ervaringen met verzendpro?
woensdag 13 oktober 2010 om 12:56
Ik weet niet of ik dit mag vragen...hoor wel als t niet mag...
ik verstuur regelmatig pakketten (webwinkels) en kreeg vandaag een mailtje dat bij hun de pakketzegels (tot?) 30% goedkoper zijn.
Kent iemand ze en heb je er goeie ervaringen mee? (ze gebruiken guldenpostzegels) en nee, kijk maar onder mijn loepje, ben geen spammerT
ik verstuur regelmatig pakketten (webwinkels) en kreeg vandaag een mailtje dat bij hun de pakketzegels (tot?) 30% goedkoper zijn.
Kent iemand ze en heb je er goeie ervaringen mee? (ze gebruiken guldenpostzegels) en nee, kijk maar onder mijn loepje, ben geen spammerT

woensdag 13 oktober 2010 om 13:07
Ik heb even op hun website gekeken. Staat duidelijk uitgelegd hoe ze werken en waarom ze goedkoper zijn. xe xijn geen TNT, DHL of wat dan ook. Je dient nog gewoon gje pakket in te leveren bij TNT, maar voorgefranceerd met de door hun aangeboden postzegels.
Maar nu het zakelijk aspect. Ik kan mijn klanten geen aangetekende zendig sturen waar tig verschillende postzegls opzitten, zowel met EURO als guldenwaarde. Staat wel heel onprofessioneel.
Gulden zegels zijn gewoon geldig, dus wat dat betreft geen probleem.
Maar nu het zakelijk aspect. Ik kan mijn klanten geen aangetekende zendig sturen waar tig verschillende postzegls opzitten, zowel met EURO als guldenwaarde. Staat wel heel onprofessioneel.
Gulden zegels zijn gewoon geldig, dus wat dat betreft geen probleem.
woensdag 13 oktober 2010 om 13:11
http://www.geldenrecht.nl ... blijven-postzegels-geldig

woensdag 13 oktober 2010 om 13:11
quote:stukje_cake schreef op 13 oktober 2010 @ 13:07:
Ik dacht dat postzegels altijd een jaar na verhoging van de prijs kwamen te vervallen? Dat je dan bij moest plakken zeg maar.
Zou goed uitzoeken of het klopt wat ze zeggen..Postzegels komen niet te vervallen. Je dient ervoor te zorgen dat je wel voldoende frankeert, vanaf het moment van de prijsverhoging. Postzegels blijven echt oneindig geldig.
Ik dacht dat postzegels altijd een jaar na verhoging van de prijs kwamen te vervallen? Dat je dan bij moest plakken zeg maar.
Zou goed uitzoeken of het klopt wat ze zeggen..Postzegels komen niet te vervallen. Je dient ervoor te zorgen dat je wel voldoende frankeert, vanaf het moment van de prijsverhoging. Postzegels blijven echt oneindig geldig.
woensdag 13 oktober 2010 om 13:24
ja ik ken meer guldenpostzegels-plakken-bedrijven..maar deze leken wel een stuk goedkoper...maar idd...hoe professioneel komt het over...zou natuurlijk ook de 'korting' kunnen doorberekenen aan klanten...dat ze kunnen kiezen (het zou mij bijv. echt heeeeelemaal niks uitmaken hoe het gefrankeerd is, zolang ik het maar ontvang)