Ik kom niet los!

09-10-2010 20:36 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er al meerdere al niet honderden van dit soort onderwerpen zijn maar ik kom niet los van mijn ex. Het is ook nog maar recent verbroken maar door onzekerheid en angst blijf ik maar in een cirkeltje rondmalen en wordt het echt een obsessie.

De hele dag ben ik er mee bezig en hij heeft allang bewezen vrolijk verder te gaan en ipv dat dat me sterkt in loslaten zorgt het er bij mij voor dat het me geen moment met rust laat.

Ook het checken via de bekende internetsites loopt uit de hand en alles wat ik lees maakt me alleen maar nog verdrietiger en ik voel me er echt waardeloos door.

Wie heeft er naast afleiding en aan mezelf werken nog meer goede tips?
Zooooooo herkenbaar. Vorig jaar relatie na 2 jaar op de klippen, ik moest het huis uit, geen werk meer omdat ik aan andere kant van nederland woonde toen met hem. Ik heb het gedaan, eigen appartement gekocht, alles geregeld, nieuwe baan, en het was hard, heel hard. Toen ik er nog woonde toen stond hij al op de datingsites. Hij kon niet wachten tot ik het huis had verlaten. Het maakte me kapot,toen ik weg was had hij al een ander, na 2 maanden was ze al zwanger.

Nu 1 jaar later, werk ik nog steeds bij het bedrijf waar ik toen begon met werken, heb ik een appartement en een nieuw leven waar ik heel veel van geniet. En je gaat het niet geloven, een nieuwe vriend die verscheen al na 4 maanden en nu weet ik pas wat ik heb gemist die 2 jaar lang......

sterkte!!!het komt allemaal wel goed schatje
quote:bloemetje11282 schreef op 11 oktober 2010 @ 22:31:

Zooooooo herkenbaar. Vorig jaar relatie na 2 jaar op de klippen, ik moest het huis uit, geen werk meer omdat ik aan andere kant van nederland woonde toen met hem. Ik heb het gedaan, eigen appartement gekocht, alles geregeld, nieuwe baan, en het was hard, heel hard. Toen ik er nog woonde toen stond hij al op de datingsites. Hij kon niet wachten tot ik het huis had verlaten. Het maakte me kapot,toen ik weg was had hij al een ander, na 2 maanden was ze al zwanger.

Neeee dat meen je niet?! Dat moet erg veel pijn hebben gedaan....

Nu 1 jaar later, werk ik nog steeds bij het bedrijf waar ik toen begon met werken, heb ik een appartement en een nieuw leven waar ik heel veel van geniet. En je gaat het niet geloven, een nieuwe vriend die verscheen al na 4 maanden en nu weet ik pas wat ik heb gemist die 2 jaar lang......

Geweldig voor je meid, er is dus hoop!!

sterkte!!!het komt allemaal wel goed schatje
momenteel zit ik midden in een echtscheiding, na 26 jaar huwelijk.

had sinds 1,5 jaar een relatie met iemand anders, deze relatie heeft uiteindelijk geen toekomst omdat deze persoon het niet voor elkaar krijgt om zich los te maken van zijn thuissituatie.

Onze liefde was heel intens en diepgaand.

Toch heb ik 2 weken geleden het contact helemaal verbroken, omdat we beiden worstelden met de vraag hoe het verder moest.

het rare is dat ik mijn man na 26 jaar heel goed kan loslaten en mijn 2e liefde juist heel moeilijk.

Deze breuk doet mij erg veel pijn, maar ik probeer er toch aan vast te houden, want teruggaan zal waarschijnlijk nog meer pijn brengen, Lastig.....
momenteel zit ik midden in een echtscheiding, na 26 jaar huwelijk.

had sinds 1,5 jaar een relatie met iemand anders, deze relatie heeft uiteindelijk geen toekomst omdat deze persoon het niet voor elkaar krijgt om zich los te maken van zijn thuissituatie.

Onze liefde was heel intens en diepgaand.

Toch heb ik 2 weken geleden het contact helemaal verbroken, omdat we beiden worstelden met de vraag hoe het verder moest.

het rare is dat ik mijn man na 26 jaar heel goed kan loslaten en mijn 2e liefde juist heel moeilijk.

Deze breuk doet mij erg veel pijn, maar ik probeer er toch aan vast te houden, want teruggaan zal waarschijnlijk nog meer pijn brengen, Lastig.....
Dit is voor mij ook herkenbaar.Ben in de steek gelaten na 10 jaar relatie en hoorde via via dat ex heel gelukkig is.Ex zei ik ben gelukkig en interesseert me niks dat ik ingestort was.

En maar zeggen hoeveel hij van me hield,kan niet leven zonder jou.Ik was 10 jaar rots in de branding voor ex,uit de stront geholpen.pffff doet dit pijn.

Moest ff spuien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven