SOS Sonja
woensdag 1 september 2010 om 19:42
woensdag 13 oktober 2010 om 22:11
quote:Marielle1410 schreef op 13 oktober 2010 @ 22:10:
Ik vind die kilo's juist prachtig staan bij Milan... Even niet gekeken naar of het gezond is of niet...Ik vind het haar ook mooi staan. Ze kleedt zich ook gewoon hip en mooi en ze heeft een prachtige uitstraling. Dus stoort echt niet die extra kilo's
Ik vind die kilo's juist prachtig staan bij Milan... Even niet gekeken naar of het gezond is of niet...Ik vind het haar ook mooi staan. Ze kleedt zich ook gewoon hip en mooi en ze heeft een prachtige uitstraling. Dus stoort echt niet die extra kilo's
woensdag 13 oktober 2010 om 22:13
woensdag 13 oktober 2010 om 22:14
quote:c_estelle schreef op 13 oktober 2010 @ 22:13:
Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?
Hier ook minstens een keer per week gebak.
Dan heb ik het nog niet eens over de gebakken vis, friet en andere snacks die op miraculeuse wijze op mijn bureau staan als ik even een printje van de printer gehaald heb.... Doe mij zulke collega's! Njammie!
Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?
Hier ook minstens een keer per week gebak.
Dan heb ik het nog niet eens over de gebakken vis, friet en andere snacks die op miraculeuse wijze op mijn bureau staan als ik even een printje van de printer gehaald heb.... Doe mij zulke collega's! Njammie!
woensdag 13 oktober 2010 om 22:14
quote:c_estelle schreef op 13 oktober 2010 @ 22:13:
Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?
Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf
Gelukkig hebben wij zelden vette hap. Hooguit wordt er wel eens Aziatisch gehaald, maar dat is altijd keurig rijst met groenten en verder niks.
Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?
Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf
Gelukkig hebben wij zelden vette hap. Hooguit wordt er wel eens Aziatisch gehaald, maar dat is altijd keurig rijst met groenten en verder niks.
woensdag 13 oktober 2010 om 22:16
woensdag 13 oktober 2010 om 22:20
quote:S0LEIL schreef op 13 oktober 2010 @ 22:14:
[...]
Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf
Werk jij dan bij zo'n saai bedrijf?
Enne, al die snacks is ook niet leuk hoor. Ik kan er zo slecht nee zeggen tegen maar mijn kleren gaan nu wel erg strak zitten. Heb ook gezegd dat er voor mij geen snacks meer gehaald moeten worden. En dat gaat redelijk goed... ze luisteren goed.... mijn mannen
[...]
Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf
Werk jij dan bij zo'n saai bedrijf?
Enne, al die snacks is ook niet leuk hoor. Ik kan er zo slecht nee zeggen tegen maar mijn kleren gaan nu wel erg strak zitten. Heb ook gezegd dat er voor mij geen snacks meer gehaald moeten worden. En dat gaat redelijk goed... ze luisteren goed.... mijn mannen