tafelloper, snap het niet..

13-10-2010 10:10 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, rare vraag misschien maar...

Ik heb een prachtige tafelloper gezien maar snap de functie er niet helemaal van... is het puur voor de sier of heeft het ook een functie?

haal je hem juist weg bij een dinertje of laat je hem dan liggen en leg je er vervolgens onderzetters op zodat hete pannen erop kunen staan?
Moeilijk moeilijk moeilijk.

Gelúkkig hebben we wiki.
Sier, sier en sier
Bij een dinertje zet je toch geen pannen op tafel?
Ilske, als jij een prachtige tafelloper hebt gezien, waarom zou het jou dan ene f*ck interesseren wat de functie van dat ding is?
Hmm gewoon wat jij leuk vind. Als het een mooie en ook dure tafelloper is zou ik hem weghalen wanneer je er onderzetters, pannen en servies (naast) gaat zetten. Maar aan de andere kant kun je hem ook wassen.
Eens met Maja trouwens. Bij een dinertje gebruik je toch schalen? En/of je maakt de borden van te voren op.
quote:fleurtje schreef op 13 oktober 2010 @ 10:10:

Moeilijk moeilijk moeilijk.

Gelúkkig hebben we wiki.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb een tafelloper liggen met daar de fruitschaal op.

Als we gaan eten haal ik die weg en leg ik een tafelkleed of placemats neer.
ok, het is dus niet zozeer voor tijdens het diner maar meer daar buiten voor de sier!

thanks!
quote:ilske79 schreef op 13 oktober 2010 @ 10:27:

ok, het is dus niet zozeer voor tijdens het diner maar meer daar buiten voor de sier!

thanks!Je kunt ook een tafellaken doen, dan de loper er over heen, staat ook leuk toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Of doen zoals Hans Klokkazan.
quote:nouschi schreef op 13 oktober 2010 @ 10:29:

[...]

Je kunt ook een tafellaken doen, dan de loper er over heen, staat ook leuk toch?

Bij mij kan dat niet want dan staan er altijd dingen op het randje.

*tijd voor een grotere tafel*
Tafellopers zijn uitgevonden, zodat je op moederdag het mens iets origineels kan geven. Want verder heeft ze alles al.

Verder zie ik het nut niet.

Maar goed, dat heb ik ook met kussentjes, raamdecoratie, takken in een vaas, sfeerlichtjes (hoewel het daarvan met prinsjesdag toch bewezen is).
quote:Maja82 schreef op 13 oktober 2010 @ 10:30:

[...]

*tijd voor een grotere tafel*Of je doet 2 identieke tafellopers maar dan over de korte kant van de tafel.
Het nut van een tafelloper is het in stand houden van de economische groei.
quote:fleurtje schreef op 13 oktober 2010 @ 10:30:

Of doen zoals Hans Klokkazan.Want dan zitten er -als je de loper wegtrekt- meteen 2 perfect gebraden duiven onder?
quote:Clary schreef op 13 oktober 2010 @ 10:35:

[...]

Want dan zitten er -als je de loper wegtrekt- meteen 2 perfect gebraden duiven onder?Als je mazzel hebt heet het kippetje Pamela.
Ik gebruik een wasbare tafelloper als makkelijker dan twee losse placemats. En staat iets netter als je het laat liggen tussen de maaltijden door.
quote:kwikzilver schreef op 13 oktober 2010 @ 10:43:

Ik gebruik een wasbare tafelloper als makkelijker dan twee losse placemats. En staat iets netter als je het laat liggen tussen de maaltijden door.Dit snap ik niet.
quote:StabiloBoss schreef op 13 oktober 2010 @ 10:34:

Het nut van een tafelloper is het in stand houden van de economische groei.Nee nee nee dat zie jij helemaal verkeerd. Het staat gezellig!
quote:Maja82 schreef op 13 oktober 2010 @ 10:30:

[...]

*tijd voor een grotere tafel*Of 2 lopers naast elkaar
Wat een leven heb je toch.
quote:Paque_ schreef op 13 oktober 2010 @ 11:07:

Wat een leven heb je toch. Ook zo jaloers op
quote:nouschi schreef op 13 oktober 2010 @ 10:48:

[...]

Of 2 lopers naast elkaar Ik zal volgende keer 2 kerstpaketten vragen. (hoe kom je anders aan die dingen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven