer gillend onder mn arm gehangen vanmorgen
Argh Uma ! Ruilen voor 2 startpubers van 10 en 11 die heel de dag roepen " jonge ik ga je van achter pakken laaaaa" " je bent een mongo" " in jou kontgat ja" en dit nog tijdens het tandenpoetsen doorgaat als je met je oor in het trapgat meeluistert :(

ruilen ? Kan jij lachen en kan ik even met een peuter onder mn arm rondwandelen zijn we beiden even afgeleid
quote:amalia schreef op 13 oktober 2010 @ 09:57:

Ik vind het ook bijzonder dat we nog schrijven en dat het zo echt is. Snappen jullie?

.

Ja, ik snap het!

Ik heb hier altijd het gevoel dat ik alles kan zeggen, en dat ik begrepen wordt. Fijn is dat.

En het is hier ook gewoon heel gezellig
Leuk Viool en Uma, nog een jaar of 2-3 en dan heb ik de eerste beginnende prepuberale verschijnselen van oudste en de peutertijd van jongste tegelijk. Goed vooruitzicht
Oooh wat erg Viool!

Krijg ik hier straks ook help
Onee als o 2 is zijn ze 14 en 12 en twee middelbare scholieren. Dit had ik kunnen weten... Kwestie van optelsommen
Alleen c is dan 9 haaa dat is net nog niet ...maar dat is dan alleen eens in de twee weken!

Goh ik mis c hij is echt zo gezellig mee in t babyritme
Leuk Viool dat hij het leuk vindt. Hoe gaat dat nu als hij er is? Hoe vaakkomt hij?
Als hij er is dan hangt hii of om mviool heel de dag en die zijn onafscheidelijk of hij wil van alles met zn zusje. Hij hoort eigenlijk van vrijdagmiddag tot zondagavond te komen, dat is nu van zaterdagmiddag tot zondagmiddag/avond maar beter dan niets. Het is altijd super gezellig. Hij is altijd direct thuis.
Ik bedoel dus dat je niet merkt dat hii die overgang maakt.
Wat eten jullie savonds zoal ?? Je hoort het al: viool is op zoek naar inspiratie
Hmm Viool, die van jou klinken ook niet om te lachen maar ik wil toch wel een dagje ruilen, voor de verandering

Sardegna, ja leuk vooruitzicht zeg! Mijn meiden zijn straks met zn drieen tegelijk in de puberteit. En aangezien er gezegd wordt dat meiden heftiger puberen dan jongens... heeeeeerlijk

Aapje ik hoop dat je hier nog meeleest, want je had laatst een link gepost van de draagzak die je gebruikt... volgens mij was dat zoeen die je al vroeg kunt gebruiken en later ook geschikt is voor op je rug, lijkt me ideaal! Wil je die link nogeens posten?
Tieger hoe is het met je?

RIkst hou je het nog een beetje vol of ben je stiekem bevallen??
Ik ben vandaag bij de VK geweest, en wederom kon ze het hartje niet vinden (we krijgen een heel eigenzinnig mannetje). Ze heeft het echo apparaat er weer opgezet, en hopla daar was ie weer. Hij had zich heel diep verstopt, maar lag lekker op zijn handjes te sabbelen.

Verder ben ik alweer 12 kilo aangekomen, dus dat gaat weer lekker. Zal wel weer tussen de 25 en 30 kilo gaan worden. Maar ja dat is op dit moment niet echt iets waar ik me druk over maak.

Oh ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met Rikst is. Heeft ze eigelijk geen meldplicht? Ja toch!

De puberteit daar kijk ik nog niet echt naar uit, lijkt me heel moeilijk. Maar goed dat duurt gelukkig nog lang, daar gaan we vast in meegroeien. Eerst maar eens naar school over 3 weken. Spannend!

Viool wij eten hier 's avonds van alles. Nu ook weer stamppotten, aardappelen met groente en vlees, pasta's, Bami, van die mexicaanse zooi op verschillende manieren. Maar nu in mijn (ietwat moeilijke geestelijke toestand), eten we ook nog wel eens makkelijk. Wat ik nu ook lekker en makkelijk vind, is zelfgemaakte groente soep. Heb ik toch nog een beetje het idee dat we gezond eten.
jaaa een nieuw topic! Super!

Viool het is echt erg hoor wat ze zeggen maar moet jij ook niet stiekem heel erg erom lachen?

Ik lees mee voor de eet ideeën, moet zo nog een weekmenu bedenken, ik heb vorige week wel heerlijke pompoensoep gemaakt;

1 kilo pompoen

1 venkel

1 ui

2 groentenbouillon blokjes

creme fraiche

pompoen in stukken snijden en schoonmaken, ui fruiten,

bouillon erbij, venkel en pompoen erbij, koken tot het zacht is, met de staafmixer helemaal glad maken, peper en zout naar smaak toevoegen en als je het opdient een schepje creme frache toevoegen

mmmmmmm

ik ga volgende wk met baby en vriendin met de trein naar amsterdam lekker winkelen heb er echt zin in! De andere kinderen gaan een dagje met opa en oma weg, ik wilde al een tijd naar oa het waterloo plein, hebben ze van die leuke kindervesten met lange puntmutsen enzo baby gaat mee hij is zo makkelijk ik neem de draagdoek mee en de wandelwagen volgensmij moet het goed gaan als hij maar optijd zijn fles krijgt haha

uma moeilijk een peuterpuber, hier ook een, ze ging vandaag zelfs languit bij zoon op de basisschool in de gang liggen want ze wilde mij een hand geven maar dat kon niet want ik had al maxicosi en tas in handen pfffff wat een bommetjes kunnen het zijn he nouja het is een faaaaase

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven