Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ja voor ik het vergeet... Over een maand precies wordt mijn kereltje alweer 2!!! Vandaag is hij precies 23 maanden!!! Zo... moest ik even kwijt nog tussendoor...
6 weken
Leuk he Bridge dat ze weer bijna jarig zijn, weet je al wat hij van jullie krijgt?
Nog 34 te gaan
O ja, moeten we weer kadootjes verzinnen
Zo ver is Jin toch? Samen zijn jullie nu een hele zwangerschap!
Kokos, van achteren weinig te zien schijnt.

Bam, hoe gaat het met Julian? Lonkt je bed al naar je?
Ehm... en doosje rozijnen... nee hoor, hij krijgt alvast een groot bed en wat kleine dingetjes. Geen andere grote cadeaus van ons, gok dat hij genog gaat krijgen nog. Ik koop in zomer wel weer wat leuks!

Maar hij krijgt in ieder geval een trekker met aanhanger, een loopfietsje, een eigen babypop met wat toebehoren en een heel gaaf stoeltje. en nog meer maar dat weet ik allemaal niet...
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 21:33:

O ja, moeten we weer kadootjes verzinnen Ik zie het niet meer zitten al die feestdagen. De belangrijkste uit Nl is begin december, dan eind december de belangrijkste feestdag van hier en dan allemaal in januari jarig! Oh dear... Dat belooft wat de komende jaren...
gatver wat een naar verhaal star!

Kokos, hoe zit het met jouw NOD?

Nee, geen krampjes van Berend, maar het 3 maanden sprongetje denk ik. Ik vind het heel moeilijk als hij zo huilt. Ik kan me voorstellen dat je je kind wat aandoet als dit dag in dag uit zo doorgaat. Ik raak na anderhalf uur al uitgeput en blassé. Echt erg. Maar ik zal het nooit wat aandoen hoor, niet dat ik dat signaal nu wil geven.

Goed, voor ik mezelf in de problemen praat... ga even naar die vervelende Hermann de Blijker kijken en MENEER Reimers (triest zeg, dat meneer)
Arme Berend... Hopelijk is hij dan snel uitgesprongen!
Ja best moeilijk al die kadootjes verzinnen voor zoveel mensen Jin. Gelukkig is een kinderhand snel gevuld. Zeggen ze dan tenminste. Doosje rozijntjes van Bridge is een goeie tip.
quote:bridges6 schreef op 27 november 2007 @ 21:39:

Arme Berend... Hopelijk is hij dan snel uitgesprongen!Jumpen is hip.
Kokos moet donderdag pas toch? (ik heb het hier op de kalender gezet voor ik helemaal geen kans meer maak op de koelkast )
En waar hangt die kalender mamax? Op jullie koelkast?
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 21:40:

Ja best moeilijk al die kadootjes verzinnen voor zoveel mensen Jin. Gelukkig is een kinderhand snel gevuld. Zeggen ze dan tenminste. Doosje rozijntjes van Bridge is een goeie tip.Dat denk jij, hier moeten het wel 'Kika' rozijntjes zijn, anders blieft meneer ze niet!
Hallo!

We zijn om kwart over acht thuisgekomen, na een lange dag, dus erg moe nu! Was heftig maar wel mooi. Maar nu erg hoofdpijn, dus ga lekker slapen nu.

Zag vlug iets over Juud die zwanger is! Leuk, GEFELICITEERD!

Kom morgen wel wat uitgebreider langs!
Hé Mamax, als jij wat van marlisa hoort, meld je het dan meteen even? Weet niet of ik haar nog spreek... en dat wordt ook spannend...
Nee, die moet ik nog winnen!
quote:mamax schreef op 27 november 2007 @ 21:40:

Kokos moet donderdag pas toch? (ik heb het hier op de kalender gezet voor ik helemaal geen kans meer maak op de koelkast ) Ik moet nu echt naar de wc. Wie heeft er tissues bij de hand?
Wat zij Kika rozijntjes?
Doe ik. Had je wel al meegekregen dat Tijs zowel een oor als een longontsteking had? Ik zou haar morgen even bellen, misschien volgende week nog even heen.
Zijn dat die rooie gewoon? O nee da's iets met Sun.
Peutertaal???

Ik doe het bijna in mijn broek hier.....
quote:Kokos2 schreef op 27 november 2007 @ 21:42:

[...]

Ik moet nu echt naar de wc. Wie heeft er tissues bij de hand? Heb je niet meer aan een test? Zo'n tissue geeft geen streepje hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven