Geld & Recht alle pijlers

ervaringen met verzendpro?

13-10-2010 12:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik dit mag vragen...hoor wel als t niet mag...

ik verstuur regelmatig pakketten (webwinkels) en kreeg vandaag een mailtje dat bij hun de pakketzegels (tot?) 30% goedkoper zijn.

Kent iemand ze en heb je er goeie ervaringen mee? (ze gebruiken guldenpostzegels) en nee, kijk maar onder mijn loepje, ben geen spammerT
Nog nooit van gehoord. Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Mijn ervaringen met DHL zijn altijd prima en ook goedkoper dan TNT.
Ik heb even op hun website gekeken. Staat duidelijk uitgelegd hoe ze werken en waarom ze goedkoper zijn. xe xijn geen TNT, DHL of wat dan ook. Je dient nog gewoon gje pakket in te leveren bij TNT, maar voorgefranceerd met de door hun aangeboden postzegels.

Maar nu het zakelijk aspect. Ik kan mijn klanten geen aangetekende zendig sturen waar tig verschillende postzegls opzitten, zowel met EURO als guldenwaarde. Staat wel heel onprofessioneel.

Gulden zegels zijn gewoon geldig, dus wat dat betreft geen probleem.
Ik dacht dat postzegels altijd een jaar na verhoging van de prijs kwamen te vervallen? Dat je dan bij moest plakken zeg maar.

Zou goed uitzoeken of het klopt wat ze zeggen..
Cake, daar heb je gelijk in!

Ik vind de tarieven voor pakketpost niet zoveel uitmaken met DHL. Aangetekend verzend ik eigenlijk nooit.
http://www.geldenrecht.nl ... blijven-postzegels-geldig
quote:stukje_cake schreef op 13 oktober 2010 @ 13:07:

Ik dacht dat postzegels altijd een jaar na verhoging van de prijs kwamen te vervallen? Dat je dan bij moest plakken zeg maar.

Zou goed uitzoeken of het klopt wat ze zeggen..Postzegels komen niet te vervallen. Je dient ervoor te zorgen dat je wel voldoende frankeert, vanaf het moment van de prijsverhoging. Postzegels blijven echt oneindig geldig.
Vriend van mij gebruikt het en is er heel tevreden over.
ja ik ken meer guldenpostzegels-plakken-bedrijven..maar deze leken wel een stuk goedkoper...maar idd...hoe professioneel komt het over...zou natuurlijk ook de 'korting' kunnen doorberekenen aan klanten...dat ze kunnen kiezen (het zou mij bijv. echt heeeeelemaal niks uitmaken hoe het gefrankeerd is, zolang ik het maar ontvang)
Je kan ze inderdaad ook zelf laten selecteren met welke verzender ze graag hun spullen verzonden zien. Ik zou dat wel een fijne optie vinden bij een webshop.
Geen idee waarom gulden postzegels onprofessioneel over zouden komen.

Als het aan komt, komt het aan.
Ooooooooooooh! Daarom ontvang ik vaak pakketten met guldenpostzegels! Ik vroeg me van de week nog af hoe het kan dat iemand met een webwinkel (en waarvan ik aan mag nemen: veel verzendt) nog steeds die postzegels overheeft!
Het zou mij inderdaad niet uitmaken of er guldenzegels opzaten. Als het pakketje snel en goedkoop geleverd wordt, dan vind ik dat fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven