Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
woensdag 13 oktober 2010 om 23:35
woensdag 13 oktober 2010 om 23:37
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 oktober 2010 @ 23:33:
Ik heb zondag hele ranzige groentechips geprobeerd van de appie en even gevoeld aan het eierdoosje van Pan die een beetje nattig aan zou moeten voelen.
Laat eier weg en je krijgt een hele smerige zin.
Arme doos van Pan(dora)
Ik heb zondag hele ranzige groentechips geprobeerd van de appie en even gevoeld aan het eierdoosje van Pan die een beetje nattig aan zou moeten voelen.
Laat eier weg en je krijgt een hele smerige zin.
Arme doos van Pan(dora)
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 13 oktober 2010 om 23:48
Pants en Olijf, kom maar even bij de juf. Olijf, wat hebben we nou afgesproken over slaan? Ja, je weet dat we dat niet doen in de klas! Wat zeg je nu tegen Pants? Inderdaad: sorry. En Pants, wat hebben we afgesproken over klikken? Klopt, dus nu zeg jij? Inderdaad, je zegt sorry tegen Olijfje. Gaan jullie nu weer gezellig spelen in de tettertuin
woensdag 13 oktober 2010 om 23:50
Niet goed voor de dorst, wel lekker! Helaas wel het laatste glas uit de fles (sluipt naar koelkast om er 1 koud te zetten).
Tonksje, als 2 kinderen uit de klas een probleem hebben lost de juf dat wel op. Weet je nog? Natuurlijk weet Tonks dat nog, want ze let altijd heel goed op .Of ze wil later ook juf worden
Tonksje, als 2 kinderen uit de klas een probleem hebben lost de juf dat wel op. Weet je nog? Natuurlijk weet Tonks dat nog, want ze let altijd heel goed op .Of ze wil later ook juf worden
woensdag 13 oktober 2010 om 23:52
quote:Talkinghead schreef op 13 oktober 2010 @ 23:48:
Pants en Olijf, kom maar even bij de juf. Olijf, wat hebben we nou afgesproken over slaan? Ja, je weet dat we dat niet doen in de klas! Wat zeg je nu tegen Pants? Inderdaad: sorry. En Pants, wat hebben we afgesproken over klikken? Klopt, dus nu zeg jij? Inderdaad, je zegt sorry tegen Olijfje. Gaan jullie nu weer gezellig spelen in de tettertuin Juf, u ruikt naar alcohol!!
Pants en Olijf, kom maar even bij de juf. Olijf, wat hebben we nou afgesproken over slaan? Ja, je weet dat we dat niet doen in de klas! Wat zeg je nu tegen Pants? Inderdaad: sorry. En Pants, wat hebben we afgesproken over klikken? Klopt, dus nu zeg jij? Inderdaad, je zegt sorry tegen Olijfje. Gaan jullie nu weer gezellig spelen in de tettertuin Juf, u ruikt naar alcohol!!
Ik ben mijn eigen bananenschil