Entertainment alle pijlers

SOS Sonja

01-09-2010 19:42 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooooo,

Na het jammerlijke in de soep lopen van het vorige Sonja-topic nu maar weer even een nieuwe.



Wie zit er ook alvast klaar? Met wat verantwoorde low-fat hapjes? Of juist met lekker volvette brie/ frituurhappen/ gevulde koeken, haha.
Alle reacties Link kopieren
Deze man doet me een beetje denken aan deze man...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 oktober 2010 @ 22:27:

Hij moet wel wat aan zijn haar doen hoor. Het is net of hij bovenop kaal is.Heeft ie gedaan....het werd blond.
Ze was al mooi, maar nu vind ik haar helemaal een beauty!
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw is wel heel mooi hoor. Echt een mooi gezichtje! Wordt vast een mooie bruid. Slank staat haar wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Is geen maat 36/38 he.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ehm....wordt het doel van die vrouw van volgende week een beurt? Willen we dat zien?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Dat voorstukje met sonja is zo erg. dat ze zich omdraait bij de zee, en een gezicht trekt alsof ze hondenpoep ruikt.
Volgens mij heeft ze nu 42 ipv 46, maar ze is een beauty!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 06 oktober 2010 @ 22:28:

Deze man doet me een beetje denken aan deze man...
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nu de enige die ontzettende trek krijgt van het kijken naar SOS Sonja? Heel de tijd al dat gesnaai in beeld is niet zo bevorderlijk voor me zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:fussie schreef op 07 oktober 2010 @ 15:00:

Ben ik nu de enige die ontzettende trek krijgt van het kijken naar SOS Sonja? Heel de tijd al dat gesnaai in beeld is niet zo bevorderlijk voor me zeg maar -rent naar de keuken-
quote:Lienemien schreef op 06 oktober 2010 @ 22:33:

Dat voorstukje met sonja is zo erg. dat ze zich omdraait bij de zee, en een gezicht trekt alsof ze hondenpoep ruikt.Haha, ja dat vind ik ook zo'n stom stukje als ze d'r zo omdraaid met d'r hoofd, als of je dat in het dagelijks leven ook doet, echt zo'n fout stukje!!
Alle reacties Link kopieren
Oh god ik heb gisteravond deze aflevering teruggekeken, maar heb m na 20 minuten uitgezet.Ik had me daar toch gillende zin in patat met een frikandel speciaal.. Oh jezus... *kwijl*
Erg hè Paque, ik heb dat ook. Ik MOET gewoon een zak chips eten (of paaseitjes al naar gelang de aflevering) als ik SOS Sonja kijk!
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 oktober 2010 @ 22:32:

Ehm....wordt het doel van die vrouw van volgende week een beurt? Willen we dat zien?Jaaaaaaaaaaaaaa!
Alle reacties Link kopieren
Ja echt vreselijk. En dan had ik al een stroopwafel weggewerkt. Mijn maag knorde er zowat van.
Alle reacties Link kopieren
Ja hihi, die laatste aflevering zat Sonja weer te gillen hoe vreselijk smerig al die friet met mayo was. Wat nou vies....lekker, superlekker,dubbelendwarslekker met nog meer saus!! Krijg er spontaan vraatzucht van hoor
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt, best leuk om naar te kijken, maar de SOS sonja zelf moet

A: door tien negers geneukt worden

B: eens lekker een vette kledder eten. Word je een stuk vrolijker van.

Overdreven ge-ieuw. Mislukt topmaddel.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
wow... die eet gewoon in bed
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat er op mijn werk niet zo'n automaat staat.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
hahaha ik ook! Ik ben al blij dat de snoeppot bij mijn collega al weken leeg is en ze hem niet vult
Alle reacties Link kopieren
Ik word er gewoon een beetje misselijk van . Dat heb ik niet snel bij dit programma.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven