3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
donderdag 14 oktober 2010 om 07:30
BAM wat een ongelofelijk mooie post. Van het verhaal dat er aan ten grondslag ligt heb ik maar zo hier en daar een flard meegekregen, maar voldoende om een beetje beeld te hebben. Sommige mensen fladderen maar wat rond en lijken ondergedompeld in een pot glitterpritt. D'r lijkt altijd wel iets leuks (of tijdverdrijvends..) aan te blijven plakken. Andere mensen zijn door het leven zodanig gezandstraald dat er niets aan blijft hangen. Totdat ze zelf hun armen wijd doen.
Ik hoop dat je het hele leven vangt, niet alleen deze lucky bastard (want dat vind ik hem). Met stralende zonnen, uitbundig geluk en veel, heel veel buikpijn van het lachen in plaats van lachen om de pijn te dragen.
Het ga je goed. You are indeed, one bad ass mom.
Ik hoop dat je het hele leven vangt, niet alleen deze lucky bastard (want dat vind ik hem). Met stralende zonnen, uitbundig geluk en veel, heel veel buikpijn van het lachen in plaats van lachen om de pijn te dragen.
Het ga je goed. You are indeed, one bad ass mom.
donderdag 14 oktober 2010 om 09:10
Goeiemorgen allemaal,
Niet meegefeest, nog niet bijgelezen. Had effe een dipje gisteravond. Begrijp dat er mooie dingen gezegd zijn. Jammer dat ik het heb moeten missen, maar ik ga het zeker nog even teruglezen.
Vanaf deel 39, maart dit jaar heb ik meegeschreven en ik vond / vind het nog steeds erg prettig om lief en leed te delen en af en toe gewoon lekker te geinen. Ik heb er veel aan gehad. Lof voor iedereen
Niet meegefeest, nog niet bijgelezen. Had effe een dipje gisteravond. Begrijp dat er mooie dingen gezegd zijn. Jammer dat ik het heb moeten missen, maar ik ga het zeker nog even teruglezen.
Vanaf deel 39, maart dit jaar heb ik meegeschreven en ik vond / vind het nog steeds erg prettig om lief en leed te delen en af en toe gewoon lekker te geinen. Ik heb er veel aan gehad. Lof voor iedereen
donderdag 14 oktober 2010 om 09:18
donderdag 14 oktober 2010 om 10:08
quote:friezinnetje schreef op 14 oktober 2010 @ 09:42:
[...]
Heb je wel een wensenlijstje ingeleverd??
Verlang lijstje Floor:
- Knikkers.
- Wavebord.
- Vakantie naar een tropisch eiland.
- Lassie hond.
- Ford Transit.
- I-phone.
- LCD tv.
- Dolby surround system.
- Horloge.
- Wit gouden sieraden.
- Nieuwe schoenen.
- Ontbijt op bed.
- .............
[...]
Heb je wel een wensenlijstje ingeleverd??
Verlang lijstje Floor:
- Knikkers.
- Wavebord.
- Vakantie naar een tropisch eiland.
- Lassie hond.
- Ford Transit.
- I-phone.
- LCD tv.
- Dolby surround system.
- Horloge.
- Wit gouden sieraden.
- Nieuwe schoenen.
- Ontbijt op bed.
- .............
donderdag 14 oktober 2010 om 10:28
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 10:08:
[...]
Verlang lijstje Floor:
- Knikkers.
- Wavebord.
- Vakantie naar een tropisch eiland.
- Lassie hond.
- Ford Transit.
- I-phone.
- LCD tv.
- Dolby surround system.
- Horloge.
- Wit gouden sieraden.
- Nieuwe schoenen.
- Ontbijt op bed.
- .............
[...]
Verlang lijstje Floor:
- Knikkers.
- Wavebord.
- Vakantie naar een tropisch eiland.
- Lassie hond.
- Ford Transit.
- I-phone.
- LCD tv.
- Dolby surround system.
- Horloge.
- Wit gouden sieraden.
- Nieuwe schoenen.
- Ontbijt op bed.
- .............